Boekje Laat zien wie je bent kortingsbonnen

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
vlaasje
Berichten: 62
Lid geworden op: za 04 okt 2014, 21:07

Re: Boekje Laat zien wie je bent kortingsbonnen

Bericht door vlaasje »

ben razend benieuwd of er toch bonnen afgaan van korting?
Behalve die handmatige van de H&H als je die erbij hebt.
Iemand die dit al geprobeerd heeft?
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Boekje Laat zien wie je bent kortingsbonnen

Bericht door Famke »

vlaasje schreef:ben razend benieuwd of er toch bonnen afgaan van korting?
Behalve die handmatige van de H&H als je die erbij hebt.
Iemand die dit al geprobeerd heeft?
Bericht voor jouw bericht gezien? Officieel op de bonnen staat dat het niet icm acties gaat en je hebt dus puur geluk als dat wel zo is.
Didaatje
Berichten: 74
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 12:08

Re: Boekje Laat zien wie je bent kortingsbonnen

Bericht door Didaatje »

Gratis Head & Shoulders coupon is voor een flacon van 90 ml. Hier in de winkel liggen alleen flacons van 75ml dus de coupon doet het niet. Staat voor het schap overigens wel een kaartje met een barcode van flacons van 90 ml. Het wordt niet aangevuld eerst moeten de flacons van 75 ml op.
Ach ja het kruidvat hier staat ook niet bekend om hun klantvriendelijkheid :(
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: Boekje Laat zien wie je bent kortingsbonnen

Bericht door BabsMeijers »

Didaatje schreef:Gratis Head & Shoulders coupon is voor een flacon van 90 ml. Hier in de winkel liggen alleen flacons van 75ml dus de coupon doet het niet. Staat voor het schap overigens wel een kaartje met een barcode van flacons van 90 ml. Het wordt niet aangevuld eerst moeten de flacons van 75 ml op.
Ach ja het kruidvat hier staat ook niet bekend om hun klantvriendelijkheid :(
Ik heb bij de kassa gevraagd en toen ging de mevrouw achter kassa een flesje voor mij pakken die stond idd niet in het schap erbij.
Didaatje
Berichten: 74
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 12:08

Re: Boekje Laat zien wie je bent kortingsbonnen

Bericht door Didaatje »

BabsMeijers schreef:
Didaatje schreef:Gratis Head & Shoulders coupon is voor een flacon van 90 ml. Hier in de winkel liggen alleen flacons van 75ml dus de coupon doet het niet. Staat voor het schap overigens wel een kaartje met een barcode van flacons van 90 ml. Het wordt niet aangevuld eerst moeten de flacons van 75 ml op.
Ach ja het kruidvat hier staat ook niet bekend om hun klantvriendelijkheid :(
Ik heb bij de kassa gevraagd en toen ging de mevrouw achter kassa een flesje voor mij pakken die stond idd niet in het schap erbij.
Hier moet ik wachten totdat de andere op zijn. Ga morgen even naar een ander kruidvat, misschien zijn ze daar klantvriendelijker. Ze staan hier in het dorp bekend om hun klant onvriendelijkheid :(
Laatst gewijzigd door Didaatje op wo 15 mar 2017, 23:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Boekje Laat zien wie je bent kortingsbonnen

Bericht door ikka »

Je bedoelt klantonvriendelijkheid, denk ik :idea:
Didaatje schreef: Hier moet ik wachten totdat de andere op zijn. Ga morgen even naar een ander kruidvat, misschien zijn ze daar klantvriendelijker. Ze staan hier in het dorp bekend om hun onklantvriendelijkheid :(
Didaatje
Berichten: 74
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 12:08

Re: Boekje Laat zien wie je bent kortingsbonnen

Bericht door Didaatje »

ikka schreef:Je bedoelt klantonvriendelijkheid, denk ik :idea:
Didaatje schreef: Hier moet ik wachten totdat de andere op zijn. Ga morgen even naar een ander kruidvat, misschien zijn ze daar klantvriendelijker. Ze staan hier in het dorp bekend om hun onklantvriendelijkheid :(
:lol: :lol: typefoutje
Marieke
Berichten: 480
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 14:06

Re: Boekje Laat zien wie je bent kortingsbonnen

Bericht door Marieke »

Hier wel een aardig meisje bij de kruidvat die mij er op wees dat de 90 ml flesjes bij de mini's staan. En dus miet bij de 'normale' flessen shampoo.
Daar ook even bij kijken dus!!
Groet,

Marieke
Plaats reactie