AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Britta1951
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:49

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Britta1951 »

Vandaag gehaald, zijn zakjes.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door ikka »

Vandaag de mail maar
• De actie loopt tot en met 13 november 2016.

Edit, nu nog een mail dat er iets mis ging:

Let op, hier zijn de volgende actievoorwaarden aan verbonden:

• De actie loopt tot en met 20 november 2016


Hoe werkt het?

Pak 1 verpakking Lassie maaltijdsaus mee uit de winkel. Laat je persoonlijke Bonuskaart scannen en je krijgt je Lassie maaltijdsaus eenmalig gratis mee naar huis.


Let op, hier zijn de volgende actievoorwaarden aan verbonden:

• De actie loopt tot en met 13 november 2016.
Miranda
Berichten: 1331
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Miranda »

Leuk hier ook net gekregen ik ben benieuwd naar de pompoensaus met rijst erbij.
Jo12
Berichten: 227
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 07:59

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Jo12 »

Ik heb nu pas dit mailtje gekregen, en ga echt niet meer naar een AH. Het is tof dat ze me een gratis product bieden, maar waarom krijg ik het mailtje niet gewoon eerder? Ik heb ze de vorige keer die vraag gemaild, omdat er toen ook echt een begindatum (van begin die week) in stond. Maar ik heb nooit antwoord gehad.
Ik ga een volgende keer, als jullie hier melden dat je mail hebt gekregen voor een bepaald product, eens proberen of die dan ook met mijn bonuspas te halen is.
hoefsmid
Berichten: 113
Lid geworden op: wo 13 mei 2015, 15:34

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door hoefsmid »

Dat lukt niet, want het is gekoppeld aan het nummer van je bonuskaart.
Jo12
Berichten: 227
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 07:59

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Jo12 »

Ja, dat weet ik. Maar meerdere mensen uit dit topic krijgen het e-mailtje begin van de week, ik pas eind van de week. Ik ben benieuwd of de actie dan begin van de week al wel 'op mijn kaart' staat, maar ik het e-mailtje gewoon nog niet heb gehad omdat ze die in verschillende fases versturen ofzo? Bij de vorige actie stond namelijk echt een begindatum, en die was 5 dagen voor het (door mij) ontvangen van het e-mailtje. De actie liep dus al, ze hadden het alleen nog niet aan mij laten weten.
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Shiven »

Volgens mij kom je daar dan alleen maar achter door met het product naar de servicebalie of kassa te lopen met de vraag of ze het willen scannen i.c.m. jouw persoonlijke Bonuskaart. Lijkt mij wel een gedoe om dit zo ongeveer wekelijks te willen doen. Blijkt het artikel niet gratis voor jou, dan kan het weer terug de winkel in.
Voor vragen/suggesties gebruik ik het e-mailadres: internetklantenservice@ah.nl. Krijg dan een poosje later een ontvangstbevestiging met contactnummer in mijn mailbox. Vervolgens is het enkele dagen wachten op antwoord..., maar het komt sowieso. Facebook ook wel eens ingezet om een vraag te stellen, maar daarop kwam nooit reactie terug.
Jo12 schreef:Ja, dat weet ik. Maar meerdere mensen uit dit topic krijgen het e-mailtje begin van de week, ik pas eind van de week. Ik ben benieuwd of de actie dan begin van de week al wel 'op mijn kaart' staat, maar ik het e-mailtje gewoon nog niet heb gehad omdat ze die in verschillende fases versturen ofzo? Bij de vorige actie stond namelijk echt een begindatum, en die was 5 dagen voor het (door mij) ontvangen van het e-mailtje. De actie liep dus al, ze hadden het alleen nog niet aan mij laten weten.
Miranda
Berichten: 1331
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Miranda »

Leuk, leuk ik heb een mail gekregen voor een gratis product!


Probeer Duyvis Unsalted nu helemaal gratis. Het enige dat je nodig hebt is jouw persoonlijke Bonuskaart.

De nieuwe, ongezouten noten en notenmelanges van Duyvis zijn lekker bij de borrel, als middagsnack of door je salade. Eigenlijk altijd dus. Kies uit de varianten:

Duyvis Unsalted Almonds Original

Duyvis Unsalted Nutmix Raisin & Brazil nuts

Duyvis Unsalted Nutmix Cranberry & Pumpkin seeds
deerntie
Berichten: 22
Lid geworden op: ma 02 mei 2016, 10:37

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door deerntie »

Ik heb ook weer een mail gekregen, ik kan dit keer gratis de silan supreme wasverzachter mee nemen met mijn persoonlijke bonuskaart. Ben net naar de winkel geweest maar hij haalde de korting niet van mijn bonuskaart af. Kon wel via de informatie balie het product alsnog gratis krijgen. Wel even opletten dus als je deze actie ook hebt gekregen!
Marieke
Berichten: 480
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 14:06

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Marieke »

Hier ook de e-mail gehad om wasverzachter te halen. Echt lekker ruikt het.

Korting ging er zonder probleem af.
Groet,

Marieke
Plaats reactie