AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Marleen
Berichten: 69
Lid geworden op: wo 03 mei 2017, 12:39

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Marleen »

Sanitair staat dagelijks bloot aan kalkaanslag. Want waar water komt, is immers ook kalk. HG kalkweg schuimspray is een kalkreiniger die kalkaanslag verwijdert. Zo verwijder je de doffe waas van je tegels, douches, wastafels en kranen. 

Jij kunt nu HG kalkweg schuimspray gratis uitproberen. Het enige dat je nodig hebt is jouw Persoonlijke Bonuskaart.       

Haal je gratis product op in de winkel. Pak een HG kalkweg schuimspray van het schap. Je vindt het product in het schap met schoonmaakartikelen. Laat je Persoonlijke Bonuskaart scannen en je krijgt het product eenmalig gratis mee naar huis.

Hier zijn de volgende actievoorwaarden aan verbonden:De actie loopt tot en met zondag 5 november 2017.
moontjemoon
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 11:25

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door moontjemoon »

Vandaag een mail dat ikeen zakje haribo snoep met mijn bonuskaart op kon halen.
Annesi
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 08 nov 2017, 13:32

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Annesi »

Deze week kreeg ik een mailtje dat ik een gratis pak (of blikje) Bos ijsthee mocht ophalen.
Inmiddels gedaan en gekozen voor een pak lime & ginger, heerlijk!
Meriam
Berichten: 746
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 10:33

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Meriam »

Ook bericht gehad dat ik een pakje tuc mag ophalen.
Miranda
Berichten: 1327
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Miranda »

Meriam schreef:Ook bericht gehad dat ik een pakje tuc mag ophalen.
Ik ook!
Gebruikersavatar
Hortensia
Berichten: 116
Lid geworden op: di 14 okt 2014, 12:50

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Hortensia »

Ik mag nu Wicky Water met Fruit (6 pakjes à 200ml) gratis uitproberen als persoonlijke bonuskaartaanbieding.
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Lia »

Hortensia schreef:Ik mag nu Wicky Water met Fruit (6 pakjes à 200ml) gratis uitproberen als persoonlijke bonuskaartaanbieding.
Ik ook..
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door AmeGrunn »

Vandaag dit bericht gehad van de AH.

Jij kunt Pickwick One Two Tea gratis uitproberen. Het enige dat je nodig hebt is jouw Persoonlijke Bonuskaart.

Een nadeel: aanbieding geldig tot 3 december! Ze mogen de aanbiedingen ook wel eens vroeger eruit sturen zodat je meer tijd hebt om het product te vinden ...

Maar: sinds ik mijn bonuskaart aan de grootste AH in mijn stad gekoppeld heb krijg ik wel meer van de gratis producten met mijn bonuskaart.
Vantevoren vaak meer dan een half jaar niks, en nu al 3 binnen een korte tijd.
Marry
Berichten: 1241
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Marry »

AmeGrunn schreef:Vandaag dit bericht gehad van de AH.

Jij kunt Pickwick One Two Tea gratis uitproberen. Het enige dat je nodig hebt is jouw Persoonlijke Bonuskaart.

Een nadeel: aanbieding geldig tot 3 december! Ze mogen de aanbiedingen ook wel eens vroeger eruit sturen zodat je meer tijd hebt om het product te vinden ...

Maar: sinds ik mijn bonuskaart aan de grootste AH in mijn stad gekoppeld heb krijg ik wel meer van de gratis producten met mijn bonuskaart.
Vantevoren vaak meer dan een half jaar niks, en nu al 3 binnen een korte tijd.
Ja ik ook! Heel lang niks gehad en nu ineens dit, vanmiddag maar meteen gehaald
Miranda
Berichten: 1327
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Miranda »

Wist je al dat Fanta 1,5 liter in maar liefst acht verschillende smaken verkrijgbaar is bij Albert Heijn? Niet alleen Orange, maar ook onder andere Pomelo, Strawberry-Kiwi en Lemon. Er zit er vast eentje tussen die je nog niet geprobeerd hebt.

En wist je dat er vier Fanta fruitsmaken zijn waar nul calorieën in zitten? Volop keuze dus. Heerlijk genieten van de intense fruitsmaken van Fanta, zonder de calorieën!

Jij kunt Fanta 1,5 liter nu gratis uitproberen. Het enige dat je nodig hebt is jouw Persoonlijke Bonuskaart.
Plaats reactie