Gratis Vakantieprofiel + Kans op Vakantie € 6.000,- + 2 weken AD lang weekend

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
margreetK
Berichten: 241
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 12:03

Gratis Vakantieprofiel + Kans op Vakantie € 6.000,- + 2 weken AD lang weekend

Bericht door margreetK »

Wat voor vakantietype ben jij? Doe de test en ontdek jouw persoonlijke vakantieprofiel. Vul je daarna je gegevens in, dan maak je kans op een vakantiecheque t.w.v. € 6.000,-. Ook kan je aangeven dat je gratis 2 weken lang het AD lang weekend abonnement wilt ontvangen (stopt automatisch).

https://actie.ad.nl/vakantiespel/?ref=OMG


ik lees ergens dat je 0,99 aan verzendkosten moet betalen.ik heb de voorwaarden diverse keren gelezen maar ik zie het niet (zo gauw).dus zelf ff goed kijken
in mijn bevestigingsmail zie ik het ook niet staan
feelings
Berichten: 495
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 13:38

Re: Gratis Vakantieprofiel + Kans op Vakantie € 6.000,- + 2 weken AD lang weekend

Bericht door feelings »

Hi margreetk, Er wordt om je IBAN gevraagd aan het einde van de pagina. En bedankt voor het plaatsen :D
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Gratis Vakantieprofiel + Kans op Vakantie € 6.000,- + 2 weken AD lang weekend

Bericht door ikka »

Eénmalig administratiekosten van € 1,98 staat er in de mail van AD waarin de actie aangekondigd wordt.
margreetK
Berichten: 241
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 12:03

Re: Gratis Vakantieprofiel + Kans op Vakantie € 6.000,- + 2 weken AD lang weekend

Bericht door margreetK »

@feelings...ik heb hem aangevraagd en heb geen betaling gegevens in moeten vullen.kreeg later een mailtje dat ik hem ga krijgen.
@ ikka in het reclame mailtje wat ik net ontvangen heb staat inderdaad dat er betaald moet worden.
ik merk wel wat er gaat gebeuren, zal er iig niet failliet aan gaan :)
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Gratis Vakantieprofiel + Kans op Vakantie € 6.000,- + 2 weken AD lang weekend

Bericht door ikka »

Ik had 2 verschillende maitjes ontvangen. In de 1 staat onderaan: Eénmalig administratiekosten van € 1,98
In de andere in de onderwerpregel en ook in de mail zelf:
Probeer nu het AD twee maal een lang weekend en
ontvang de krant 2 weken op vrijdag, zaterdag en maandag voor € 1,98!
Petra@
Berichten: 41
Lid geworden op: za 04 okt 2014, 21:38

Re: Gratis Vakantieprofiel + Kans op Vakantie € 6.000,- + 2 weken AD lang weekend

Bericht door Petra@ »

Bij mij stond er 2 long weekends gratis, dus van vrijdag tot en met maandag. :ugeek:
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Gratis Vakantieprofiel + Kans op Vakantie € 6.000,- + 2 weken AD lang weekend

Bericht door ikka »

Ja, in een van die mails stond dat bij mij ook maar kijk eens helemaal onderaan in die mail.
Bij mij staat daar:
* Eénmalig administratiekosten van € 1,98
margreetK
Berichten: 241
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 12:03

Re: Gratis Vakantieprofiel + Kans op Vakantie € 6.000,- + 2 weken AD lang weekend

Bericht door margreetK »

de mail met administratie kosten kreeg ik ...als reclame ...nadat ik een bevestiging had gekregen dat ik het AD in de bus zou krijgen.
daarna las ik pas op een andere site dat er kosten aan verbonden zijn...zoals ik al zei...heb geen bankgegevens in moeten vullen
ik merk het verder wel. misschien krijg ik een acceptgiro of hij is bij mij toevallig wel gratis, ennnnnn ik heb hem nog niet :lol:
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Gratis Vakantieprofiel + Kans op Vakantie € 6.000,- + 2 weken AD lang weekend

Bericht door ikka »

Ik vraag geen kranten meer aan. Heb ook een nee nee sticker :)
Petra@
Berichten: 41
Lid geworden op: za 04 okt 2014, 21:38

Re: Gratis Vakantieprofiel + Kans op Vakantie € 6.000,- + 2 weken AD lang weekend

Bericht door Petra@ »

Ik heb ook geen banknummer opgegeven, trouwens je brievenbus kan dicht blijven want je krijgt hem ook 2 volle weken online. ;)
Plaats reactie