AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Annesi
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 08 nov 2017, 13:32

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Annesi »

petra11 schreef: wo 28 nov 2018, 12:48 Annesi:
kan die nog: het lichtste pondje?

Bij mij is die er uit, maar misschien had ik die aanbieding eerder,
want die is in 3 keren bij diverse mensen binnen gekomen,
dus misschien heb jij hem nog...
Het was me inderdaad al opgevallen dat veel mensen dat kuipje mochten halen, las er regelmatig over, maar ik had 'm nog nooit gekregen van Scoupy tot gisteren...toen zag ik 'm opeens als een speciaal voor jou aanbieding in mijn overzicht staan. Moest wel snel wezen want de teller stond al op rood...gelijk ook even de Lassie half volkorenrijst meegenomen want die hebben ze niet bij mijn vaste supermarkt AH.
ronaldo
Berichten: 163
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:12

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door ronaldo »

ronaldo schreef: wo 28 nov 2018, 11:22
Annesi schreef: di 27 nov 2018, 15:08 @ Miranda: Wat grappig dat we altijd hetzelfde mogen halen :)
Ik weet niet precies hoe ze dat bij AH verdeeld hebben die adventskalenders.
In het mailtje stond niets over een speciale selectie of zo.
Dit is wat er staat:

Beste ...
Wij hebben wat extra’s, speciaal voor jou als trouwe klant. Vanaf vandaag tot aan Kerst ontvang jij elke week een mail met 7 feestelijke adventsaanbiedingen: van kortingen tot cadeautjes. Klik het luikje open voor je verrassing.

Dat is alles.

@ Ronaldo: Dat is balen! Misschien kan je er even mailtje tegenaan gooien? Wie weet mag je dan iets anders ophalen.
Niet geschoten is altijd mis, toch? ;)
Mail naar klantenservice gezonden, ik hou je op de hoogte.
Salami nog steeds niet in winkel, nu waardebon gekregen voor de waarde van de salami.
Annesi
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 08 nov 2017, 13:32

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Annesi »

Top, Ronaldo :)
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door petra11 »

Annesi:
betreft Gouda's glorie:

ik had hem zelf al gehad, (maar kopen bij Deen of Dirk, kan hier in Limburg dus niet)
maar mijn kinderen (wonen elders) hadden deze gta. nog niet gehad.
Dankzij jou even hun accounts nagekeken en nu hadden zij deze gta er ook in staan op hun account en allebei kopen bij Jan Linders of Plus.
Die hebben we hier dus wel.
en ben ik net voor 21.00 uur snel naar Jan Linders gefietst en voor beiden een kuipje gekocht en ingediend bij Scoupy.
Hebben zij allebei op de valreep nog een kuipje halvarine voor niks dankzij jou! Bedankt dus.
Annesi
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 08 nov 2017, 13:32

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Annesi »

@Petra11 Wat fijn! En wat lief dat je dat voor je kinderen hebt geregeld. Zullen ze wel blij mee zijn!
Annesi
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 08 nov 2017, 13:32

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Annesi »

Ik mag deze week een zak Crocky tortilla nacho cheese ophalen (t.w.v 1,19). Komt goed uit want die kan ik mooi combineren met de Tex_Mex campagne. :D (Insiders)

@Ronaldo: Heb je nog iets uitgezocht bij AH voor de waarde van die salami?
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door AmeGrunn »

Net binnen.

Jij kan AH Glutenvrij licht meerzaden, bruin, donker meerzaden of bruin meerzaden bollen (t.w.v. €2,99 voor de broden of €1,99 voor de bollen) nu gratis proberen. Je vindt de broden bij de brood-afdeling. Neem het product gratis mee bij AH [...]. Het enige wat je nodig hebt is jouw Persoonlijke Bonuskaart, eindigend op de cijfers [...].
Annesi
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 08 nov 2017, 13:32

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Annesi »

Vandaag met de bonuskaart een gratis beker ijs naar keuze (Halo Top) t.w.v 5,99 mogen ophalen.
Ik heb gekozen voor de vanilla bean. Alvast ingeslagen voor de Kerst. Serveer ik dan samen met een stukje dr oetker appelstrudel.
(nu in de bonus van 2,99 voor 1,49) bij de koffie. (Gratis Nescafe koffiespecialiteiten)
Een heerlijke afsluiter voor bijna niks :lol:
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Famke »

Annesi schreef: ma 10 dec 2018, 11:00 Vandaag met de bonuskaart een gratis beker ijs naar keuze (Halo Top) t.w.v 5,99 mogen ophalen.
Ik heb gekozen voor de vanilla bean. Alvast ingeslagen voor de Kerst. Serveer ik dan samen met een stukje dr oetker appelstrudel.
(nu in de bonus van 2,99 voor 1,49) bij de koffie. (Gratis Nescafe koffiespecialiteiten)
Een heerlijke afsluiter voor bijna niks :lol:
Hier kreeg ik ook nog een stuk gevulde speculaas gratis die zij over hadden. Ben helemaal voordelig uit :lol:
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door AmeGrunn »

It keeps on coming ... 8-)

Vandaag dit bericht, gelijk opgehaald (was toch al onderweg).

Jij kan Olvarit 4+ of 6+ maanden nu gratis proberen. Je vindt de potjes bij de afdeling babyvoeding. Neem het product gratis mee bij AH [...]. Het enige wat je nodig hebt is jouw Persoonlijke Bonuskaart, eindigend op de cijfers [...].
Plaats reactie