AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: AH gratis tandpasta op de bonuskaart (persoonlijk)

Bericht door Miranda »

Hier helaas geen tandpasta maar de gratis kaart. Aangezien je daarvoor nog wel portokosten moet betalen laat ik die maar voorbij gaan.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: AH gratis tandpasta op de bonuskaart (persoonlijk)

Bericht door ikka »

De gratis kaart had ik gisteren.
Vandaag dus de tandpasta.
daanwinhof
Berichten: 35
Lid geworden op: di 07 jun 2016, 20:12

Re: AH gratis tandpasta op de bonuskaart (persoonlijk)

Bericht door daanwinhof »

Ik heb een bericht met de melding dat ik gratis Kwekkeboom oven snacks mag proberen op de persoonlijke bonuskaart :)

Mededeling van de moderator: Graag bij het onderwerp blijven, misschien is het beter om even een nieuw topic te starten.
Edit moderator. Op verzoek topictitel aangepast. Zodat andere aanbiedingen ook onder dit topic kunnen.
Florence
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:06

Re: AH gratis tandpasta op de bonuskaart (persoonlijk)

Bericht door Florence »

ik mag een gratis kaart versturen maar moet wel de postzegel betalen.

Mededeling van de moderator: Graag bij het onderwerp blijven, misschien is het beter om even een nieuw topic te starten.
Edit moderator. Op verzoek topictitel aangepast. Zodat andere aanbiedingen ook onder dit topic kunnen.
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Shiven »

Gistermiddag ontving ik bericht van Albert Heijn:

Pak één fles Pepsi Max van 1,5L mee uit de winkel.
Laat je persoonlijke Bonuskaart scannen en je krijgt de Pepsi Max eenmalig gratis mee naar huis.
• De actie loopt tot en met zondag 28 augustus 2016
• Maximaal 1 fles Pepsi Max 1,5L per klant.
• OP=OP.
Deze aanbieding is alleen geldig voor geselecteerde Mijn Bonus-deelnemers en is niet geldig bij online bestellingen via ah.nl, bij AH to go of AH België.
hoefsmid
Berichten: 113
Lid geworden op: wo 13 mei 2015, 15:34

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door hoefsmid »

Hoie krijg je dat bericht dan?
Ik koop alles bij AH en dat is best veel, maar ik krijg nooit zo'n aanbieding.
Kreeg wel eens een berichtje voor een extra bonus (40% bij een persilbox) maar die korting kreeg ik niet want bij de winkel was niets bekend en het zou er dan automatisch afgetrokken moeten worden.
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Shiven »

Iedere zondag ontvang ik, voor de aankomende week, mijn nieuwe Persoonlijke Deals van Albert Heijn op mijn opgegeven e-mailadres.
Maandagmiddag (gisteren) ontving ik een extra e-mail, afkomstig van: bonuskaart @ nieuwsbrief. ah. nl met onderwerpregel,
[ Naam ], je krijgt een artikel cadeau van ons.
Alberto
Berichten: 38
Lid geworden op: ma 03 nov 2014, 15:25

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Alberto »

AH kan natuurlijk op de bonuskaart zien hoeveel boodschappen je bij ze doet.
En aangezien ik alleen voor gratis artikelen naar AH ga zal ik deze mail wel nooit krijgen!
Iwan1976
Berichten: 190
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 16:01

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Iwan1976 »

hoefsmid schreef:Hoie krijg je dat bericht dan?
Ik koop alles bij AH en dat is best veel, maar ik krijg nooit zo'n aanbieding.
Kreeg wel eens een berichtje voor een extra bonus (40% bij een persilbox) maar die korting kreeg ik niet want bij de winkel was niets bekend en het zou er dan automatisch afgetrokken moeten worden.
Ik heb een tijd terug ook zoiets gehad. Bij de AH in Deurne ging het toen niet automatisch, maar via de servicebalie heb ik alsnog de korting gekregen toen ik de mail liet zien. Bij de AH XL in Helmond ging het wel meteen goed. Volgens mij heeft het iets te maken gehad met die storing waardoor je ook op de AH site je persoonlijke aanbiedingen niet kon zien.

Ik heb al een tijdje geen gratis artikel meer gehad, maar ik krijg meestal frisdrank (Cola, Sprite, Fanta). Ik ken iemand die ook af en toe mailtjes krijgt dat ze een gratis product mag afhalen... maar dat doet ze dan niet... ik snap het niet... ze woont slechts 100m van de AH vandaan. :shock:
feelings
Berichten: 495
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 13:38

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door feelings »

Iwan1976 schreef:
hoefsmid schreef:Hoie krijg je dat bericht dan?
Ik koop alles bij AH en dat is best veel, maar ik krijg nooit zo'n aanbieding.
Kreeg wel eens een berichtje voor een extra bonus (40% bij een persilbox) maar die korting kreeg ik niet want bij de winkel was niets bekend en het zou er dan automatisch afgetrokken moeten worden.
Ik heb een tijd terug ook zoiets gehad. Bij de AH in Deurne ging het toen niet automatisch, maar via de servicebalie heb ik alsnog de korting gekregen toen ik de mail liet zien. Bij de AH XL in Helmond ging het wel meteen goed. Volgens mij heeft het iets te maken gehad met die storing waardoor je ook op de AH site je persoonlijke aanbiedingen niet kon zien.

Ik heb al een tijdje geen gratis artikel meer gehad, maar ik krijg meestal frisdrank (Cola, Sprite, Fanta). Ik ken iemand die ook af en toe mailtjes krijgt dat ze een gratis product mag afhalen... maar dat doet ze dan niet... ik snap het niet... ze woont slechts 100m van de AH vandaan. :shock:
Begrijp ik ook niet Iwan1976. Er zijn nog heel veel mensen die gratis pure onzin vinden. Het niet geloven dat het gratis is of te veel werk vinden.
Plaats reactie