Tikkie Popworks gratis

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Tikkie Popworks gratis

Bericht door Famke »

In de app:

Popworks in super (AH, Jumbo, Dekmarkt, Boni of Plus) kopen, en scan bon in app.

Doen mee:
- 85 gr Sweet & Salty
- 85 gr Sweet Barbecue
- 85 gr Sour Cream & Union
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: Tikkie Popworks gratis

Bericht door Chrisje9999 »

Bedankt, bij de derde winkel hadden ze het op voorraad. Vind 2,47 best veel geld voor zo'n klein zakje, en zeker omdat het een product is voor erbij.
Estherp
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 12 aug 2016, 21:52

Re: Tikkie Popworks gratis

Bericht door Estherp »

Helaas werkt Tikkie app wederom niet, krijg weer de melding dat de bon al gebruikt is.... Echt balen zo'n app..... :( En dan neem je contact op..... krijg je een geautomatiseerd bericht. Vorig keer (kaas) nooit meer iets gehoord.... Geef mij Scoupy maar, snel en duidelijk
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Tikkie Popworks gratis

Bericht door Famke »

Estherp schreef: ma 06 mar 2023, 17:26 Helaas werkt Tikkie app wederom niet, krijg weer de melding dat de bon al gebruikt is.... Echt balen zo'n app..... :( En dan neem je contact op..... krijg je een geautomatiseerd bericht. Vorig keer (kaas) nooit meer iets gehoord.... Geef mij Scoupy maar, snel en duidelijk
Heb je de kassabon via de niet werkende bon site ingediend?
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Tikkie Popworks gratis

Bericht door Famke »

Chrisje9999 schreef: ma 06 mar 2023, 16:47 Bedankt, bij de derde winkel hadden ze het op voorraad. Vind 2,47 best veel geld voor zo'n klein zakje, en zeker omdat het een product is voor erbij.
Ik heb bij de AH 2,59 euro betaalt en schrok van hoe weinig het inderdaad is. Zou zelf het nooit kopen en vond het alles behalve bijzonder. Bij de Hoogvliet gaat hij uit het assortiment en daarom nog wel te vinden voor 0,99 euro voor nu.
Meriam
Berichten: 746
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 10:33

Re: Tikkie Popworks gratis

Bericht door Meriam »

Famke schreef: ma 06 mar 2023, 17:33
Chrisje9999 schreef: ma 06 mar 2023, 16:47 Bedankt, bij de derde winkel hadden ze het op voorraad. Vind 2,47 best veel geld voor zo'n klein zakje, en zeker omdat het een product is voor erbij.
Ik heb bij de AH 2,59 euro betaalt en schrok van hoe weinig het inderdaad is. Zou zelf het nooit kopen en vond het alles behalve bijzonder. Bij de Hoogvliet gaat hij uit het assortiment en daarom nog wel te vinden voor 0,99 euro voor nu.

Bij AH gevonden voor 2,59. Erg duur.
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Tikkie Popworks gratis

Bericht door Jacky's »

Tikkie is niet altijd prettig in gebruik.

Laat je niet uit het veld slaan als het niet in 1 keer lukt.

Mijn ervaring, vandaag ook nog...

Gewoon vaker proberen.
Fijn dat "de Tikkie ervaringen" ook al door mede forumleden is beschreven.



Mooi dat het wel direct op de rekening staat.
Estherp
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 12 aug 2016, 21:52

Re: Tikkie Popworks gratis

Bericht door Estherp »

Famke schreef: ma 06 mar 2023, 17:32
Estherp schreef: ma 06 mar 2023, 17:26 Helaas werkt Tikkie app wederom niet, krijg weer de melding dat de bon al gebruikt is.... Echt balen zo'n app..... :( En dan neem je contact op..... krijg je een geautomatiseerd bericht. Vorig keer (kaas) nooit meer iets gehoord.... Geef mij Scoupy maar, snel en duidelijk
Heb je de kassabon via de niet werkende bon site ingediend?
Ingediend via de app. Verschillende keren een duidelijke foto genomen, in goed licht. Vandaag nogmaals geprobeerd.... Helaas blijft zggen dat de bon al is gebruikt :(
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Tikkie Popworks gratis

Bericht door Famke »

Estherp schreef: di 07 mar 2023, 13:33
Famke schreef: ma 06 mar 2023, 17:32
Estherp schreef: ma 06 mar 2023, 17:26 Helaas werkt Tikkie app wederom niet, krijg weer de melding dat de bon al gebruikt is.... Echt balen zo'n app..... :( En dan neem je contact op..... krijg je een geautomatiseerd bericht. Vorig keer (kaas) nooit meer iets gehoord.... Geef mij Scoupy maar, snel en duidelijk
Heb je de kassabon via de niet werkende bon site ingediend?
Ingediend via de app. Verschillende keren een duidelijke foto genomen, in goed licht. Vandaag nogmaals geprobeerd.... Helaas blijft zggen dat de bon al is gebruikt :(
Indienen via de site?
vak2012
Berichten: 42
Lid geworden op: do 07 nov 2019, 20:59

Re: Tikkie Popworks gratis

Bericht door vak2012 »

shit! Gekocht, maar actie weg op Tikkie
Plaats reactie