Jumbo extra's pas: Campina Sterke Start Romig en Rijk of Magere Milde kwark gratis

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Jumbo extra's pas: Campina Sterke Start Romig en Rijk of Magere Milde kwark gratis

Bericht door Famke »

Een van onderstaande Campina producten is gratis af te halen bij de Jumbo, i.c.m. een Jumbo Extra's pas
- Campina Sterke Start yoghurt Romig & Rijk (450 gram);
- Campina Magere Milde Kwark (500 gram).


Actievoorwaarden:
-Om Campina Sterke Start Romig & Rijk 450 gram of Campina Magere Milde Kwark 500 gram gratis te ontvangen is een Jumbo Extra's account benodigd;
-Gratis product enkel op te halen in Jumbo winkels (niet geldig bij online bestellingen);
-Scan tijdens je transactie het product, onderstaande barcode (zie afbeelding) en je Jumbo Extra's pas;
-Je kunt met je Jumbo Extra's account maar één keer deelnemen aan de actie;
- Wanneer je beide producten scant, ontvang je alleen het product met de hoogste aankoopwaarde cadeau;
- De actie loopt van vrijdag 19 mei t/m dinsdag 6 juni 2023.

Blijkbaar alleen bij de zelfscankassa.
Bijlagen
Jumbo Kwark.png
Jumbo Kwark.png (43.4 KiB) 1233 keer bekeken
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Jumbo extra's pas: Campina Sterke Start Romig en Rijk of Magere Milde kwark gratis

Bericht door petra11 »

het is een actie van de Campina boerderijdagen 2023, heb ik ergens gelezen
Daar hebben mensen een flyer gekregen dat ze bovenstaande Campina kwark of yoghurt gratis mogen halen bij Jumbo (1 pot kiezen) in combinatie met hun Jumbo-extra pas
en 1 x mogelijk met een Jumbo-extra pas.
anja61
Berichten: 121
Lid geworden op: za 04 okt 2014, 19:49

Re: Jumbo extra's pas: Campina Sterke Start Romig en Rijk of Magere Milde kwark gratis

Bericht door anja61 »

Ik had een printje gemaakt van de flyer.
Ik heb 'm net gekocht bij Jumbo en bij de 'gewone' kassa de flyer laten zien en m'n jumbopas gescand. Het bedrag werd meteen in mindering gebracht.
Op de kassabon staat t vermeld als WBON BOERDERIJDAGEN
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1116
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: Jumbo extra's pas: Campina Sterke Start Romig en Rijk of Magere Milde kwark gratis

Bericht door B2B »

Deze doet het hier niet.
Zelfscan gebruikt.
Pas gelijk gescand
Product gescand
Barcode voucher gescand.
Maar dan krijg ik de melding product niet herkent.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Jumbo extra's pas: Campina Sterke Start Romig en Rijk of Magere Milde kwark gratis

Bericht door Miranda »

Product wordt niet gratis na scannen van je pasje en het project en de actie streepjescode.

Mag van Jumbo ook niet gratis meegegeven worden zonder originele flyer alleen als je die laat zien wordt het product dus gratis.

Jammer maar helaas.
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Jumbo extra's pas: Campina Sterke Start Romig en Rijk of Magere Milde kwark gratis

Bericht door Jacky's »

Miranda schreef: vr 26 mei 2023, 14:29 Product wordt niet gratis na scannen van je pasje en het project en de actie streepjescode.

Mag van Jumbo ook niet gratis meegegeven worden zonder originele flyer alleen als je die laat zien wordt het product dus gratis.

Jammer maar helaas.
Dat is echt jammer voor je. Met de handscanner kreeg ik een foutmelding.
Wat goed ging is de barcode en mijn pasje en actie-barcode (op mijn smartphone) scannen bij de zelfscan.

De zelfscan, misschien lukt dat voor jouw.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Jumbo extra's pas: Campina Sterke Start Romig en Rijk of Magere Milde kwark gratis

Bericht door Miranda »

Jacky's schreef: vr 26 mei 2023, 16:31
Miranda schreef: vr 26 mei 2023, 14:29 Product wordt niet gratis na scannen van je pasje en het project en de actie streepjescode.

Mag van Jumbo ook niet gratis meegegeven worden zonder originele flyer alleen als je die laat zien wordt het product dus gratis.

Jammer maar helaas.
Dat is echt jammer voor je. Met de handscanner kreeg ik een foutmelding.
Wat goed ging is de barcode en mijn pasje en actie-barcode (op mijn smartphone) scannen bij de zelfscan.

De zelfscan, misschien lukt dat voor jouw.
B2B heeft juist ook de zelfscan gebruikt. En volgens de medewerkers op het zelfscanplan mag de actie alleen met tevens inname van flyer daarom zit er een blokkade bij het scannen.
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: Jumbo extra's pas: Campina Sterke Start Romig en Rijk of Magere Milde kwark gratis

Bericht door Chrisje9999 »

Heb de zelfscanner gebruikt en niet de handscanner, code en jumbopas gescand en het is gelukt.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Jumbo extra's pas: Campina Sterke Start Romig en Rijk of Magere Milde kwark gratis

Bericht door Miranda »

Chrisje9999 schreef: vr 26 mei 2023, 17:26 Heb de zelfscanner gebruikt en niet de handscanner, code en jumbopas gescand en het is gelukt.
Vreemd dan hebben wij het toch exact hetzelfde gedaan en dat lukte niet? Ik had zelf de kwark.
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: Jumbo extra's pas: Campina Sterke Start Romig en Rijk of Magere Milde kwark gratis

Bericht door Chrisje9999 »

Had de gewone milde magere kwark, de naturel.
Miranda schreef: vr 26 mei 2023, 18:07
Chrisje9999 schreef: vr 26 mei 2023, 17:26 Heb de zelfscanner gebruikt en niet de handscanner, code en jumbopas gescand en het is gelukt.
Vreemd dan hebben wij het toch exact hetzelfde gedaan en dat lukte niet? Ik had zelf de kwark.
Plaats reactie