(nieuwe)scoupy app

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: (nieuwe)scoupy app

Bericht door Lia »

Vandaag heb ik de uitbetaling ook binnen!
Duurt idd.erg lang,vanaf donderdag
clc
Berichten: 13
Lid geworden op: di 23 nov 2021, 12:45

Re: (nieuwe)scoupy app

Bericht door clc »

Deleted.
Laatst gewijzigd door clc op di 22 aug 2023, 22:34, 3 keer totaal gewijzigd.
anja61
Berichten: 121
Lid geworden op: za 04 okt 2014, 19:49

Re: (nieuwe)scoupy app

Bericht door anja61 »

Kunnen jullie wel via de desktop inloggen op je Scoupy account? Ik bedoel met e-mailadres en wachtwoord.
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Re: (nieuwe)scoupy app

Bericht door Lois »

Nee, je krijgt dan een mail en zit je toch weer aan de app.
Groetjes, Lois
anja61
Berichten: 121
Lid geworden op: za 04 okt 2014, 19:49

Re: (nieuwe)scoupy app

Bericht door anja61 »

Hoi Lois,

Ja, inderdaad, dat probleem heb ik ook. Ben nog steeds in conclaaf met de helpdesk van Scoupy maar krijg geen duidelijk antwoord. Het laatste bericht was:
Er wordt door onze IT-collega's aan gewerkt om uitbetaling ook via de website mogelijk te maken. Deze functionaliteit zal naar verwachting binnen een paar weken beschikbaar zijn.

Maar op mijn vraag of ik (binnenkort weer) net als vanouds kan inloggen via desktop krijg ik dus geen antwoord. En uitbetaling aanvragen kan dus ook niet omdat ik niet kan inloggen.
Jammer.
Famke
Berichten: 4691
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: (nieuwe)scoupy app

Bericht door Famke »

anja61 schreef: di 23 mei 2023, 21:32 Kunnen jullie wel via de desktop inloggen op je Scoupy account? Ik bedoel met e-mailadres en wachtwoord.
Ik kan enkel inloggen via mijn computer. Tablet en smartphone lukken hier en vriendin dan weer niet.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: (nieuwe)scoupy app

Bericht door AmeGrunn »

Zonet een paar cashbacks ingediend bij Scoupy. Logde ook even in bij Woolsocks.
Daar waren alle cashbacks, die ik bij Scoupy indiende, ook al afgevinkt!
Dat was iig in april nog niet zo. Toen kon je het bij Woolsocks en Scoupy kopen en indienen.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: (nieuwe)scoupy app

Bericht door Miranda »

Famke schreef: di 23 mei 2023, 22:18
anja61 schreef: di 23 mei 2023, 21:32 Kunnen jullie wel via de desktop inloggen op je Scoupy account? Ik bedoel met e-mailadres en wachtwoord.
Ik kan enkel inloggen via mijn computer. Tablet en smartphone lukken hier en vriendin dan weer niet.
Dat heeft mijn dochter ook de app lukt niet zegt hij u heeft al een woolsocks pincode echt niet waar nooit gehad. Pin vergeten krijg je mail maar telkens foutmelding er staat ook dat je ook de woolsocks app moet hebben dat dus gedaan maar ook dan loopt hij vast op foutmelding bij de pincode je krijgt de link om een nieuwe te maken je komt op die pagina om een nieuwe te maken maar daarna standaard foutmelding. Op de website komt ze er wel op want geen pincode nodig. Maar dan kan je inderdaad niets uit laten betalen dus dat is ook niet wat je wil. Ellende toch!

Zelf heb ik dus ook al zooooooveel problemen gehad. Doordat ik er een tijdlang niet op kwam omdat hij gelijk met woolsocks kwam. Nu kom er weer op kan ik indienen en handmatig uit laten betalen. Maar omdat ik altijd inlogde met Facebook en dat verdwenen is herkent hij mij nu als een nieuw persoon en is al m’n oude tegoed foetsie. En het is wel hetzelfde mailadres.
margreetK
Berichten: 241
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 12:03

Re: (nieuwe)scoupy app

Bericht door margreetK »

Famke schreef: di 23 mei 2023, 22:18
anja61 schreef: di 23 mei 2023, 21:32 Kunnen jullie wel via de desktop inloggen op je Scoupy account? Ik bedoel met e-mailadres en wachtwoord.
Ik kan enkel inloggen via mijn computer. Tablet en smartphone lukken hier en vriendin dan weer niet.
ik kan op beide inloggen op comp kan ik gewoon naar de site en zie scoupy op telefoon steeds die rottige pincode, maar dan kom ik er wel
zo te horen en te lezen is het bij iedereen anders
trouwens 2e uitbetaling van scoupy was heel snel 1 dag
Famke
Berichten: 4691
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: (nieuwe)scoupy app

Bericht door Famke »

Hoe krijgen jullie trouwens het saldo uitbetaald?
Plaats reactie