Exclusief voor jou: Scoupy Alvalle Gazpacho: van €3,99* voor €0 bij Albert Heijn

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Exclusief voor jou: Scoupy Alvalle Gazpacho: van €3,99* voor €0 bij Albert Heijn

Bericht door Shiven »

Let op:
Exclusief voor jou-coupon.
Kijk in je account of jij 'm ook hebt.

Alleen geldig op één pak Alvalle Gazpacho Original 1L óf Alvalle Gazpacho Gourmet 750 ml, gekocht in een Albert Heijn-winkel.
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: Exclusief voor jou: Scoupy Alvalle Gazpacho: van €3,99* voor €0 bij Albert Heijn

Bericht door Mario »

nee, jammer, hier niet...
kuikentje
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 18:51

Re: Exclusief voor jou: Scoupy Alvalle Gazpacho: van €3,99* voor €0 bij Albert Heijn

Bericht door kuikentje »

hier ook niet :( jammer lijkt me best lekker!
Mariette
Berichten: 784
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 22:32

Re: Exclusief voor jou: Scoupy Alvalle Gazpacho: van €3,99* voor €0 bij Albert Heijn

Bericht door Mariette »

Wie woont in omgeving 024 en kan ik hier blij mee maken.
Heb deze twee keer in onze accounts staan.
Noekjhu
Berichten: 55
Lid geworden op: vr 25 mar 2016, 20:20

Re: Exclusief voor jou: Scoupy Alvalle Gazpacho: van €3,99* voor €0 bij Albert Heijn

Bericht door Noekjhu »

hier de bon wel gekregen,
maar helaas niet kunnen vinden in de winkel, in welke hoek moet ik het zoeken (bij de soepen???)
Mariette
Berichten: 784
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 22:32

Re: Exclusief voor jou: Scoupy Alvalle Gazpacho: van €3,99* voor €0 bij Albert Heijn

Bericht door Mariette »

Nee in de koeling bij de pakken sap
Gebruikersavatar
WIJ
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 07 dec 2014, 00:34

Re: Exclusief voor jou: Scoupy Alvalle Gazpacho: van €3,99* voor €0 bij Albert Heijn

Bericht door WIJ »

Tot Ons genoegen werd ook Ons profiel verkozen voor verstrekking van een coupon. Helaas is de scoupy-applicatie vooralsnog kennelijk niet bekend met de streepjescode van onderhavig soepproduct, zodat Wij Onze vordering op ouderwetse wijze via hun website moesten doen indienen.
Plaats reactie