Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Ken Groente

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Bericht door Ken Groente »

Hoi Allemaal,
Ik ga ook mijn account verwijderen.
Ik denk dat best veel mensen geblokkeerd door scoupy.
Ze kunnen ook niet uitleggen waarom.
Ik heb onderstaande bericht ontvangen:

Bedankt voor uw bericht en onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.

We begrijpen uw bezorgdheid en willen graag verduidelijken dat we momenteel preventieve maatregelen nemen tegen frauduleuze activiteiten om de veiligheid van onze gegevens te waarborgen. Dit kan resulteren in tijdelijke blokkades op sommige accounts, waaronder dat van u.

We willen benadrukken dat deze maatregelen genomen worden om de integriteit van ons platform te beschermen en zijn niet gericht op individuele gebruikers. Helaas kunnen we op dit moment geen specifieke details verstrekken over de duur van de blokkade.

We verzekeren u echter dat we er alles aan doen om de situatie zo snel mogelijk op te lossen en uw account te herstellen. We waarderen uw geduld en begrip terwijl we dit proces doorlopen.

Als u nog andere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u verder te helpen.

Met vriendelijke groet,
Ambra van Scoupy

Wie weet meer hoelang dat het duren??
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1125
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Bericht door B2B »

Ik heb elke keer anai en die is niet klantvriendelijk.

Waar ze nu ook naar kijken is van welk rekeningnummer er betaald wordt.

Uit de algemene voorwaarde:
7.4 Tenzij anders vermeld, kan een ontvangstbewijs slechts één keer per promotie, per rekeningnummer
en per persoon worden gebruikt. Tenzij anders vermeld, kan een ontvangstbewijs maximaal twee keer
per huishouden worden gebruikt


Hiermee bedoelen ze dat het niet alleen naar verschillende rekeningen terug betaald moet worden.
Maar het mag ook niet met het zelfde pinpasje betaald worden.

Dat is de reden waarom ik geblokkeerd ben.


Dus met zijn alle voortaan contant betalen. :mrgreen: En geen bonuskaart gebruiken. Want dat zal ook wel in de controle zitten
Madelon
Berichten: 232
Lid geworden op: za 26 jun 2021, 09:16

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Bericht door Madelon »

Dus dan kan je ook niet meer de artikelen voor je kinderen meebrengen en pinnen. Soms heeft hun winkel de artikelen nl. niet.Waar slaat dit op.
Wat een rare gedachte van Scoupy . Waar zijn ze mee bezig? Wie is hier van de wap en maakt zijn eigen formule kapot.
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1125
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Bericht door B2B »

Ja na een hoop heen en weer gemail kwam deze reden er eindelijk uit.
Dit had ze eigenlijk niet mogen vertellen. Want het heeft echt 40 mails gekost om de reden te achterhalen.
Vind het ook raar.

Ik ga er maar vanuit dat ik voor altijd geblokkeerd ben.
Hoop mijn tegoed ooit nog te krijgen.
Maar ik vertrouw ze niet meer. En de producten die ik meestal via hun haalde zou ik nooit
halen als er geen gta van zou zijn.

Dus helaas.
Gebruikersavatar
Vita
Berichten: 274
Lid geworden op: ma 07 feb 2022, 21:19

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Bericht door Vita »

B2B schreef: vr 15 mar 2024, 07:37 Ja na een hoop heen en weer gemail kwam deze reden er eindelijk uit.
Dit had ze eigenlijk niet mogen vertellen. Want het heeft echt 40 mails gekost om de reden te achterhalen.
Vind het ook raar.

Ik ga er maar vanuit dat ik voor altijd geblokkeerd ben.
Hoop mijn tegoed ooit nog te krijgen.
Maar ik vertrouw ze niet meer. En de producten die ik meestal via hun haalde zou ik nooit
halen als er geen gta van zou zijn.

Dus helaas.

Wel fijn dat je eindelijk, na al die mails, de reden weet. Maar wat raar dat ze dat niet mogen vertellen. Je zou toch denken dat je niet de enige bent die om die reden geblokkeerd is. Hopelijk krijg je het bedrag ooit nog terug!
Gebruikersavatar
Vita
Berichten: 274
Lid geworden op: ma 07 feb 2022, 21:19

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Bericht door Vita »

Ken Groente schreef: wo 13 mar 2024, 21:29 Hoi Allemaal,
Ik ga ook mijn account verwijderen.
Ik denk dat best veel mensen geblokkeerd door scoupy.
Ze kunnen ook niet uitleggen waarom.
Ik heb onderstaande bericht ontvangen:

Bedankt voor uw bericht en onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.

We begrijpen uw bezorgdheid en willen graag verduidelijken dat we momenteel preventieve maatregelen nemen tegen frauduleuze activiteiten om de veiligheid van onze gegevens te waarborgen. Dit kan resulteren in tijdelijke blokkades op sommige accounts, waaronder dat van u.

We willen benadrukken dat deze maatregelen genomen worden om de integriteit van ons platform te beschermen en zijn niet gericht op individuele gebruikers. Helaas kunnen we op dit moment geen specifieke details verstrekken over de duur van de blokkade.

We verzekeren u echter dat we er alles aan doen om de situatie zo snel mogelijk op te lossen en uw account te herstellen. We waarderen uw geduld en begrip terwijl we dit proces doorlopen.

Als u nog andere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u verder te helpen.

Met vriendelijke groet,
Ambra van Scoupy

Wie weet meer hoelang dat het duren??

Dit is wel echt een hele slechte, nietszeggende, standdaardmail.
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1125
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Bericht door B2B »

Dit is standaard de eerste mail die je krijgt als je meld dat je geblokkeerd bent.
Die heb ik ook een aantal keer gehad.
En als je dan snel genoeg erachteraan mailt dan krijg je andere antwoorden :)
Ken Groente

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Bericht door Ken Groente »

B2B schreef: vr 15 mar 2024, 11:32 Dit is standaard de eerste mail die je krijgt als je meld dat je geblokkeerd bent.
Die heb ik ook een aantal keer gehad.
En als je dan snel genoeg erachteraan mailt dan krijg je andere antwoorden :)
Dus ik ben best nieuw tussen jullie,Sommige hebben sinds december wel problemen zie ik.
Trouwens ik heb in trust pilot 1 ster aan scoupy gegeven en ze hebben meteen gereageerd.
Misschien kunnen we dat ook doen.Gewoon een ster..
Iemand heeft ervaring?
Laatst gewijzigd door Ken Groente op ma 18 mar 2024, 22:21, 2 keer totaal gewijzigd.
Jacky's
Berichten: 881
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Bericht door Jacky's »

Ik heb dus maar even op trust pilot gekeken ( zie voorgaande post van Ken ) en i.d.d. daar wordt precies omschreven wat er bij Scoupy allemaal mis gaat.
Misschien geef ik het ook nog 1 ster maar die antwoorden van Scoupy ...... je komt er niet mee verder. Scoupy is voor ons een gesloten boek.
Klaar, wil mij er niet meer aan ergeren.
Raven
Berichten: 108
Lid geworden op: ma 09 mei 2016, 19:38

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Bericht door Raven »

Ik kan de Facebook pagina van Scoupy niet meer vinden. Hebben jullie dat ook?
Plaats reactie