OT Enkele vragen over Airmiles

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Huubskeee
Berichten: 108
Lid geworden op: za 13 aug 2016, 19:47

OT Enkele vragen over Airmiles

Bericht door Huubskeee »

Topic-titel aangepast door moderator

Is het rendabel om een airmiles pasje aan te vragen? Hrt kost 2,50€ , maar kun je dan ook producten gratis krijgen of moet je overal bijbetalen? Alvast bedankt!
Eertje
Berichten: 88
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 17:06

Re: OT Enkele vragen over Airmiles

Bericht door Eertje »

Airmiles sparen gaat heeeeeel erg langzaam.

Ik weet niet of je tankt bij Shell en of je boodschappen doet bij ah?

Verder kun je airmiles tegenwoordig bijna nergens meer inleveren. Vaak nog bij produkten waarvoor je moet bijbetalen. Vroeger leverde ik ze vaak in bij V en D. Soms heb je acties bij ah bij 500 punten 2,50 korting op je boodschappen wel eerst voor 25 euro boodschappen doen.

Als ik nu nog zou moeten beginnen zou ik het niet doen. Behalve als je heel veel tankt bij Shell omdat je zakelijk rijd bijvoorbeeld.
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: OT Enkele vragen over Airmiles

Bericht door Marry »

Jaren sparen voor een Efteling kaartje. En sinds vorige jaar zijn airmiles nog maar beperkt houdbaar, dus kans dat je ze voor die tijd ook weer kwijt bent
Gebruikersavatar
Natasja79v
Berichten: 186
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 11:05

Re: OT Enkele vragen over Airmiles

Bericht door Natasja79v »

Ik heb het wel. Sparen gaat niet snel.
Maar met tanken bij de SHell krijg ik ze, bij de AH afrekenen. Bij de Gamma of praxis? 1 van die 2.

Wanneer ik een bestelling plaats bij bol.com, kan ik mijn airmiles weer inleveren en zo het totaalbedrag verlagen van de bestelling.
Ik doe het dus wel altijd. Het kost weinig extra moeite, en iedere euro die ik zo verlaag op mijn bol.com bestelling is mooi meegenomen.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: OT Enkele vragen over Airmiles

Bericht door Miranda »

Voor producten moet je vaak ook wel bijbetalen. Maar de punten zijn nog maar beperkt houdbaar dus dat haal je vaak al niet om te sparen voor een product.

Ik heb hem echt al tig jaar toen ik nog thuis woonde al. Ik zou hem nu zeker niet meer kopen.

Ik heb hem gekoppeld aan mijn bonuskaart. En gebruik hem vooral bij AH. Tanken bij Shell is een stuk duurder als elders dus daarvoor zou ik het niet doen.

Zo heel af en toe lever ik nu 1000 airmiles in voor korting bij AH. Maar ook dat is weinig.
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: OT Enkele vragen over Airmiles

Bericht door Chrisje9999 »

Wij bestellen ook vaak een bioscoopbon MADIWODO van Pathe voor 1050 per stuk, kun je toch gratis naar de bioscoop.
Ze hebben ook veel gratis artikelen.
Bij Vliegtickets krijg je 60 euro korting bij 6000 airmiles

Wij tanken inderdaad bij Shell en dat gaat heel snel, bij een bepaald aantal liters per kwartaal krijg je 100% airmiles extra en dat loopt voor ons per kwartaal toch gauw op naar 400 airmiles extra.
Verder bij AH en praxis, kom er niet zo vaak maar per jaar loopt het toch op.
Voorheen inderdaad vaak acties met V&D en Shell voor 500 airmiles extra.
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: OT Enkele vragen over Airmiles

Bericht door Chrisje9999 »

Airmiles zijn 5 jaar geldig.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: OT Enkele vragen over Airmiles

Bericht door ikka »

https://www.praxis.nl/service/air-miles
Air Miles aanvragen
Bij alle Praxis bouwmarkten kun je gratis een Air Miles deelname envelop afhalen. Je krijgt dan een envelop met één Air Miles kaart. In de envelop zit een brief waarmee je de kaart bij Air Miles registreert.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: OT Enkele vragen over Airmiles

Bericht door Famke »

Sparen kan je bij Etos, Shell, AH, Praxis, Essent en Vliegtickets.nl, maar het gaat vaak inderdaad erg langzaam. Inwisselen kan je inderdaad doen bij speciale acties in de winkel en anders is het bv 2 airmiles voor 0,01 euro korting bij Bol.com (aantal dingen zoals boeken uitgesloten).
https://www.airmiles.nl/partners Geldigheid is inderdaad 5 jaar.

Als je nieuw bent bij Air Miles en account maakt krijg je trouwens wel 100 airmiles gratis.
Plaats reactie