Etos app

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
hmmarjon
Berichten: 14
Lid geworden op: do 17 mar 2016, 12:05

Re: Etos app

Bericht door hmmarjon »

Marry schreef:Ben nu in de app over de eerste 50000 stappen heen, maar nog geen verrassing...iemand van jullie al wel?
Waarschijnlijk moet je de app nog een keer openen en dan staat hij er wel in.
Mijn beloning na 50.000 stappen: Etos compressed deodorant voor €1.
hmmarjon
Berichten: 14
Lid geworden op: do 17 mar 2016, 12:05

Re: Etos app

Bericht door hmmarjon »

Deze keer is het wel weer echt de moeite om mee te doen. Tnt al gratis pleisters, gratis brillendoekjes, gratis ROC handcreme (twv ruim €7) en gratis magnesium tabletten. Ik zit pas op de 350.000 stappen dus er volgen nog drie beloningen.
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Etos app

Bericht door Marry »

hmmarjon schreef:Deze keer is het wel weer echt de moeite om mee te doen. Tnt al gratis pleisters, gratis brillendoekjes, gratis ROC handcreme (twv ruim €7) en gratis magnesium tabletten. Ik zit pas op de 350.000 stappen dus er volgen nog drie beloningen.
Nou mijn app is een maand lang blijven hangen op 25000 stappen....schiet niet echt op dus. Ook viel de app steeds weg als ik hem opende. Nu doet hij he wel weer maar zit op 120000 en heb nu alleen nog maar 2,50 korting gekregen
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Etos app

Bericht door Marry »

Inmiddels heb ik een compressed deo en pleisters. Het totaal van mn stappen valt steeds terug. Etos op de hoogte gesteld. Men is er mee bezig, maar zo schiet het natuurlijk niet op :x
mw22
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 24 feb 2017, 12:36

Re: Etos app

Bericht door mw22 »

Nou zeg! Zijn al mijn stappen verwijderd! Etos app zegt nu dat we een nieuwe stappenchallenge hebben die duurt tot 4 februari.
moontjemoon
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 11:25

Re: Etos app

Bericht door moontjemoon »

mw22 schreef:Nou zeg! Zijn al mijn stappen verwijderd! Etos app zegt nu dat we een nieuwe stappenchallenge hebben die duurt tot 4 februari.
Dit is/was al lang bekend, dat deze weer gerest zou worden gisteren.
Tevens zijn hierdoor je beloningen die je nog niet verzilverd heb vervallen.
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: Etos app

Bericht door BabsMeijers »

moontjemoon schreef:
mw22 schreef:Nou zeg! Zijn al mijn stappen verwijderd! Etos app zegt nu dat we een nieuwe stappenchallenge hebben die duurt tot 4 februari.
Dit is/was al lang bekend, dat deze weer gerest zou worden gisteren.
Tevens zijn hierdoor je beloningen die je nog niet verzilverd heb vervallen.
Precies dit gebeurd elke keer als er een nieuwe stappenchallenge begint dan vervallen je stappen en ook je beloningen.
mw22
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 24 feb 2017, 12:36

Re: Etos app

Bericht door mw22 »

BabsMeijers schreef:
moontjemoon schreef:
mw22 schreef:Nou zeg! Zijn al mijn stappen verwijderd! Etos app zegt nu dat we een nieuwe stappenchallenge hebben die duurt tot 4 februari.
Dit is/was al lang bekend, dat deze weer gerest zou worden gisteren.
Tevens zijn hierdoor je beloningen die je nog niet verzilverd heb vervallen.
Precies dit gebeurd elke keer als er een nieuwe stappenchallenge begint dan vervallen je stappen en ook je beloningen.
Het was niet bij mij bekend. Het was fijn geweest als hier voor die tijd in de app word gewaarschuwd, dan had ik nog even een marathon kunnen lopen.
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Etos app

Bericht door Marry »

De stappenteller werkt bij mij nog steeds niet goed, ben elke keer net voor de verrassing weer stappen kwijt. Probleem is al een half jaar bekend bij Etos, wordt aan gewerkt. Heb nu wel bij 50000 een waardebon van €2,50 en bij 100000 een doosje wattenstaafjes gratis
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: Etos app

Bericht door Chrisje9999 »

Bij mij werkte hij eerst wel goed maar nu niet meer. Vorige week stond hij al op 60000 en als ik de stappen per dag optel kom ik op 102000 en nu staat hij ineens weer op 19000.
Plaats reactie