Crosta & Mollica desserten €5 gta (excl. AH)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Marieke
Berichten: 480
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 14:06

Re: Crosta & Mollica desserten €5 gta (excl. AH)

Bericht door Marieke »

Ik weet niet of de link persoonlijk is maar ik gebruik hem niet…
Groet,

Marieke
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Crosta & Mollica desserten €5 gta (excl. AH)

Bericht door Zeeuwsmeisje »

Marieke schreef: za 20 mei 2023, 07:46 Ik weet niet of de link persoonlijk is maar ik gebruik hem niet…
Dit is geen persoonlijke link, je moet op deze pagina zelf nog een link aanvragen via sms of whatsapp.

Ik heb 'm gisteren trouwens gevonden (voor €5,99) en ingediend. Hij is een uur geleden goedgekeurd.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Crosta & Mollica desserten €5 gta (excl. AH)

Bericht door Famke »

Gevonden in wat grotere AH. Bij de plaatselijke lag de tiramisu voor 5,99 bij de lasagne/pizza, maar wilde graag de ander wat vandaag is gelukt. Gegeven paard kijk je niet in de bek en vies is anders ;) , maar vond het niet 4,99 euro waard. Ook lijkt het alsof er een cacaopoeder explosie hier is geweest :lol: , en dat kwam al door de verpakking heen bij transport. :roll:

1e Bericht bevat inderdaad algemene link waarna je de unieke link voor jezelf kan aanvragen. Ik heb de unieke link waarmee ik heb aangevraagd weer naar mijzelf gestuurd. Als er iets is kan ik daar naar verwijzen bij Hashtings en mail kan altijd weg als officiële goedkeuring per mail komt.

Maar heb vriendenlink gekregen.
Lenco842
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 22 mei 2023, 21:49

Re: Crosta & Mollica desserten €5 gta (excl. AH)

Bericht door Lenco842 »

Hallo iedereen, goede avond,

Mijn naam is Lenco en leuk dit forum,

Ik heb een vraagje, kan iemand mij vertellen wat er op de kassabon staat van AH - Crosta & Mollica desserten, ik heb het product gevonden maar
deze werd afgekeurd omdat het verkeerde product was, ik snap het niet want ik dacht dat ik het juiste product had gekocht. Ik wel graag even vergelijken met iemand waar het product is goedgekeurd via de Albert Heijn kassabon, mogelijk heb ik niet de juiste tekst op mijn kassabon staan.

Ik dank je heel hartelijk en leuk om deel te mogen zijn bij deze community !

Fijne avond nog en groetjes,
Lenco
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Crosta & Mollica desserten €5 gta (excl. AH)

Bericht door Zeeuwsmeisje »

Vrijdag ingediend, zaterdag goedgekeurd en vandaag (dinsdag) op mijn rekening bijgeschreven :)
eekhoorn
Berichten: 61
Lid geworden op: zo 20 sep 2015, 11:42

Re: Crosta & Mollica desserten €5 gta (excl. AH)

Bericht door eekhoorn »

Het lukt mij niet om de kassabon te uploaden, krijg een melding "bestand is te lang".
Heb een foto gemaakt met mijn smartphone, net zoals ik bij Scoupy ook altijd doe, heel vreemd dit probleem opeens.
Hebben meer mensen hier dit gehad?
Madelon
Berichten: 227
Lid geworden op: za 26 jun 2021, 09:16

Re: Crosta & Mollica desserten €5 gta (excl. AH)

Bericht door Madelon »

eekhoorn schreef: di 23 mei 2023, 09:58 Het lukt mij niet om de kassabon te uploaden, krijg een melding "bestand is te lang".
Heb een foto gemaakt met mijn smartphone, net zoals ik bij Scoupy ook altijd doe, heel vreemd dit probleem opeens.
Hebben meer mensen hier dit gehad?
Bij mij is het gewoon gelukt gisteren, foto gemaakt van een via whatsapp doorgestuurde kassabon.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Crosta & Mollica desserten €5 gta (excl. AH)

Bericht door Famke »

Gisteren ook mij gelukt en vandaag goedkeuring.
Gebruikersavatar
Vita
Berichten: 268
Lid geworden op: ma 07 feb 2022, 21:19

Re: Crosta & Mollica desserten €5 gta (excl. AH)

Bericht door Vita »

Lenco842 schreef: ma 22 mei 2023, 21:54 Hallo iedereen, goede avond,

Mijn naam is Lenco en leuk dit forum,

Ik heb een vraagje, kan iemand mij vertellen wat er op de kassabon staat van AH - Crosta & Mollica desserten, ik heb het product gevonden maar
deze werd afgekeurd omdat het verkeerde product was, ik snap het niet want ik dacht dat ik het juiste product had gekocht. Ik wel graag even vergelijken met iemand waar het product is goedgekeurd via de Albert Heijn kassabon, mogelijk heb ik niet de juiste tekst op mijn kassabon staan.

Ik dank je heel hartelijk en leuk om deel te mogen zijn bij deze community !

Fijne avond nog en groetjes,
Lenco

BIj mij staat er op de bon C&M Tartufi en die van mijn vriend C&M Tiramisu
Lenco842
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 22 mei 2023, 21:49

Re: Crosta & Mollica desserten €5 gta (excl. AH)

Bericht door Lenco842 »

Vita schreef: di 23 mei 2023, 22:38
Lenco842 schreef: ma 22 mei 2023, 21:54 Hallo iedereen, goede avond,

Mijn naam is Lenco en leuk dit forum,

Ik heb een vraagje, kan iemand mij vertellen wat er op de kassabon staat van AH - Crosta & Mollica desserten, ik heb het product gevonden maar
deze werd afgekeurd omdat het verkeerde product was, ik snap het niet want ik dacht dat ik het juiste product had gekocht. Ik wel graag even vergelijken met iemand waar het product is goedgekeurd via de Albert Heijn kassabon, mogelijk heb ik niet de juiste tekst op mijn kassabon staan.

Ik dank je heel hartelijk en leuk om deel te mogen zijn bij deze community !

Fijne avond nog en groetjes,
Lenco

BIj mij staat er op de bon C&M Tartufi en die van mijn vriend C&M Tiramisu
Hoi Vita, goede middag!
Mag ik jou heel hartelijk bedanken en ik zie het al, ik heb niet het juiste product wsl gekocht en de bon is ook slecht leesbaar
Hoop dat ik je volgende keer kan helpen, bedankt, ik ga nog snel op zoek naar het juiste product voordat de actie voor bij is.
Fijne dag en nogmaals bedankt, leuke community en geweldig elkaar zo te helpen! Erg leuk en fijn !
Plaats reactie