Scoupy Super Sparen start binnenkort!

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Scoupy Super Sparen start binnenkort!

Bericht door ikka »

https://scoupy.com/nl/my/stampcard-list (je kunt nog niet deelnemen)

Mail van Scoupy:

NIEUW: Scoupy Super Sparen!
Jij als trouwe Scoupy-gebruiker bent als één van de 1,7 miljoen gebruikers uitgekozen om Scoupy Super Sparen als eerste te testen!

Natuurlijk ken jij SCOUPY van onze cashback-acties, maar binnenkort starten we met iets heel nieuws. Namelijk Scoupy Super Sparen! Hét makkelijkste en snelste spaarprogramma van Nederland waarbij het niet uitmaakt van welke supermarkten jouw geüploade kassabonnen zijn!

Stap 1

Bewaar je kassabon
Doe je dagelijkse of wekelijkse boodschappen en bewaar je kassabon. Het maakt daarbij niet uit van welke supermarkt de kassabon is. Alle supermarkten in Nederland doen mee met Scoupy Super Sparen!

Stap 2

Spaar voor Scoupies
Upload je kassabon en krijg voor iedere €10 aan boodschappen één Scoupy spaarzegel.

Stap 3

Verzilver je spaarkaart
Heb je een volle spaarkaart? Dan kun je jouw kaart verzilveren voor een mooie beloning uit de Scoupy Super Sparen Shop.

Scoupy Super Sparen start binnenkort!
Houd je mailbox goed in de gaten, over enkele dagen maken we bekend voor welke mooie beloning je jouw spaarkaart kunt verzilveren.
miekel
Berichten: 53
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 07:43

Re: Scoupy Super Sparen start binnenkort!

Bericht door miekel »

Ik heb deze mail ook gehad. Ben benieuwd!
Cool
Berichten: 119
Lid geworden op: wo 21 sep 2016, 18:25

Re: Scoupy Super Sparen start binnenkort!

Bericht door Cool »

als de (bijna) gratis acties maar blijven bestaan en door deze actie niet minder worden! ;)
koekje
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 22:16

Drama bij ingang supermarkt :(

Bericht door koekje »

Oh Oh Oh,

Dat wordt wat bij de ingang van de supermarkt, dranghekken bij elke ingang van een supermarkt

Meneer,,,,mevrouw..... heeft u dierenplaatjes, wuppies, smurfen en nu ook nog>>>>>>...... MAG IK UW KASSABONNNNNN ?????????????

:oops: :oops: :oops: :oops: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :evil: :evil: :evil: :roll:
Penterman
Berichten: 186
Lid geworden op: vr 03 jun 2016, 20:19

Re: Scoupy Super Sparen start binnenkort!

Bericht door Penterman »

De prullenbak achter de zelfscankassa puilt meestal over van de kassabonnen, binnenkort dus maar een extra tasje mee voor de bonnetjes :lol:
kuikentje
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 18:51

Re: Scoupy Super Sparen start binnenkort!

Bericht door kuikentje »

vraag me af wat ze met alle aankoop info doen
Ze weten dan precies per persoon wat degene koopt en of degene nog na de gta acties het product opnieuw koopt etc.
Hoeveel je per winkelbezoek uitgeeft, wat je leefstijl en eetpatroon is en dat icm je naam adres leeftijd etc kan ze heel veel geld opleveren want ze zullen het vast aan de merken/winkels doorverkopen :o :shock: :?
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy Super Sparen start binnenkort!

Bericht door Famke »

Daar ben ik dus ook bang voor. Dus voor die zekerheid en de handigheid reken ik al altijd de geld terug producten apart af. Weet nog niet of ik hier zo blij mee ben en mee ga doen. Ben ook nog niet uitgenodigd, maar de mails van Scoupy zijn altijd superlaat pas binnen.
Mariette
Berichten: 784
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 22:32

Re: Scoupy Super Sparen start binnenkort!

Bericht door Mariette »

Heb deze mail ook ontvangen en ga er zeker aan deelnemen.
Iwan1976
Berichten: 190
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 16:01

Re: Scoupy Super Sparen start binnenkort!

Bericht door Iwan1976 »

Penterman schreef:De prullenbak achter de zelfscankassa puilt meestal over van de kassabonnen, binnenkort dus maar een extra tasje mee voor de bonnetjes :lol:
Ik heb er ook wel eens aan gedacht om in die vuilnisbak te gaan graaien naar kassabonnen, maar iets hield me tegen... zo'n spaaractie kan natuurlijk wel interessant zijn om er toch in te duiken. ;) :D
koekje
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 22:16

Re: Scoupy Super Sparen start binnenkort!

Bericht door koekje »

Eerst maar eens afwachten waar je voor kan sparen :?: en hoeveel je daar voor moet sparen :?:

Als het net zoveel opbrengt als een spaarrekening, heb je aardig wat kassabonnen nodig :lol: .
Plaats reactie