AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
suriboy
Berichten: 272
Lid geworden op: vr 25 nov 2016, 19:51

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door suriboy »

Pffff, zijn er nou mensen die echt geinteresseerd zijn in dat Foodfirst verhaal. :o
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door AmeGrunn »

Ik mocht deze week weer eens een gratis product ophalen!

Altijd je favoriete Mentos kauwgum op zak? De bekende Mentos kauwgum in een potje is er nu ook in een handig mini formaat! Het kleine potje past namelijk makkelijk in jouw broekzak of tas.

Jij kan een van de Mentos Gum Mini potjes nu gratis proberen. Kies voor de smaak Fresh Mint of Aardbei. Je vindt het product terug in een multipack in het kauwgumschap. Neem het product gratis mee bij AH [...]. Het enige wat je nodig hebt is jouw Persoonlijke Bonuskaart, eindigend op de cijfers [...].
krientje
Berichten: 80
Lid geworden op: vr 29 mei 2015, 22:56

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door krientje »

Ik mag de Fuze Tea Blueberry Jasmin 400 ml gaan ophalen.
Ankie
Berichten: 51
Lid geworden op: za 16 jun 2018, 11:58

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Ankie »

Vorige week had ik Fairtrade kruiden en deze week de kauwgom.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door AmeGrunn »

AmeGrunn schreef: ma 20 apr 2020, 22:41 Ik mocht deze week weer eens een gratis product ophalen!

Altijd je favoriete Mentos kauwgum op zak? De bekende Mentos kauwgum in een potje is er nu ook in een handig mini formaat! Het kleine potje past namelijk makkelijk in jouw broekzak of tas.

Jij kan een van de Mentos Gum Mini potjes nu gratis proberen. Kies voor de smaak Fresh Mint of Aardbei. Je vindt het product terug in een multipack in het kauwgumschap. Neem het product gratis mee bij AH [...]. Het enige wat je nodig hebt is jouw Persoonlijke Bonuskaart, eindigend op de cijfers [...].
Ik was vandaag bij de AH, en heb de zelfscanner gebruikt. Het gratis product stond er nog altijd in, en ik kon het nog een keer halen. En veel van mijn andere boodschappen hadden andere prijzen dan aangegeven in het schap. B.v. de method zeep was ipv. 2,99€ maar 1,50€.
Waarschijnlijk een foutje van het AH systeem.
Miranda
Berichten: 1331
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Miranda »

krientje schreef: di 21 apr 2020, 17:33 Ik mag de Fuze Tea Blueberry Jasmin 400 ml gaan ophalen.
Ik ook!! :D
Amber
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 17 apr 2017, 08:23

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Amber »

Wat raar, ik heb al aan het begin van de coronamaatregelen mail gehad dat AH zich volledig wil richten op veiligheid en dat er daarom voorlopig geen persoonlijke bonus aanbiedingen zijn. En sindsdien dus ook geen persoonlijke aanbiedingen gehad, krijg wel elke week de mail maar daarin staan alleen de 'gewone' aanbiedingen. En dus al helemaal geen persoonlijke aanbiedingen voor gratis producten.
Gebruikersavatar
sjaak van de Hoek
Berichten: 906
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:30

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door sjaak van de Hoek »

Amber schreef: do 23 apr 2020, 19:09 Wat raar, ik heb al aan het begin van de coronamaatregelen mail gehad dat AH zich volledig wil richten op veiligheid en dat er daarom voorlopig geen persoonlijke bonus aanbiedingen zijn. En sindsdien dus ook geen persoonlijke aanbiedingen gehad, krijg wel elke week de mail maar daarin staan alleen de 'gewone' aanbiedingen. En dus al helemaal geen persoonlijke aanbiedingen voor gratis producten.
Wat raar, hier het zelfde verhaal , geen persoonlijke bonus meer ( AH dat is meten met 2 maten )
Miranda
Berichten: 1331
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Miranda »

sjaak van de Hoek schreef: do 23 apr 2020, 21:45 [quote=Amber post_id=51513 time=<a href="tel:1587661769">1587661769</a> user_id=1755]
Wat raar, ik heb al aan het begin van de coronamaatregelen mail gehad dat AH zich volledig wil richten op veiligheid en dat er daarom voorlopig geen persoonlijke bonus aanbiedingen zijn. En sindsdien dus ook geen persoonlijke aanbiedingen gehad, krijg wel elke week de mail maar daarin staan alleen de 'gewone' aanbiedingen. En dus al helemaal geen persoonlijke aanbiedingen voor gratis producten.
Wat raar, hier het zelfde verhaal , geen persoonlijke bonus meer ( AH dat is meten met 2 maten )
[/quote]

Ik heb ook al weken geen persoonlijke bonus meer hoor. Alleen nu toevallig dit product gratis als uitzondering dus.
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Shiven »

Amber schreef: do 23 apr 2020, 19:09 Wat raar, ik heb al aan het begin van de coronamaatregelen mail gehad dat AH zich volledig wil richten op veiligheid en dat er daarom voorlopig geen persoonlijke bonus aanbiedingen zijn.
Heb zojuist van Albert Heijn vernomen:
Vanaf aankomende zondag gaan wij de Persoonlijke Aanbiedingen weer oppakken en zul je deze weer ontvangen.
Plaats reactie