kan alleen nog via de app schijnt ook een keer via de comp te kunnen
(nieuwe)scoupy app
-
- Berichten: 59
- Lid geworden op: wo 29 okt 2014, 21:31
-
- Berichten: 4802
- Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: (nieuwe)scoupy app
Dat heb ik.bostonbeertje schreef: ↑wo 24 mei 2023, 20:10 Uitbetalen kan alleen als je boven de 1 euro hebt staan.
Re: (nieuwe)scoupy app
je weet niet hoe het moet ?Famke schreef: ↑wo 24 mei 2023, 20:15Dat heb ik.bostonbeertje schreef: ↑wo 24 mei 2023, 20:10 Uitbetalen kan alleen als je boven de 1 euro hebt staan.
-
- Berichten: 4802
- Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: (nieuwe)scoupy app
Nergens staat knop om uit te betalen zoals zou moeten. (kijk op computer, niet via app die ik niet heb).
Re: (nieuwe)scoupy app
als ik het goed begrepen heb van andere leden is er nog geen mogelijkheid om het via de comp te doen, zelf kan ik het daar ook niet vinden, wachten tot het op de comp kan tenminste ik hoop dat, dat gaat gebeuren
Re: (nieuwe)scoupy app
Klopt dat is er ook nog niet is hier al vaker gemeld kan nog wel een paar weken duren.
Re: (nieuwe)scoupy app
Ik wacht nog wel een poos voor ik weer eens iets met Scoupy ga proberen. Zolang het niet via de website werkt, blijf ik ervan weg. Jammer, ik heb de afgelopen jaren me veel plezier meegedaan met Scoupy, en nu stopt het abrupt.
Re: (nieuwe)scoupy app
ja, ik wacht ook nog even met gebruiken op de laptop. (ik kan niet appen)
Heb ook niet niet ingelogd door die link van Scoupy aan te vragen.
Heb alleen het geld van de Verkade koekjes nog tegoed. Dat is te overzien en overheen te komen als dat niet lukt.
Heb ook niet niet ingelogd door die link van Scoupy aan te vragen.
Heb alleen het geld van de Verkade koekjes nog tegoed. Dat is te overzien en overheen te komen als dat niet lukt.
Re: (nieuwe)scoupy app
Ook al klik je wel op die link die je per e-mail krijgt, word je weer doorgeleid naar de pagina om de app te downloaden.
Ik heb er net nog een mail aan gewaagd richting Scoupy want ik kreeg onderstaand antwoord:
We zijn ons ervan bewust dat inloggen via de website op dit moment alleen werkt via de computer/laptop. Inloggen op een mobiel apparaat in de browser, werkt nog niet naar behoren. Er wordt hard aan gewerkt om dit op te lossen en vragen je om tot die tijd via desktop op de website in te loggen.
Daarnaast word er door onze IT-collega's gewerkt om uitbetaling ook via de website mogelijk te maken. Deze functionaliteit zal naar verwachting binnen een paar weken beschikbaar zijn.
Mijn vraag was of ik nog kan inloggen via de computer met email en wachtwoord omdat ik de app niet wil/kan downloaden...
Eigenlijk dus alleen maar tegenstrijdige antwoorden. Ik probeer m'n 5 euro nog terug te krijgen en verder is het de ergernis niet waard. Maar inderdaad wel jammer. Ben vanaf 't begin lid van Scoupy en m'n teller stond al over de 500,00 bespaard.
Ik heb er net nog een mail aan gewaagd richting Scoupy want ik kreeg onderstaand antwoord:
We zijn ons ervan bewust dat inloggen via de website op dit moment alleen werkt via de computer/laptop. Inloggen op een mobiel apparaat in de browser, werkt nog niet naar behoren. Er wordt hard aan gewerkt om dit op te lossen en vragen je om tot die tijd via desktop op de website in te loggen.
Daarnaast word er door onze IT-collega's gewerkt om uitbetaling ook via de website mogelijk te maken. Deze functionaliteit zal naar verwachting binnen een paar weken beschikbaar zijn.
Mijn vraag was of ik nog kan inloggen via de computer met email en wachtwoord omdat ik de app niet wil/kan downloaden...
Eigenlijk dus alleen maar tegenstrijdige antwoorden. Ik probeer m'n 5 euro nog terug te krijgen en verder is het de ergernis niet waard. Maar inderdaad wel jammer. Ben vanaf 't begin lid van Scoupy en m'n teller stond al over de 500,00 bespaard.