Scoupy Exclusief voor jou: Plenty Extra Strong van €1,99* voor €0

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Scoupy Exclusief voor jou: Plenty Extra Strong van €1,99* voor €0

Bericht door ikka »

Gezien op pepper.
Heb deze zelf niet.

https://scoupy.com/nl//
Actievoorwaarden
Let op: voor deze actie geldt op=op. Beperkt aantal uit te betalen cashbacks.
Dit is een strikt persoonlijke, niet overdraagbare aanbieding die alleen voor jou geldig is.
Alleen geldig op Plenty Extra Strong, 2 rollen.
Maximaal één deelnemend actieproduct per persoon, gekocht in een winkel in Nederland.
Er kan per kassabon, per rekeningnummer en per persoon maar 1 keer gebruik worden gemaakt van deze geld-terug-actie.
Mag i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden. De korting moet àltijd zichtbaar zijn op de ingestuurde kassabon.
Heb je gebruikgemaakt van een kortingsactie in de winkel? Dan berekenen we jouw cashback altijd over het totaalbedrag (minus de winkelkorting) van alle gekochte actieproducten.
1 + 1: je krijgt 50% cashback over het totaalbedrag van 2 stuks. Bijv. 2 stuks fruit van €5,00 voor €2,50. SCOUPY geeft over dit totaalbedrag 50% cashback = €1,25.
2 + 1: je krijgt 33,33% cashback over het totaalbedrag van 3 stuks.
2e halve prijs: je krijgt 50% cashback over het totaalbedrag van 2 stuks.
(Zakelijke) aankopen die bij de groothandel (zoals Makro, Sligro en HANOS) gekocht zijn, worden excl. btw uitbetaald.
Indien deze cashback actie wordt verlengd, blijven de voorwaarden van kracht m.b.t. het aantal deelnames per kassabon, per rekeningnummer en per persoon.
Let op: bewaar de kassabon goed. De kassabon kan tot 4 weken na afloop van de geld-terug-actie als bewijs worden opgevraagd.
Deze cashback actie is begonnen op 08-12-2016. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode.
*Voorbeeld o.b.v. de adviesprijs: €1,99. Per winkel kan de prijs verschillen.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy Exclusief voor jou: Plenty Extra Strong van €1,99 voor €0

Bericht door Famke »

Bedankt voor het melden. Deze had ik graag gehad, maar misschien komt er nog een toekenningsronde.
suhus
Berichten: 48
Lid geworden op: wo 08 okt 2014, 17:24

Re: Scoupy Exclusief voor jou: Plenty Extra Strong van €1,99* voor €0

Bericht door suhus »

Het is persoonlijk actie ;)
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy Exclusief voor jou: Plenty Extra Strong van €1,99* voor €0

Bericht door Famke »

suhus schreef:Het is persoonlijk actie ;)
Dat staat ook hier overal? ;)
Marieke
Berichten: 480
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 14:06

Re: Scoupy Exclusief voor jou: Plenty Extra Strong van €1,99* voor €0

Bericht door Marieke »

Had ik ook graag deze actie willen hebben, helaas
Groet,

Marieke
Gebruikersavatar
tequilacin
Berichten: 447
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:58

Re: Scoupy Exclusief voor jou: Plenty Extra Strong van €1,99* voor €0

Bericht door tequilacin »

Deze had ik ook wel graag gehad!
Wat krijg ik:
Tasty Thins, nergens verkrijgbaar!
Remia vloeibare margarine; nergens verkrijgbaar.
Maaslander Kaamakers: nergens verkrijgbaar.... :? :?
daanwinhof
Berichten: 35
Lid geworden op: di 07 jun 2016, 20:12

Re: Scoupy Exclusief voor jou: Plenty Extra Strong van €1,99 voor €0

Bericht door daanwinhof »

Penterman schreef:De volledige link is: https://scoupy.com/nl//#/geld-terug/ple ... 0/49115/co
Toen ik op deze link klikte kreeg ik gewoon de actie, ook al is het een 'exclusief voor jou' actie. :P
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: Scoupy Exclusief voor jou: Plenty Extra Strong van €1,99* voor €0

Bericht door Shiven »

daanwinhof: Toen ik op deze link klikte https://scoupy.com/nl//#/geld-terug/ple ... 0/49115/co, kreeg ik gewoon de actie, ook al is het een 'exclusief voor jou' actie.
Als je zelf de Exclusief voor Jou-coupon niet hebt en je klikt op de oranje button: 'kassabon insturen', krijg je dit te zien:

:!: Niet geselecteerd
Helaas! Jij bent op dit moment niet voor deze Exclusief voor jou-actie geselecteerd.
* Exclusief voor jou-acties zijn persoonsgebonden en alleen geldig voor de ontvanger van de e-mail met de desbetreffende actie. De actie is daarom niet zichtbaar in jouw overzicht van Cashback-acties.
daanwinhof
Berichten: 35
Lid geworden op: di 07 jun 2016, 20:12

Re: Scoupy Exclusief voor jou: Plenty Extra Strong van €1,99* voor €0

Bericht door daanwinhof »

Shiven schreef:
daanwinhof: Toen ik op deze link klikte https://scoupy.com/nl//#/geld-terug/ple ... 0/49115/co, kreeg ik gewoon de actie, ook al is het een 'exclusief voor jou' actie.
Als je zelf de Exclusief voor Jou-coupon niet hebt en je klikt op de oranje button: 'kassabon insturen', krijg je dit te zien:

:!: Niet geselecteerd
Helaas! Jij bent op dit moment niet voor deze Exclusief voor jou-actie geselecteerd.
* Exclusief voor jou-acties zijn persoonsgebonden en alleen geldig voor de ontvanger van de e-mail met de desbetreffende actie. De actie is daarom niet zichtbaar in jouw overzicht van Cashback-acties.
Ik zie het, u heeft gelijk!
Plaats reactie