Tikkie Fuze Tea gratis

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Famke
Berichten: 4691
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Tikkie Fuze Tea gratis

Bericht door Famke »

In de app:

Mango Chamomile of Peach Hibiscus 400 ml gratis. Actie loopt af op einddatum of wanneer max aantal vergoedingen is bereikt.
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Tikkie Fuze Tea gratis

Bericht door Marry »

Weer een foutmelding bij het indienen. “Bon al gebruikt” heb maar weer online ingediend
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Tikkie Fuze Tea gratis

Bericht door liamito »

Famke schreef: ma 06 mar 2023, 00:14 In de app:

Mango Chamomile of Peach Hibiscus 400 ml gratis. Actie loopt af op einddatum of wanneer max aantal vergoedingen is bereikt.
Volgens de voorwaarden alle 400ml smaken.
De Terugbetaal Actie Fuze Tea Made of Fusion is geldig bij aankoop van een Fuze Tea 400ml PET verpakking gekocht in een supermarkt in Nederland en loopt van maandag 6 maart t/m 10 april 2023. Bij aankoop van één deelnemende verpakking zal de consument die een geldige aanvraag van terugbetaling invoert, het bedrag vermeld op de kassbon terugkrijgen. Het bedrag op de kassabon wordt vergoed tot 1.99 EUR.
https://www.cocacolanederland.nl/actiev ... eteatikkie
Famke
Berichten: 4691
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Tikkie Fuze Tea gratis

Bericht door Famke »

liamito schreef: ma 06 mar 2023, 13:10
Famke schreef: ma 06 mar 2023, 00:14 In de app:

Mango Chamomile of Peach Hibiscus 400 ml gratis. Actie loopt af op einddatum of wanneer max aantal vergoedingen is bereikt.
Volgens de voorwaarden alle 400ml smaken.
De Terugbetaal Actie Fuze Tea Made of Fusion is geldig bij aankoop van een Fuze Tea 400ml PET verpakking gekocht in een supermarkt in Nederland en loopt van maandag 6 maart t/m 10 april 2023. Bij aankoop van één deelnemende verpakking zal de consument die een geldige aanvraag van terugbetaling invoert, het bedrag vermeld op de kassbon terugkrijgen. Het bedrag op de kassabon wordt vergoed tot 1.99 EUR.
https://www.cocacolanederland.nl/actiev ... eteatikkie
Ja, en volgens coupon de 2 genoemde smaken.
Meriam
Berichten: 746
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 10:33

Re: Tikkie Fuze Tea gratis

Bericht door Meriam »

Famke schreef: ma 06 mar 2023, 00:14 In de app:

Mango Chamomile of Peach Hibiscus 400 ml gratis. Actie loopt af op einddatum of wanneer max aantal vergoedingen is bereikt.
Bij Jumbo gekocht. Daar stond een tafeltje met blikjes nieuwe frisdrank van Chuppa Chupps om gratis te proberen.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Tikkie Fuze Tea gratis

Bericht door Miranda »

Meriam schreef: ma 06 mar 2023, 18:51
Famke schreef: ma 06 mar 2023, 00:14 In de app:

Mango Chamomile of Peach Hibiscus 400 ml gratis. Actie loopt af op einddatum of wanneer max aantal vergoedingen is bereikt.
Bij Jumbo gekocht. Daar stond een tafeltje met blikjes nieuwe frisdrank van Chuppa Chupps om gratis te proberen.
Ik heb het gisteren ook bij Jumbo gekocht hier geen tafeltje met nieuwe frisdrank helaas. Wel leuk 2 drankjes in 1 keer. :D
Annett
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 00:39

Re: Tikkie Fuze Tea gratis

Bericht door Annett »

Marry schreef: ma 06 mar 2023, 12:58 Weer een foutmelding bij het indienen. “Bon al gebruikt” heb maar weer online ingediend
Hier ook bij mijn vriend, hoe kan dat nou, net uit de winkel? En bij "bon al gebruikt" kun je proberen wat je wilt...

Alsnog via de website terugbetaald, duurde alleen wat langer...
Laatst gewijzigd door Annett op di 21 mar 2023, 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Tikkie Fuze Tea gratis

Bericht door AmeGrunn »

Heeft überhaupt iemand deze cashback succesvol kunnen indienen? Dat vraag ik me langzamerhand wel af.
Ik heb het maandag gekocht, heb het sindsdien elke dag geprobeerd in te dienen, maar elke keer alleen de melding "Oeps, bon al gebruikt."
Annett
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 00:39

Re: Tikkie Fuze Tea gratis

Bericht door Annett »

AmeGrunn schreef: vr 10 mar 2023, 12:38 Heeft überhaupt iemand deze cashback succesvol kunnen indienen? Dat vraag ik me langzamerhand wel af.
Ik heb het maandag gekocht, heb het sindsdien elke dag geprobeerd in te dienen, maar elke keer alleen de melding "Oeps, bon al gebruikt."
Ja, bij mijn zoon ging het zonder problemen en het geld stond supersnel op de rekening.
Madelon
Berichten: 227
Lid geworden op: za 26 jun 2021, 09:16

Re: Tikkie Fuze Tea gratis

Bericht door Madelon »

AmeGrunn schreef: vr 10 mar 2023, 12:38 Heeft überhaupt iemand deze cashback succesvol kunnen indienen? Dat vraag ik me langzamerhand wel af.
Ik heb het maandag gekocht, heb het sindsdien elke dag geprobeerd in te dienen, maar elke keer alleen de melding "Oeps, bon al gebruikt."
Ja bij mij de fuzetea in 1x maandag, de popworks maandag niet gelukt en di en woe ook niet. Wel 400 keer geprobeerd en gisteren lukte het ineens.
Bij mijn partner ook maandag gekocht, beide lukken niet.
Plaats reactie