(nieuwe)scoupy app
Re: (nieuwe)scoupy app
Nou,moet eerlijk zeggen dat het allemaal wel meevalt achteraf
Ik heb gisteren de Verkade koek ingediend,en de celevita gisteravond.
Kreeg een bericht dat het goedgekeurd was
En vanmorgen stond het ook in de nieuwe app.
Heb geen rekening gekoppeld,moest alleen mijn rekening nummer invullen en me stad.
En dan uitbetalen.
Het is even wennen,maar het lukt.
Heb geen rekening gekoppeld,moest alleen mijn rekening nummer invullen en me stad.
En dan uitbetalen.
Ik kan niet meer via Facebook inloggen en heb ze daar gisteren een vraag over gesteld, tot dusver geen antwoord...margreetK schreef: ↑wo 17 mei 2023, 17:31 er is van alles aan de hand met de scoupy app, is dus overgegaan naar woolsocks ik heb de app moeten updaten en moet nu steeds inloggen met een pincode en iemand waarmee ik veel contact heb over gta's,dit niet heeft hoeven doen en ook geen pincode hoeft te gebruiken om in te loggen. mijn saldo staat ook op 0,0 terwijl er nog goedkeuringen staan van gta's voordat scoupy overgegaan is. ze willen graag dat je, je rekening koppelt, maar als ik zo lees wat ze dan allemaal kunnen zien , je saldo en transacties zit ik daar niet op te wachten, maar ik heb ook ontdekt dat je het handmatig in kunt vullen, dus elke keer als je een uitbetaling wilt, maar dat is een gedoe vooral met je geboortedatum jaartal is nogal wat scrollen, niet makkelijk dus
heb ook nog geen bevestigingsmail ontvangen
al met al vind ik het er niet prettiger op geworden...zal moeten wennen, maar toch
zou graag ervaringen willen lezen
Je kunt toch niet zonder vooraankondiging zomaar de spelregels veranderen? Intussen wel een hele rits producten neerzetten waarvoor mensen naar de winkel rennen, en daarna het tegoed in feite inpikken!?
Ik wacht hun reactie nog even af, wie weet krijgen ze zelf ook in de gaten dat eea fout gaat..
Ik heb een mail gestuurd omdat ik Scoupy alleen gebruik via de desktop. Ik wil/kan geen app downloaden. Wel meteen antwoord gekregen:
Beste Anja,
Bedankt voor je bericht.
We zullen uiterlijk eind deze week de nieuwe update draaien. Dit betekent dat je vanaf dat moment weer succesvol kan inloggen in jouw Scoupy omgeving. Helaas betekent dit dat je op dit moment niet kunt inloggen via onze oude website en/of app. Waarvoor onze excuses.
We hopen op jouw geduld.
Ik kan wel zien dat er een bedrag beschikbaar is maar kan dit niet laten uitbetalen. Ik heb net 'voor de grap' een willekeurige bon ingediend en daarvan wél een bevestiging gekregen.
Maar even afwachten. Dat koppelen van de bankrekening staat me niet aan. Ik denk dat je automatisch toestemming geeft en de functie later moet wijzigen.
Beste Anja,
Bedankt voor je bericht.
We zullen uiterlijk eind deze week de nieuwe update draaien. Dit betekent dat je vanaf dat moment weer succesvol kan inloggen in jouw Scoupy omgeving. Helaas betekent dit dat je op dit moment niet kunt inloggen via onze oude website en/of app. Waarvoor onze excuses.
We hopen op jouw geduld.
Ik kan wel zien dat er een bedrag beschikbaar is maar kan dit niet laten uitbetalen. Ik heb net 'voor de grap' een willekeurige bon ingediend en daarvan wél een bevestiging gekregen.
Maar even afwachten. Dat koppelen van de bankrekening staat me niet aan. Ik denk dat je automatisch toestemming geeft en de functie later moet wijzigen.
Anja, bedankt, ik wacht het wel even af, en kijk volgende week wel of het op de laptop nog werkbaar is.anja61 schreef: ↑do 18 mei 2023, 10:08 Ik heb een mail gestuurd omdat ik Scoupy alleen gebruik via de desktop. Ik wil/kan geen app downloaden. Wel meteen antwoord gekregen:
Beste Anja,
Bedankt voor je bericht.
We hopen op jouw geduld.
Heb geen rekening gekoppeld,moest alleen mijn rekening nummer invullen en me stad.Lia schreef: ↑do 18 mei 2023, 09:23 Nou,moet eerlijk zeggen dat het allemaal wel meevalt achteraf
En dan uitbetalen.
Lia, heb je dit ook gecontroleerd bij je bank?
Nu kon ik wel het opgespaarde bedrag in de app zien, blijkbaar hebben ze iets aangepast vanochtend) en "handmatig" laten uitbetalen, maar daarvoor moet je de rekeningnummer (tja, zonder kan het niet), geboortedatum en plaats geven,
Heb er geen fijn gevoel meer over.
@anja 61….... Nou eigenlijk niet
Maar ik kon kiezen handmatig of een koppeling.
Gossie,je moet er bijna geleerd voor zijn
Maar ik kon kiezen handmatig of een koppeling.
Gossie,je moet er bijna geleerd voor zijn
ik zie hier nog steeds geen oud saldo op mijn andere account welAnnett schreef: ↑do 18 mei 2023, 14:00 Nu kon ik wel het opgespaarde bedrag in de app zien, blijkbaar hebben ze iets aangepast vanochtend) en "handmatig" laten uitbetalen, maar daarvoor moet je de rekeningnummer (tja, zonder kan het niet), geboortedatum en plaats geven,
- Lois
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 1 time
Ik heb hier inmiddels ook de nieuwe app
Zonder bankkoppeling, mijn gespaarde tegoed stond er ook gewoon op.
Vanmiddag 2 geld terug acties ingediend (Celavita en Naza) en dit ging goed.
Bij mijn zoon ook de app (opnieuw) gedownload (op de Ipad)
Zijn tegoed staat er nu ook.
Maar ik heb nu een probleem met foto’s insturen.
Zodra ik een foto neem of wil uploaden vliegt de app eruit, zeer vervelend
Ook jammer dat de app nu verplicht is.
Zonder bankkoppeling, mijn gespaarde tegoed stond er ook gewoon op.
Vanmiddag 2 geld terug acties ingediend (Celavita en Naza) en dit ging goed.
Bij mijn zoon ook de app (opnieuw) gedownload (op de Ipad)
Zijn tegoed staat er nu ook.
Maar ik heb nu een probleem met foto’s insturen.
Zodra ik een foto neem of wil uploaden vliegt de app eruit, zeer vervelend
Ook jammer dat de app nu verplicht is.
Groetjes, Lois