Nu óók via de Reclamefolder.nl-app, GTA's!

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Nu óók via de Reclamefolder.nl-app, GTA's!

Bericht door Famke »

Alleen het Like2Try van diverse merken in 1 keer gaat inderdaad alleen via de app. Mijn methode is wat tijdrovender omdat je like2try dan voor merk voor merk moet aanklikken via het logo op de coupons (ook van Exclusief voor jou die jezelf niet hebt) die je ziet.
arizona
Berichten: 76
Lid geworden op: wo 22 okt 2014, 13:50

Re: Nu óók via de Reclamefolder.nl-app, GTA's!

Bericht door arizona »

Bij mij staat bij de reclamefolder app versie 3.0.36 (android). Ik krijg geen acties te zien.
Babbel
Berichten: 9
Lid geworden op: za 26 dec 2015, 22:06

Re: Nu óók via de Reclamefolder.nl-app, GTA's!

Bericht door Babbel »

Famke schreef:Alleen het Like2Try van diverse merken in 1 keer gaat inderdaad alleen via de app. Mijn methode is wat tijdrovender omdat je like2try dan voor merk voor merk moet aanklikken via het logo op de coupons (ook van Exclusief voor jou die jezelf niet hebt) die je ziet.
Dankjewel Famke!
Ik was zelf al aan het proberen geweest op de site van SCOUPY, maar kon deze mogelijkheid niet vinden.

En zoals Shiven al aangaf, zette de tekst van SCOUPY mij op het verkeerde been:
"Kan ik ook op de website meedoen aan Like2Try?
Nee, op dit moment is het nog niet mogelijk om mee te doen aan Like2Try via de website/computer. Je kunt alleen via onze app meedoen."
sjaan71
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 19 okt 2015, 12:54

Re: Nu óók via de Reclamefolder.nl-app, GTA's!

Bericht door sjaan71 »

Ik heb gisteravond leerdammer bon ingediend,ziet er bijna hetzelfde uit als couponclub,vanmorgen is mijn bon goedgekeurd en bedrag aan spaarpot toegevoegd.
Spaarpot kan je direct laten uitbetalen,er staat bij dat dit binnen 2 werkdagen op de rekening staat
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Nu óók via de Reclamefolder.nl-app, GTA's!

Bericht door Famke »

Tasmanta schreef:Inmiddels is wel duidelijk dat dit helaas niet via hun website werkt.
(Babbel heeft dit ook zo gelezen in de alg. voorwaarden dat het alleen mogelijk is via de app.)

Ik heb zojuist zelf ook nog geprobeerd de app voor "Windows voor PC's" te installeren. Dat is gelukt maar ik zag geen mogelijkheid tot het inloggen op mijn account en ik zag daarin ook geen Cashbacks.

Het werkt wel op de iPhone (in elk geval op de mijne) en ook op Android (Samsung van mijn zus).
Zo vreemd dat het wel werkt op de Samsung van je zus want heb hier ook Android met Samsung maar na nogmaals proberen wederom niets. Heeft je zus ook een zwart menu en planken als achtergrond?
arizona
Berichten: 76
Lid geworden op: wo 22 okt 2014, 13:50

Re: Nu óók via de Reclamefolder.nl-app, GTA's!

Bericht door arizona »

Samen met de mobiele telefoons van mijn ouders en onszelf hebben we er uiteindelijk 1 gevonden die de juiste versie heeft met die balk onderin. Het is de oudste mobiel van de 4 en die heeft de juiste versie. Heb ze dus nog op tijd door kunnen geven pfew! Ach wat moet je anders doen op oudejaarsavond ;) .
Gebruikersavatar
tequilacin
Berichten: 447
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:58

Re: Nu óók via de Reclamefolder.nl-app, GTA's!

Bericht door tequilacin »

geinstalleeerd, verwijderd, opnieuw geins. zie nog steeds niets van cashbacks...
Raymond1985
Berichten: 132
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 19:06

Re: Nu óók via de Reclamefolder.nl-app, GTA's!

Bericht door Raymond1985 »

Ik ben erachter gekomen dat het aan de versie ligt. Diegene die versie 3.... installeren krijgen de cash backs nog niet te zien. Diegene die versie 4.... installeren wel. Je kunt zelf helaas niet kiezen welke versie geïnstalleerd worden. Diegene die automatisch versie 3... geïnstalleerd krijgen zullen de komende dagen een update krijgen naar versie 4.... (vermoedelijk).

Edit: Bovenstaande is in ons huishouden van toepassing. 1 persoon met versie 3... en 1 persoon met versie 4...
Laatst gewijzigd door Raymond1985 op zo 01 jan 2017, 15:02, 1 keer totaal gewijzigd.
fawaiz
Berichten: 153
Lid geworden op: wo 29 okt 2014, 19:53

Re: Nu óók via de Reclamefolder.nl-app, GTA's!

Bericht door fawaiz »

Een paar keer versie 4 geinstalleerd en verwijderd, zie nog geen cashbacks op mijn samsung.
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Nu óók via de Reclamefolder.nl-app, GTA's!

Bericht door Marry »

Snap er niks van. De Leerdammer stond nog in mijn onverzicht. Balkje nog groen, heb ik he gehaald in de winkel, wil ik mijn geld terug vragen, nergens meer de Leerdammer in de app
Plaats reactie