Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1125
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Bericht door B2B »

En weer geblokkeerd zeggen ze.
Schiet mij maar lek.
Geen mogelijkheid om te deblokkeren zeggen ze.
Jacky's
Berichten: 881
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Bericht door Jacky's »

B2B schreef: vr 01 mar 2024, 13:10 En weer geblokkeerd zeggen ze.
Schiet mij maar lek.
Geen mogelijkheid om te deblokkeren zeggen ze.
Hier hetzelfde verhaal. Wel een toezegging maar geen echte oplossing. Wens je lekloze dagen.
Miranda
Berichten: 1336
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Bericht door Miranda »

Hier sta ik weer in de min terwijl ik zelf dingen voor geld terug acties heb gekocht. Dus deze keer begrijp ik er echt niets van er is zelfs nog geen betaling uitgevoerd want die staat nog altijd in uitvoering. En nog altijd niet op mijn rekening. Terwijl een bedrag daarna wel is overgemaakt maar juist dat bedrag staat nu in de min.
Brend25
Berichten: 22
Lid geworden op: do 04 dec 2014, 23:25

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Bericht door Brend25 »

Hier hetzelfde, heel vreemd weer.
petra11
Berichten: 1232
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Bericht door petra11 »

ik stond in het weekend ook in de min,
omdat ik geld terug actie van Glade geurstokjes had ingevuld op vrijdag, goedgekeurd en dus 4,99 in mijn account ter uitbetaling staan.
Dat toen aangevraagd voor uitbetaling op vrijdag.
en zondag zag ik dat bedrag voor uitbetaling niet meer staan en dus dacht ik: oeps, zeker vergeten aan te vragen
dus nogmaals aanvraag voor uitbetaling ingevuld
en daardoor stond ik maandag dus in de min, want blijkbaar had ik hem wel aangevraagd op vrijdag,
maar was niet zichtbaar, niet te lezen...

Daarover gemaild en nu krijg ik als antwoord
dat Glade 1x is aangevraagd en 1x is uitbetaald en daardoor mijn saldo in het account nu 0 is.
en inderdaad, op de een of andere manier is alles weer rechtgebreid en sta ik op 0.

dus niks meer aan de hand,
maar er was wel wat in het weekend......

maar nu weer alles oké hier.
Madelon
Berichten: 232
Lid geworden op: za 26 jun 2021, 09:16

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Bericht door Madelon »

petra11 schreef: di 05 mar 2024, 17:15 ik stond in het weekend ook in de min,
omdat ik geld terug actie van Glade geurstokjes had ingevuld op vrijdag, goedgekeurd en dus 4,99 in mijn account ter uitbetaling staan.
Dat toen aangevraagd voor uitbetaling op vrijdag.
en zondag zag ik dat bedrag voor uitbetaling niet meer staan en dus dacht ik: oeps, zeker vergeten aan te vragen
dus nogmaals aanvraag voor uitbetaling ingevuld
en daardoor stond ik maandag dus in de min, want blijkbaar had ik hem wel aangevraagd op vrijdag,
maar was niet zichtbaar, niet te lezen...

Daarover gemaild en nu krijg ik als antwoord
dat Glade 1x is aangevraagd en 1x is uitbetaald en daardoor mijn saldo in het account nu 0 is.
en inderdaad, op de een of andere manier is alles weer rechtgebreid en sta ik op 0.

dus niks meer aan de hand,
maar er was wel wat in het weekend......

maar nu weer alles oké hier.

Bij mij ook uitbetaling 11 euro aangevraagd, was niet te zien, bedrag stond weer terug in de sok. Dus opnieuw aangevraagd en nu sta ik 4,24 in de min dat ze automatisch gingen incasseren, terwijl ze geen toestemming meer hadden. Bank heeft die incasso geblokkeerd, maar hoe ze aan die 4,24 komen is mij een raadsel. Ben benieuwd of ze me nog gaan mailen, is behoorlijk vaag en irritant.
Miranda
Berichten: 1336
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Bericht door Miranda »

Bij mij lijkt het weer te kloppen nadat ik hun heb bericht hierover.
flowereddemon
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 01 dec 2017, 08:36

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Bericht door flowereddemon »

Mag ik de vraag hier stellen of is er nog een topic van alleen Scoupy, dus niet het onderwerp 'geblokkeerd'? (kan het niet vinden)

Voor de storing van een paar weken terug, logde ik iedere dag in bij Scoupy en behaalde dan om de zoveel dagen met het inloggen, een Spin&Win kans.

Scoupy heeft weinig leuke aanbiedingen voor me om gratis of met een mooie korting te kopen, zoveel doe ik er dus niet mee.
Heb geen bankrekening gekoppeld en online aankopen, als ik ze al doe (geen boodschappen online in ieder geval), doe ik niet via Scoupy.

Zou dit er mee te maken hebben dat ik na de storing geen Spin &Win kans meer krijg?
Miranda
Berichten: 1336
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Bericht door Miranda »

flowereddemon schreef: di 12 mar 2024, 15:56 Mag ik de vraag hier stellen of is er nog een topic van alleen Scoupy, dus niet het onderwerp 'geblokkeerd'? (kan het niet vinden)

Voor de storing van een paar weken terug, logde ik iedere dag in bij Scoupy en behaalde dan om de zoveel dagen met het inloggen, een Spin&Win kans.

Scoupy heeft weinig leuke aanbiedingen voor me om gratis of met een mooie korting te kopen, zoveel doe ik er dus niet mee.
Heb geen bankrekening gekoppeld en online aankopen, als ik ze al doe (geen boodschappen online in ieder geval), doe ik niet via Scoupy.

Zou dit er mee te maken hebben dat ik na de storing geen Spin &Win kans meer krijg?
Ik heb wel gekoppeld en alles maar krijg echt al maanden geen spin en win meer waar ik het eerst bij dagelijks inloggen meerdere keren per week kreeg. Heel vreemd maar dit speelt dus al zeker sinds vorig jaar bij mij.
flowereddemon
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 01 dec 2017, 08:36

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Bericht door flowereddemon »

Miranda schreef: di 12 mar 2024, 18:48
flowereddemon schreef: di 12 mar 2024, 15:56 Mag ik de vraag hier stellen of is er nog een topic van alleen Scoupy, dus niet het onderwerp 'geblokkeerd'? (kan het niet vinden)

Voor de storing van een paar weken terug, logde ik iedere dag in bij Scoupy en behaalde dan om de zoveel dagen met het inloggen, een Spin&Win kans.

Scoupy heeft weinig leuke aanbiedingen voor me om gratis of met een mooie korting te kopen, zoveel doe ik er dus niet mee.
Heb geen bankrekening gekoppeld en online aankopen, als ik ze al doe (geen boodschappen online in ieder geval), doe ik niet via Scoupy.

Zou dit er mee te maken hebben dat ik na de storing geen Spin &Win kans meer krijg?
Ik heb wel gekoppeld en alles maar krijg echt al maanden geen spin en win meer waar ik het eerst bij dagelijks inloggen meerdere keren per week kreeg. Heel vreemd maar dit speelt dus al zeker sinds vorig jaar bij mij.
Dank je, dan ligt het dus niet aan het moeten koppelen nu.
Balen dat je al zo lang geen spin en win meer krijgt.
Plaats reactie