Gratis goodiebag bij Pets Place en Boerenbond winkels

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Luus
Berichten: 395
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 17:15

Gratis goodiebag bij Pets Place en Boerenbond winkels

Bericht door Luus »

Gezien op Facebook: " Het is bijna Dierendag, de dag die helemaal in het teken staat van jouw huisdier. Wat doe jij met Dierendag? Verras je jouw lieveling met een lekkere snack of koop je een leuk speeltje? Kom ook op 1 oktober 2016 met jouw viervoeter naar een Pets Place en Boerenbond winkel en ontvang een gratis goodiebag t.w.v. €25! (Ook baasjes van katten, konijnen en knaagdieren krijgen een gratis goodiebag!)".
https://www.facebook.com/BoerenbondNL/p ... =3&theater
bigmamma30
Berichten: 168
Lid geworden op: wo 08 okt 2014, 11:53

Re: Gratis goodiebag bij Pets Place en Boerenbond winkels

Bericht door bigmamma30 »

HA HA lachertje dit klein tasje met 2 proefmonsters en 2 boekjes 25 euro ja hoor 1.00 zullen ze bedoelen
niet de moeite wil iemand er nog heen rijden
bigmamma30
Berichten: 168
Lid geworden op: wo 08 okt 2014, 11:53

Re: Gratis goodiebag bij Pets Place en Boerenbond winkels

Bericht door bigmamma30 »

oja en het is met aankoop verplichting
egni
Berichten: 250
Lid geworden op: vr 17 okt 2014, 19:44

Re: Gratis goodiebag bij Pets Place en Boerenbond winkels

Bericht door egni »

Ik ben bij de Pets Place geweest en kreeg daar een tasje met diverse (gratis) samples voer, diverse zakjes snoepjes, een glazenset van de film Huisdiergeheimen en een blad. Er was (bij mij) geen aankoopverplichting.
Bij de Jumper kreeg ik ook een tasje met soortgelijke inhoud (zakjes voer en snoepjes) en een kwartet.
marja62
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 10:35

Re: Gratis goodiebag bij Pets Place en Boerenbond winkels

Bericht door marja62 »

Ook bij Plets Place een goodiebag gehaald met daarin 1kg kattebrokjes eigen merk, Furminator shed cloths(12 doekjes),diverse pakjes en zakjes kattensnoepjes,koffiemok,speelgoedmuisje,tijdschrift,15% kortingsbon bij volgende aankoop.
En ook geen aankoopverplichting.
bigmamma30
Berichten: 168
Lid geworden op: wo 08 okt 2014, 11:53

Re: Gratis goodiebag bij Pets Place en Boerenbond winkels

Bericht door bigmamma30 »

Wat een verschil met mijn tasje zat niets bijzonders in
Tasmanta
Berichten: 40
Lid geworden op: za 25 jun 2016, 21:31

Re: Gratis goodiebag bij Pets Place en Boerenbond winkels

Bericht door Tasmanta »

Hier ook naar Pet's Place geweest. Goodiebag(papieren tas) voor de hond, zonder aankoopverplichting(stond ook niet in de advertentie). Super blij mee!

Een Chomper Tail Waggers knuffel-touw speeltje, een hondenpoepzakjes houder in de vorm van een hondenbot, een rubber speelbot(Fokker) met een piepertje erin, 2 kleine bakjes Farmfood geperste hondenvoeding schaap en glutenvrij(brokjes), een zakje Cavom compleet 250gr hondenvoer(brokjes), een zakje Fokker Fresh Meat 175gr hondenvoer(brokjes), een varkensoor, 2 Whimzees tandverzorgings kauwbot in de vorm van een krokodil, set van 2 glazen van de film Huisdiergeheimen, Pet's Place Magazine Lief Dier en een kortingsflyer van 15% korting op een aankoop in oktober.
egni
Berichten: 250
Lid geworden op: vr 17 okt 2014, 19:44

Re: Gratis goodiebag bij Pets Place en Boerenbond winkels

Bericht door egni »

Tjonge, dat is een uitgebreid pakket Tasmanta!
Ik had een tas voor knaagdieren, maar daar zat minder in. Het is een mooi initiatief dat de dierenwinkels dit zo gratis aanbieden. Mijn huisdier is er blij mee!
Tasmanta schreef:Hier ook naar Pet's Place geweest. Goodiebag(papieren tas) voor de hond, zonder aankoopverplichting(stond ook niet in de advertentie). Super blij mee!

Een Chomper Tail Waggers knuffel-touw speeltje, een hondenpoepzakjes houder in de vorm van een hondenbot, een rubber speelbot(Fokker) met een piepertje erin, 2 kleine bakjes Farmfood geperste hondenvoeding schaap en glutenvrij(brokjes), een zakje Cavom compleet 250gr hondenvoer(brokjes), een zakje Fokker Fresh Meat 175gr hondenvoer(brokjes), een varkensoor, 2 Whimzees tandverzorgings kauwbot in de vorm van een krokodil, set van 2 glazen van de film Huisdiergeheimen, Pet's Place Magazine Lief Dier en een kortingsflyer van 15% korting op een aankoop in oktober.
druppel
Berichten: 116
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 00:37

Re: Gratis goodiebag bij Pets Place en Boerenbond winkels

Bericht door druppel »

wat een verschil !
Ik kwam qua verkoop prijs op ongeveer 4 euro , verder heel veel samples waar gratis opgedrukt stond en gelukkig geen aankoop verplichting . Het is leuk dat je het krijgt maar 25 euro daar komt het niet in de buurt . Bij de intratuin een pakket wat ongeveer hetzelfde bevatte maar dan minus de 1000 folders die petsplace wel had
( leuk detail ; heb je een konijn dan krijg je het kattenpakket bij pets place :) )

het allerleukste wat erbij zat : kattenshampoo !! ( alsof ik levensmoe ben HAHAHA )
Huubskeee
Berichten: 108
Lid geworden op: za 13 aug 2016, 19:47

Re: Gratis goodiebag bij Pets Place en Boerenbond winkels

Bericht door Huubskeee »

Ik ben vandaag ook bij Petsplace geweest samen met de hond. We moesten 10 minuutjes wachten, omdat de pakketten op waren. Maar het pakket bevatte: 2 redelijk grote koekbotjes voor de hond, 500g varkensoren (inclusief haar in de oren :D ), een raar hondenspeeltje dat piept en een coupon voor een gratis foto met de hond. Niet echt 25 euro waard, maar achja, ik vond het wel leuk.
Plaats reactie