Etos app

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Etos app

Bericht door ikka »

Niet gelukt.
Was het de bodylotion die normaal 2,35 kost?
hmmarjon
Berichten: 14
Lid geworden op: do 17 mar 2016, 12:05

Re: Etos app

Bericht door hmmarjon »

ikka schreef:Niet gelukt.
Was het de bodylotion die normaal 2,35 kost?
Het kan alleen maar als je de app hebt en de stappenteller gebruikt, in mijn eerdere berichtje staat dat je bij 300.000 stappen twee Etos bodylotions voor €3 krijgt. Dit in combinatie met de huidige aanbieding van 1+1 gratis leverde twee gratis Etos bodylotions op. Of het op een andere manier ook kan, weet ik niet.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Etos app

Bericht door ikka »

Oke, ik meende gelezen te hebben dat het ook werkte bij activatie van de Kleenex maar dat is dus niet zo.
egni
Berichten: 250
Lid geworden op: vr 17 okt 2014, 19:44

Re: Etos app

Bericht door egni »

Ik heb de 'pech' dat ik het max. aantal stappen heb gelopen (meer dan 80 km).
Daardoor krijg ik ook geen nieuwe aanbiedingen meer. Beetje ontmoedigend in combinatie met de matige 'beloningen'...
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: Etos app

Bericht door Chrisje9999 »

Ik zit ook op het maximum van 500.000 stappen maar als ik rechtsboven op totaal klik heb ik 592.000 stappen, 414 kilometer en 29.606 calorieën.
10.000 stappen is ongeveer 7 kilometer
Dacht dat het iedere keer een bepaalde periode is en dat hij dan weer opnieuw begint, was vorige keer wel zo. Ik heb nu voor de 2e keer 500.000 stappen. Bij 500.000 stappen krijg je 5 euro korting als je voor 30 euro koopt en dat is toch mooi meegenomen en ook de bodymilk was best leuk.
Alles bij elkaar al veel leuke aanbiedingen gehad waar ik niets voor hoef te doen, lopen doe ik toch.
egni schreef:Ik heb de 'pech' dat ik het max. aantal stappen heb gelopen (meer dan 80 km).
Daardoor krijg ik ook geen nieuwe aanbiedingen meer. Beetje ontmoedigend in combinatie met de matige 'beloningen'...
egni
Berichten: 250
Lid geworden op: vr 17 okt 2014, 19:44

Re: Etos app

Bericht door egni »

Chrisje9999 schreef:Ik zit ook op het maximum van 500.000 stappen maar als ik rechtsboven op totaal klik heb ik 592.000 stappen, 414 kilometer en 29.606 calorieën.
10.000 stappen is ongeveer 7 kilometer
Dacht dat het iedere keer een bepaalde periode is en dat hij dan weer opnieuw begint, was vorige keer wel zo. Ik heb nu voor de 2e keer 500.000 stappen. Bij 500.000 stappen krijg je 5 euro korting als je voor 30 euro koopt en dat is toch mooi meegenomen en ook de bodymilk was best leuk.
Alles bij elkaar al veel leuke aanbiedingen gehad waar ik niets voor hoef te doen, lopen doe ik toch.
egni schreef:Ik heb de 'pech' dat ik het max. aantal stappen heb gelopen (meer dan 80 km).
Daardoor krijg ik ook geen nieuwe aanbiedingen meer. Beetje ontmoedigend in combinatie met de matige 'beloningen'...
Mee eens, lopen moeten we toch ;)
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Etos app

Bericht door ikka »

Ik heb dus geen app maar had vorige week tegelijk met de Kleenex wel in Mijn Etos de aanbieding
5 euro korting bij besteding van 25 euro.
hmmarjon
Berichten: 14
Lid geworden op: do 17 mar 2016, 12:05

Re: Etos app

Bericht door hmmarjon »

egni schreef:Ik heb de 'pech' dat ik het max. aantal stappen heb gelopen (meer dan 80 km).
Daardoor krijg ik ook geen nieuwe aanbiedingen meer. Beetje ontmoedigend in combinatie met de matige 'beloningen'...
9 oktober gaat je stappenteller weer op 0 en vanaf 17 oktober kun je weer meedoen aan de challenges en beloningen verdienen.
Laatst gewijzigd door hmmarjon op zo 09 okt 2016, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: Etos app

Bericht door Chrisje9999 »

Dat klopt Ikka die had ik er ook bij en dat was omdat ze uitgeroepen waren tot de beste winkelketen, en voor de komende week krijg je weer een nieuwe voor 5 euro korting bij besteding van 25 euro..

ikka schreef:Ik heb dus geen app maar had vorige week tegelijk met de Kleenex wel in Mijn Etos de aanbieding
5 euro korting bij besteding van 25 euro.
Raven
Berichten: 108
Lid geworden op: ma 09 mei 2016, 19:38

Re: Etos app

Bericht door Raven »

Bij mij werkt de app nog steeds niet goed, soms telt hij de stappen wel, maar dan houdt ie er plotseling mee op en krijg ik 'm met geen mogelijkheid aan de praat. Hebben jullie misschien tips waardoor hij weer normaal kan werken? Want voor de eerste update deed ie het gewoon normaal. De problemen begonnen na de update. Erg jammer, want in het begin deed ie het gewoon goed.
Plaats reactie