rustique brie retouractie (sticker nodig)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Buijsje
Berichten: 459
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 22:41

Re: rustique brie retouractie (sticker nodig)

Bericht door Buijsje »

Ik kreeg een brief dat het adres niet klopt, ze hebben daar altijd wel een ander smoesje om niet te betalen.
Volgende keer sla ik gta's van Maastricht over, moeilijk gedoe altijd.
Bianca30
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 04 jan 2017, 19:54

Re: rustique brie retouractie (sticker nodig)

Bericht door Bianca30 »

Ik kreeg ook al een brief, dat de originele streepjescode niet mee was gestuurd.
Vond het erg vreemd, nog niet eerder zo'n brief ontvangen. Maar we hebben allemaal verschillende redenen dus :?
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: rustique brie retouractie (sticker nodig)

Bericht door Famke »

mw22 schreef:Ik kreeg een brief in de bus dat mijn inzending niet geaccepteerd is :evil:

Geen originele kassabon zeggen ze dan. Ik weet toch eigenlijk wel zeker dat ik die meegestuurd heb. Maar die kassabonnen van Albert Heijn zijn altijd vreselijk onduidelijk. Misschien dat het daar verkeerd is gegaan?
Heb je geen foto/scan van je inzending gemaakt?
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1116
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: rustique brie retouractie (sticker nodig)

Bericht door B2B »

Binnen hoeveel dagen hadden jullie het geld terug.
Ik zie dat ik hem 7-2 heb ingestuurd. Maar nog niet heb ontvangen.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: rustique brie retouractie (sticker nodig)

Bericht door Famke »

Gaat via Desk Services die er ongeveer 6 weken voor nemen.
mw22
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 24 feb 2017, 12:36

Re: rustique brie retouractie (sticker nodig)

Bericht door mw22 »

Famke schreef:
mw22 schreef:Ik kreeg een brief in de bus dat mijn inzending niet geaccepteerd is :evil:

Geen originele kassabon zeggen ze dan. Ik weet toch eigenlijk wel zeker dat ik die meegestuurd heb. Maar die kassabonnen van Albert Heijn zijn altijd vreselijk onduidelijk. Misschien dat het daar verkeerd is gegaan?
Heb je geen foto/scan van je inzending gemaakt?
Ja, normaal doe ik dat wel. Maar in dit geval kan ik de foto niet vinden in mijn mailbox (ik mail foto's van de kassabonnen naar mijzelf), dus kennelijk heb ik het in dit geval niet gedaan. Ik weet ook niet wanneer ik het precies opgestuurd heb (de brief vermeld dat ook niet).
Maar gezien de voorgaande reacties verdenk ik die mensen daar ervan dat zij moedwillig de boel aan het bedonderen zijn. Ik zie niet in hoe ik de kassabon vergeten zou kunnen hebben.
peggy-sue
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 15:01

Re: rustique brie retouractie (sticker nodig)

Bericht door peggy-sue »

Bij het nakijken van mijn gta's kwam ik er achter dat ik de rustique brie actie helemaal niet uitbetaald heb gekregen. Ik heb overigens ook geen brief gehad zoals een aantal van jullie wel kreeg. Vraagje; staat er in die brief een mail adres waarheen ik kan reageren? Of een postadres waar ik mijn [gelukkig bewaarde scan van bon + sticker + gegevens] opnieuw naartoe kan sturen?
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: rustique brie retouractie (sticker nodig)

Bericht door Famke »

peggy-sue
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 15:01

Re: rustique brie retouractie (sticker nodig)

Bericht door peggy-sue »

dank je wel Famke!
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: rustique brie retouractie (sticker nodig)

Bericht door Miranda »

Hier ook al ruim een maand geleden ingestuurd niets meer gehoord en geen geld terug ontvangen. Maar ik ga van 6-8 weken uit in dit soort gevallen.
Plaats reactie