Scoupy Stimorol Max/ Arla Lactofree/ Tena Light Sensitive/ Venco Choco D'rop elk 1 euro

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Scoupy Stimorol Max/ Arla Lactofree/ Tena Light Sensitive/ Venco Choco D'rop elk 1 euro

Bericht door Famke »

https://scoupy.com/nl/geld-terug/stimor ... t=cashback

Probeer Stimorol MAX voor €1,-.
Stimorol MAX is een van de favoriete smaken van kauwend Nederland. Long lasting taste, met een frisse en vloeibare kern. Deze suikervrije kauwgom is verpakt in een handige doordrukverpakking die in je broekzak past.

------------

https://scoupy.com/nl/geld-terug/arla-l ... t=cashback

Probeer Arla LactoFREE 450 gr of 1 liter voor €1,-.

Arla LactoFREE is gemaakt van gewone zuivel met al het goede van melk zoals eiwitten, B-vitamines en calcium, maar dan zonder de lactose. Dat smaakt en voelt goed!

-----

https://scoupy.com/nl/geld-terug/tena/t ... t=cashback

Probeer TENA Lights Sensitive inlegkruisjes en verbanden voor €1,-.

TENA Lights inlegkruisjes en verbanden zijn ontwikkeld voor licht urineverlies en beschermen de gevoelige huid. TENA Lights absorberen snel, zijn vriendelijk voor de intieme huid en bevatten geen geur- en kleurstoffen. Ze bieden drievoudige bescherming tegen doorlekken, ongewenste geurtjes en een vochtig gevoel. Daarnaast zijn de inlegkruisjes en verbanden ademend en dermatologisch getest.

-------

https://scoupy.com/nl/geld-terug/venco/ ... t=cashback

Probeer Venco Choco D’rop voor €1,-.

Venco Choco D’rop: een heerlijke combinatie van chocolade en drop. Kiezen hoeft niet meer, met Venco Choco D’rop geniet je van het beste van twee werelden! Een verslavende lekkernij met een bijzondere twist: een oer-Hollands dropje omhuld met een dikke laag kwalitatieve chocolade.
Laatst gewijzigd door Famke op ma 20 mar 2023, 11:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Scoupy Stimorol Max/ Arla Lactofree/ Tena Light Sensitive/ Tea of Life/ Venco Choco D'rop elk 1 euro

Bericht door Miranda »

Mijn dochter en ik hebben beide deze niet:

Probeer Tea of Life voor €1,-, gekocht bij Jumbo.

Is dit geen speciaal voor jou?
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Scoupy Stimorol Max/ Arla Lactofree/ Tena Light Sensitive/ Tea of Life/ Venco Choco D'rop elk 1 euro

Bericht door petra11 »

ja, die thee is een: speciaal voor jou actie.
Mijn zoon heeft hem, ik niet.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy Stimorol Max/ Arla Lactofree/ Tena Light Sensitive/ Tea of Life/ Venco Choco D'rop elk 1 euro

Bericht door Famke »

petra11 schreef: ma 20 mar 2023, 10:00 ja, die thee is een: speciaal voor jou actie.
Mijn zoon heeft hem, ik niet.
Jullie hebben gelijk. Ik pas hem gelijk aan. Thankx!
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Scoupy Stimorol Max/ Arla Lactofree/ Tena Light Sensitive/ Venco Choco D'rop elk 1 euro

Bericht door petra11 »

let op:
Venco choco d'rop alleen nog kassabon met datum vandaag 20-03!!
K'tje
Berichten: 817
Lid geworden op: vr 10 okt 2014, 11:19

Re: Scoupy Stimorol Max/ Arla Lactofree/ Tena Light Sensitive/ Venco Choco D'rop elk 1 euro

Bericht door K'tje »

Ik weet ook niet of je met Venco mee kunt doen als je vorige keer al mee hebt gedaan, ging wel via Scoupy dacht ik, niet via je Scoupy account.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy Stimorol Max/ Arla Lactofree/ Tena Light Sensitive/ Venco Choco D'rop elk 1 euro

Bericht door Famke »

K'tje schreef: ma 20 mar 2023, 14:32 Ik weet ook niet of je met Venco mee kunt doen als je vorige keer al mee hebt gedaan, ging wel via Scoupy dacht ik, niet via je Scoupy account.
De andere actie is t/m 19e. Deze is op de 20e begonnen dus nieuwe actie en je kan dus weer meedoen.
K'tje
Berichten: 817
Lid geworden op: vr 10 okt 2014, 11:19

Re: Scoupy Stimorol Max/ Arla Lactofree/ Tena Light Sensitive/ Venco Choco D'rop elk 1 euro

Bericht door K'tje »

Famke schreef: ma 20 mar 2023, 14:39
K'tje schreef: ma 20 mar 2023, 14:32 Ik weet ook niet of je met Venco mee kunt doen als je vorige keer al mee hebt gedaan, ging wel via Scoupy dacht ik, niet via je Scoupy account.
De andere actie is t/m 19e. Deze is op de 20e begonnen dus nieuwe actie en je kan dus weer meedoen.
Even afwachten of het nog droog wordt om naar de supermarkt te gaan vanmiddag.
Marieke
Berichten: 480
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 14:06

Re: Scoupy Stimorol Max/ Arla Lactofree/ Tena Light Sensitive/ Venco Choco D'rop elk 1 euro

Bericht door Marieke »

Kijk daar heb ik wat aan :D
Onze zoon mag alleen lactose vrije melk en hier verkopen ze alleen de 1L pakken van Arla. Actie ging al vanaf de 15e in en had nog een kassabon liggen.
Toch leuk meegenomen want ondanks de €0,95 die je terug krijgt,hoefde ik weinig moeite te doen.
Groet,

Marieke
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Scoupy Stimorol Max/ Arla Lactofree/ Tena Light Sensitive/ Venco Choco D'rop elk 1 euro

Bericht door petra11 »

en vandaag, woensdag
de Venco choco d'rop er weer in, met een restantje, want al in het oranje.
voor wie nog niet had meegedaan......
Plaats reactie