Gratis Rubson Vochtopnemers (3x)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Alwiene
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 21:11

Re: Gratis Rubson Vochtopnemers (3x)

Bericht door Alwiene »

Hier vandaag zonder problemen het aankoopbedrag van 3 verpakkingen terug ontvangen!
peggy-sue
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 15:01

Re: Gratis Rubson Vochtopnemers (3x)

Bericht door peggy-sue »

Hier ook vandaag zonder problemen 3 verpakkingen uitbetaald gekregen.
Sue-tje
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 19:58

Re: Gratis Rubson Vochtopnemers (3x)

Bericht door Sue-tje »

Grmbl. Op mijn bon staat rubson vochtopnemers, winkel naam en adres, prijs product en datum met tijd.en nu krijg ik een mail dat niet alle hoekjes van de bon zichtbaar zijn. Hoe probeer ik onder uitbetaling uit te komen zeg.. Gaat het nu werkelijk om hoekjes van een bon?
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Gratis Rubson Vochtopnemers (3x)

Bericht door Jacky's »

Hier ook hetzelfde gedoe met die hoekjes, heb na afwijzing de kassabon in 2 -en geknipt en de procedure weer gedaan. laatste invoeringsdatum 05.03.2017
Nog steeds niet opgelost
Grmbl. Op mijn bon staat rubson vochtopnemers, winkel naam en adres, prijs product en datum met tijd.en nu krijg ik een mail dat niet alle hoekjes van de bon zichtbaar zijn. Hoe probeer ik onder uitbetaling uit te komen zeg.. Gaat het nu werkelijk om hoekjes van een bon?
Sue-tje
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 19:58

Re: Gratis Rubson Vochtopnemers (3x)

Bericht door Sue-tje »

Dat is nu net het hele punt. Precies deze bon is foetsie.. Bewaar alle bonnen altijd eeuwen en deze dus net niet te vinden :(
manon1106
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 03 apr 2017, 10:21

Re: Gratis Rubson Vochtopnemers (3x)

Bericht door manon1106 »

Mag je hiervan 3x hetzelfde actieproduct kopen of moet je van de 3 deelnemende producten alle 3 de verschillende 1 kopen?
Famke
Berichten: 4692
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Gratis Rubson Vochtopnemers (3x)

Bericht door Famke »

manon1106 schreef:Mag je hiervan 3x hetzelfde actieproduct kopen of moet je van de 3 deelnemende producten alle 3 de verschillende 1 kopen?
Je mag elke deelnemende variant nemen die je wil. Zolang het maximaal maar 3 is.
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Gratis Rubson Vochtopnemers (3x)

Bericht door Jacky's »

Ben blij voor degenen welke probleemloos uitbetaald hebben gekregen. Hier mail ontvangen dat het 12.04 is uitbetaald en dat het voor kan komen dat het meer dan een week duurt voordat het op onze rekening staat, sowieso al vreemd. Contact met Rubson opgenomen, gaan er achteraan, het bedrijf waar ze het aan uitbesteden heeft niet uitbetaald. Alle gegevens koppen. beetje boel vervelend gedoe.
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: Gratis Rubson Vochtopnemers (3x)

Bericht door Marie-Louise »

Nog iemand die zijn geld nog niet terugheeft? Ik heb het 19 mei ingediend. Zou 2 weken duren.
Famke
Berichten: 4692
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Gratis Rubson Vochtopnemers (3x)

Bericht door Famke »

Marie-Louise schreef:Nog iemand die zijn geld nog niet terugheeft? Ik heb het 19 mei ingediend. Zou 2 weken duren.
Er staat:
Het kan 4 weken duren voor uw cashback op uw bankrekening staat, gerekend vanaf de ontvangst van uw persoonlijke gegevens inclusief scan of foto van het aankoopbewijs. Na goedkeuring van uw aanvraag wordt het cashback bedrag op de door u opgegeven bankrekening gestort. LET OP: het is mogelijk dat uw aanvraag niet volledig was en dat de e-mails over dit onderwerp in uw spam box terechtkomen. Controleer uw spambox of de map ‘Ongewenst’ in uw e-mail programma.
En houdt maar makkelijk rekening met 6 weken. Dan kan het alleen maar meevallen. ;)
Plaats reactie