Huishoudbeurs 2015

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Eertje
Berichten: 88
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 17:06

Huishoudbeurs 2015

Bericht door Eertje »

Wie gaat er ik ben erg benieuwd naar jullie gescoorde acties.

Ik zag dat korting is leuk er ook staat met een leuk pakket waarvoor je je geld terug krijgt maar niet geheel duidelijk nog hoe het werkt.
willy13
Berichten: 549
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 20:57

Re: huishoudbeurs 2015

Bericht door willy13 »

Scoupy is ook aanwezig op de Huishoudbeurs
tinekehart
Berichten: 98
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:16

Re: huishoudbeurs 2015

Bericht door tinekehart »

Voor de beurs van 25 februari t/m 1 maart staat V&D op de Negenmaandenbeurs in de Amsterdam Rai.
Bezoek de stand, meld je gratis als VIPklant en ontvang een goodie bag.
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Re: huishoudbeurs 2015

Bericht door Lois »

Unieke, goedgevulde Huishoudbeurs shopper
Online voor maar € 3,-
http://www.huishoudbeurs.nl/Pages/Shopper.aspx

Unieke nijntje beurstas
Online voor maar € 3,-
http://www.negenmaandenbeurs.nl/Pages/Beurstas.aspx

Beursaanbiedingen Nesle
http://www.nestlebabyvoeding.nl/beursaa ... ay-context

Gratis (of gratis bij aankoop van):
- Kruidvat; warmte lepels afhaalbewijs (300 ml) http://www.negenmaandenbeurs.nl/Pages/G ... epels.aspx
- Jumbo & Why's; cadeaupakket http://www.whysonline.nl/negenmaandenbeurs/
- Nestle; blauwe knuffeldoekje Bo
bij inschrijven Nestle Baby Club op stand of online https://www.nestlebabyvoeding.nl/user/register
- Blokker; Big Shopper gratis met bon bij besteding van € 5,- aan artikelen op de stand. (bon ligt bij de kassa in de winkel)

Winnen (online of op beurs):
Negenmaandenbeurs
- Baby Be Good; . Luxe babydoos (mailtje sturen en vertellen waarom jouw kindje een duurzame start verdient) contact@babybegood.nl
- Ecover; .Complete Ecover product pakket of frisse troostprijs (voucher)
.Weekend tijdens Opa&Oma weekend op Landal GreenParks in maart
http://nl.ecover.com/nl/nieuws//2015-01 ... ndenbeurs/
Groetjes, Lois
kuikentje
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 18:51

Re: Huishoudbeurs 2015

Bericht door kuikentje »

Klopt het dat je er ongelooflijk veel "gratis" krijgt? of valt dat allemaal mee als je de entreeprijs/parkeren/reiskosten er af haalt.
Dat vraag ik me namelijk steeds maar af ;)
Eertje
Berichten: 88
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 17:06

Re: Huishoudbeurs 2015

Bericht door Eertje »

Kuikentje, je hoeft niet te gaan voor de gratis dingen.

Daarvoor in de entree en het parkeren te duur. Of je moet in de buurt wonen gratis avondkaartjes hebben. Je moet het zien als een dagje uit. De aanbiedingen die je kan kopen zijn soms duurder als in de hamsterweken e.d.
Where
Berichten: 82
Lid geworden op: vr 17 okt 2014, 16:55

Re: Huishoudbeurs 2015

Bericht door Where »

Ik ben vandaag geweest.

Op de stand van kortingisleuk kun je een tas kopen met lassie rijst/quinoa, 6 pakjes optimel, mini shampoo, keukenrol, 0,5 liter Pepsi, bolletje goed bezig, lays zoute koekjes voor 5 euro. Een foto staat op de facebooksite van kortingisleuk. Erbij krijg je een flyer met code waarmee je die 5 euro weer terug kunt vragen.
Met die code kun je ook nog eens 5 producten helemaal terugbetaald krijgen die je in de supermarkt moet kopen.


de totale waarde komt dan op zo'n 20 euro. Wel een tip om die tas pas aan het einde te halen want die weegt wel een paar kilo.

Bij de ingang delen ze bonnen van de Lidl uit. Als je voor 15 euro in de winkel koopt krijg je gratis koffie, koffiepads of koffiecups.

Verder wel wat bonnen voor 50% korting maar dat zijn producten die je vaak ook tijdens de hamsterweken kunt kopen.
HeleneChantal
Berichten: 3
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 22:59

Re: Huishoudbeurs 2015

Bericht door HeleneChantal »

Weet iemand wat de inhoud van de beurstassen is?
Free
Berichten: 46
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 10:14

Re: Huishoudbeurs 2015

Bericht door Free »

de waarde van de tas is 5 euro en je krijgt een flyer om nog eens 5 producten te kopen.
Betekent dat de waarde van de 5 producten dan op 15 euro uitkomt omdat je aangeeft dat de totale waarde op 20 euro uitkomt?

Where schreef:Ik ben vandaag geweest.

Op de stand van kortingisleuk kun je een tas kopen met lassie rijst/quinoa, 6 pakjes optimel, mini shampoo, keukenrol, 0,5 liter Pepsi, bolletje goed bezig, lays zoute koekjes voor 5 euro. Een foto staat op de facebooksite van kortingisleuk. Erbij krijg je een flyer met code waarmee je die 5 euro weer terug kunt vragen.
Met die code kun je ook nog eens 5 producten helemaal terugbetaald krijgen die je in de supermarkt moet kopen.


de totale waarde komt dan op zo'n 20 euro. Wel een tip om die tas pas aan het einde te halen want die weegt wel een paar kilo.

Bij de ingang delen ze bonnen van de Lidl uit. Als je voor 15 euro in de winkel koopt krijg je gratis koffie, koffiepads of koffiecups.

Verder wel wat bonnen voor 50% korting maar dat zijn producten die je vaak ook tijdens de hamsterweken kunt kopen.
Where
Berichten: 82
Lid geworden op: vr 17 okt 2014, 16:55

Re: Huishoudbeurs 2015

Bericht door Where »

Free schreef:de waarde van de tas is 5 euro en je krijgt een flyer om nog eens 5 producten te kopen.
Betekent dat de waarde van de 5 producten dan op 15 euro uitkomt omdat je aangeeft dat de totale waarde op 20 euro uitkomt?

Where schreef:Ik ben vandaag geweest.

Op de stand van kortingisleuk kun je een tas kopen met lassie rijst/quinoa, 6 pakjes optimel, mini shampoo, keukenrol, 0,5 liter Pepsi, bolletje goed bezig, lays zoute koekjes voor 5 euro. Een foto staat op de facebooksite van kortingisleuk. Erbij krijg je een flyer met code waarmee je die 5 euro weer terug kunt vragen.
Met die code kun je ook nog eens 5 producten helemaal terugbetaald krijgen die je in de supermarkt moet kopen.


de totale waarde komt dan op zo'n 20 euro. Wel een tip om die tas pas aan het einde te halen want die weegt wel een paar kilo.

Bij de ingang delen ze bonnen van de Lidl uit. Als je voor 15 euro in de winkel koopt krijg je gratis koffie, koffiepads of koffiecups.

Verder wel wat bonnen voor 50% korting maar dat zijn producten die je vaak ook tijdens de hamsterweken kunt kopen.
Ik zie dat mijn bericht niet duidelijk is, ik was ook erg moe na een dag rondwandelen op de beurs :oops:
de waarde van de inhoud van de tas is 12 euro. Je betaalt slechts 5 euro die je ook weer terug krijgt. Je hebt dus gratis producten ter waarde van 12 euro.
Met de bon in de tas kun je maximaal 10 euro retour krijgen, 5 producten volledig gratis (Knorr pastasaus, Prince tarwebiscuit, Lassie roerbakrisotto, bolletje boerenbeschuit en optimel puur drinkyoghurt) en van 2 producten (bolletje goed bezig en Pepsi 1,5 liter) krijg je 1 euro retour. Ik heb dus zelf uitgerekend dat de gratis producten dan 8 euro waard zijn. Opgeteld bij die 12 euro van de spullen in de tas kom ik op 20 euro.

Als iemand nog vragen heeft, stel ze gerust.
Plaats reactie