AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door AmeGrunn »

Lia schreef:Ik heb ook een bonuskaart,maar krijg nooit wat gratis.
Moet ik me dan ergens aanmelden?
Je moet je bonuskaart bij AH activeren, anders lukt het niet.
https://www.ah.nl/bonuskaart
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door BabsMeijers »

AmeGrunn schreef:
Lia schreef:Ik heb ook een bonuskaart,maar krijg nooit wat gratis.
Moet ik me dan ergens aanmelden?
Je moet je bonuskaart bij AH activeren, anders lukt het niet.
https://www.ah.nl/bonuskaart

Ik heb ook een bonuskaart en heb hem ook geactiveerd bij de AH maar heb nog nooit zo'n mail gehad dat ik iets gratis mag gaan halen.
minie
Berichten: 147
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 10:56

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door minie »

Hier ook alles geactiveerd, goed aangekruist maar ontvang nooit iets.
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Lia »

Vreemd,dat de een wel krijgt en de andere niet.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door AmeGrunn »

Iets helemaal gratis komt heel zelden voor. Ik heb het tot nu toe een keer gehad.
Mijn persoonlijke aanbiedingen lijken altijd van mijn dichtstbijzijnde filiaal te komen. Hun adres staat altijd in de mail, met een kort introbericht. Kreeg vandaag weer een e-mail, met het bericht dat het filiaal een nieuwe supermarkt manager krijgt.
krientje
Berichten: 80
Lid geworden op: vr 29 mei 2015, 22:56

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door krientje »

Ik heb al circa 5x een gratis product kunnen ophalen, zo zeldzaam is het dus niet. Elke week krijg ik persoonlijke aanbiedingen die je met korting kunt kopen. Ik maak hier vaker gebruik van. Mogelijk dat ik daardoor ook eerder een gratis product ontvang ?
Een keer had ik ook een gratis aanbieding gekregen en toen was ik niet meer in de gelegenheid om naar AH te gaan. Korte tijd later ontving ik de gratis aanbieding opnieuw en kon ik het alsnog gaan halen. Dit vond ik heel tof van AH.
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door BabsMeijers »

krientje schreef:Ik heb al circa 5x een gratis product kunnen ophalen, zo zeldzaam is het dus niet. Elke week krijg ik persoonlijke aanbiedingen die je met korting kunt kopen. Ik maak hier vaker gebruik van. Mogelijk dat ik daardoor ook eerder een gratis product ontvang ?
Een keer had ik ook een gratis aanbieding gekregen en toen was ik niet meer in de gelegenheid om naar AH te gaan. Korte tijd later ontving ik de gratis aanbieding opnieuw en kon ik het alsnog gaan halen. Dit vond ik heel tof van AH.
Ik maak ook heel erg vaak gebruik van persoonlijke aanbiedingen ( al vier jaar zolang ik de bonuskaart heb) en heb nog nooit een gratis product ontvangen. Dus lijkt me sterk dat het daarmee te maken heeft dat ik geen gratis producten ontvang, ik denk zelf misschien eerder aan dat ze gewoon doen loten wie een gratis product krijgt en wie niet.
robbert
Berichten: 47
Lid geworden op: do 04 aug 2016, 10:37

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door robbert »

Net een mail ontvangen dat ik Sprite 1.5l gratis kan ophalen met mijn bonuskaart

" Sprite is vernieuwd! Je proeft nog steeds die heerlijke smaak van Sprite, maar dan zonder suiker en calorieën.

Jij kunt nu de vernieuwde Sprite 1.5L gratis uitproberen. Het enige dat je nodig hebt is jouw persoonlijke Bonuskaart. De vernieuwde Sprite is verkrijgbaar in 3 smaken, namelijk Sprite, Sprite Munt en Sprite Cranberry. Welke kies jij?

Haal je product gratis op in de winkel

Pak 1 fles Sprite 1.5L mee uit de winkel. Laat je persoonlijke Bonuskaart scannen en je krijgt de fles eenmalig gratis mee naar huis.

Hier zijn de volgende actievoorwaarden aan verbonden:
De actie loopt tot en met zondag 30 april 2017.
Op te halen in jouw Albert Heijn, **************** of een andere Albert Heijn-winkel die dit product verkoopt.
Maximaal 1 verpakking per klant.
OP=OP.
Alleen af te halen met je persoonlijke Bonuskaart met XXXXXXXXXX als laatste 4 cijfers. Heb je een ander nummer op je Bonuskaart? Pas dan je gegevens aan in je ah.nl profiel.
naromi
Berichten: 214
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 22:53

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door naromi »

Afgelopen zondag een mail gehad waarin stond: Hou je mail deze week in de gaten je krijgt een kado van ons!
Echter nog niks ontvangen....
Iemand anders wel?
Groetjes,
Nathalie uit Amsterdam
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door petra11 »

ik had ook zondag die mail, maar verder nog niks gehoord.....
Plaats reactie