AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1116
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door B2B »

Oh dat is idd anders dan andere keren :oops:
rijo
Berichten: 119
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 10:46

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door rijo »

Shiven schreef:Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart
Bericht door ikka » wo 14 sep 2016, 09:09
Net deze mail. Verschil met andere keren is dat ik het alleen specifiek in een bepaalde AH winkel kan halen.

B2B schreef:Er staat nooit een ophaal locatie bij???
Mag altijd bij een AH naar keuze.
Ik had vorige keer bij de Cola een vestiging 20 km verderop in mijn mail staan, omdat ik daar af en toe kom en dan meestal vooraf kijk of ze de producten hebben die ik wil kopen. Toen mail gestuurd naar klantenservice en geen enkel probleem. De Lenor ook weer in de mail op de vestiging 20 km verderop en ik heb het ook weer in een andere vestiging mee gekregen op vertoon van mijn bonuskaart.

Dus gewoon halen met je bonuskaart!

Groetjes en een fijn weekend.
moontjemoon
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 11:25

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door moontjemoon »

heb bij het tevredenheidsonderzoek aangegeven dat ik het niet leuk vond dat ik ooit alleen een kaart zonder postzegel had gekregen.
Misschien hebben meer mensen hier iets van gezegd.
Kreeg de mail ook 2 dagen nadat ik het ingevuld had.

Gisteren gelijk de tabs opgehaald. (Vond het wel fijn dat je mocht kiezen welke variant)
Meriam
Berichten: 746
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 10:33

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Meriam »

Marieke schreef:Ja ik kon het ook alleen maar bij de AH in Vleuten halen stond in de e-mail...

Dus gisteren ook een fles Lenor gehaald. Daar ben ik echt blij mee want ik vind het een erg fijn wasmiddel. De was ruikt echt super lekker.
Zelfs nadat het al even in de kast heeft gelegen.
Heb net de eerste was gedraaid met de gratis lenor.
Ik vroeg me wel af of het wasmiddel voor bonte en witte was gebruikt kan worden. Dat vind ik niet duidelijk terug op de verpakking. Heb het nu voor de bonte was gebruikt..
Marieke
Berichten: 480
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 14:06

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Marieke »

Ik gebruik het voor de bonte was
Groet,

Marieke
moontjemoon
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 11:25

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door moontjemoon »

vandaag gelijk weer een mail met gratis product.
Nu coca cola zero :)
Huubskeee
Berichten: 108
Lid geworden op: za 13 aug 2016, 19:47

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Huubskeee »

AH Klantenservice gebeld voor de Lenor die in Eindhoven opgehaald kon worden, ipv Amsterdam: de probeer gratis met je bonuskaart artikelen zijn per bonuskaart en kunnen overal worden opgehaald. De actie is alleen op locatie gezet, zodat de actie een beetje verspreid zou zijn. Je kan, wanneer je de mail krijgt, het item gratis bij elke AH ophalen.
Marieke
Berichten: 480
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 14:06

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Marieke »

Huubskeee schreef:AH Klantenservice gebeld voor de Lenor die in Eindhoven opgehaald kon worden, ipv Amsterdam: de probeer gratis met je bonuskaart artikelen zijn per bonuskaart en kunnen overal worden opgehaald. De actie is alleen op locatie gezet, zodat de actie een beetje verspreid zou zijn. Je kan, wanneer je de mail krijgt, het item gratis bij elke AH ophalen.
Kijk dat is ff handig om te weten. Scheelt soms weer wat kilometers :D
Groet,

Marieke
Jisca
Berichten: 142
Lid geworden op: za 13 jun 2015, 15:48

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Jisca »

Ik kreeg donderdag een e-mail voor een gratis pot Pur Natur yoghurt! :)

Ik liet het mailtje zien aan mijn vriend die voor mij (met mijn bonuskaart natuurlijk) op pad ging om het 'even' te halen, en de yoghurt was blijkbaar onvindbaar daar, terwijl in de mail staat bij welk filiaal je het mag halen (en ik er dus vanuit ga dat dat filiaal het product ook echt heeft!). Uiteindelijk na een beetje gezeur een andere pot Pur Natur meegekregen, dus goed opgelost vind ik :D

Zijn er meer mensen die een gratis product mogen halen bij hun AH dat ze daar helemaal niet kunnen vinden?
Gebruikersavatar
sjaak van de Hoek
Berichten: 906
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:30

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door sjaak van de Hoek »

Jisca schreef:Ik kreeg donderdag een e-mail voor een gratis pot Pur Natur yoghurt! :)

Ik liet het mailtje zien aan mijn vriend die voor mij (met mijn bonuskaart natuurlijk) op pad ging om het 'even' te halen, en de yoghurt was blijkbaar onvindbaar daar, terwijl in de mail staat bij welk filiaal je het mag halen (en ik er dus vanuit ga dat dat filiaal het product ook echt heeft!). Uiteindelijk na een beetje gezeur een andere pot Pur Natur meegekregen, dus goed opgelost vind ik :D

Zijn er meer mensen die een gratis product mogen halen bij hun AH dat ze daar helemaal niet kunnen vinden?
Ja , wij kregen een mailtje dat we " Cruesli Grab ’n Crunch " gratis mochten ophalen op vertoon van onze bonuskaart.
Bij 3 AH's geweest nergens te vinden ( terwijl het wel op de site staat , dat het in deze filialen te verkrijgen is ) :evil:
Plaats reactie