Boekje Laat zien wie je bent kortingsbonnen

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Buijsje
Berichten: 459
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 22:41

Boekje Laat zien wie je bent kortingsbonnen

Bericht door Buijsje »

Kreeg net een boekje via de post.
Is net zoiets als Lekker in het leven.
Alleen geldig bij Kruidvat, helaas niets gratis, allemaal 50% korting
hier kun je zien hoe het boekje eruit ziet
https://www.kruidvat.nl/laatzien-glossy

helaas zitten er geen kortingsbonnen bij.
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: Boekje Laat zien wie je bent kortingsbonnen

Bericht door Mario »

Dit boekje eerder aangevraagd(ongeveer maand geleden denk ik) en vandaag per post ontvangen, met kortingsbonnen van 50% op diverse artikelen, en er tussenin ook de bon van die 90 ml Head & Shoulders gratis....(die bon die geldig is tot 3 april)....dus kan ik die nogmaals halen...had eerder al zo'n bonnetje gehad, hoe ik daaraan gekomen ben weet ik niet meer precies, via reclamefolders misschien....
Famke
Berichten: 4706
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Boekje Laat zien wie je bent kortingsbonnen

Bericht door Famke »

Nav http://www.xgratis.nl/forum/viewtopic.p ... ien#p26712 toen mijn gegevens ingevuld en vandaag ook het boekje gekregen met bonnen.
Gebruikersavatar
Hortensia
Berichten: 116
Lid geworden op: di 14 okt 2014, 12:50

Re: gratis head & shoulders classic (90 ml) tegen inlevering van bon uit kruidvat magazine

Bericht door Hortensia »

Opmerking moderator: bericht naar het juiste topic verplaatst.

Ik kan me niet herinneren dat ik dit blad heb aangevraagd. Toch kreeg ik dit vandaag met de post!
Zitten toch wel een paar leuke artikelen met 50% korting tussen. Is niet gratis, maar wel welkom.
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: gratis head & shoulders classic (90 ml) tegen inlevering van bon uit kruidvat magazine

Bericht door Mario »

Hortensia schreef:Opmerking moderator: bericht naar het juiste topic verplaatst.

Ik kan me niet herinneren dat ik dit blad heb aangevraagd. Toch kreeg ik dit vandaag met de post!
Zitten toch wel een paar leuke artikelen met 50% korting tussen. Is niet gratis, maar wel welkom.
Ik denk dat als je goed kijkt tussen alle bonnen van 50% korting, je een bon vind van 90 ml head & shoulders gratis....lijkt me sterk dat die in het ene boekje wel zit, en in een ander boekje niet... ;)
monique33
Berichten: 563
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 10:59

Re: Boekje Laat zien wie je bent kortingsbonnen

Bericht door monique33 »

Goed dat je het zegt Mario! Ik had er ook overheen gekeken.
Deze folder doet met trouwens beetje denken aan die actie van "lekker in het leven". Lijkt er wel op. Alleen nu niet icm andere aanbiedingen etc
Gebruikersavatar
Hortensia
Berichten: 116
Lid geworden op: di 14 okt 2014, 12:50

Re: Boekje Laat zien wie je bent kortingsbonnen

Bericht door Hortensia »

@Mario, die bon van de 90ml head and shoulders shampoo zit ook in mijn boekje. Maar mijn reactie was bedoeld op de boekjes zelf.
Famke
Berichten: 4706
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Boekje Laat zien wie je bent kortingsbonnen

Bericht door Famke »

Vandaag de bon voor de Head & Shoulders ingeleverd. Bon kon worden gescand, maar er ging geen korting vanaf en de caissière moest het anders oplossen. Let dus op als je naast de H&S andere producten koopt.
Marry
Berichten: 1247
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Boekje Laat zien wie je bent kortingsbonnen

Bericht door Marry »

Famke schreef:Vandaag de bon voor de Head & Shoulders ingeleverd. Bon kon worden gescand, maar er ging geen korting vanaf en de caissière moest het anders oplossen. Let dus op als je naast de H&S andere producten koopt.
Bij mij orecies hetzelfde, de bon scannen maar er ging geen korting af
Marieke
Berichten: 480
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 14:06

Re: Boekje Laat zien wie je bent kortingsbonnen

Bericht door Marieke »

Bij mij werd geen één bon herkent door de kassa. Gelukkig was de kasierre zo aardig dit handmatig Ted ken en er ging zelfs bij een Oral B tandpasta (dat bij hun uit het assortiment ging en daarom afgeprijsd) de 50 % eraf.
Deze had ik nu voor 75 cent. :D
Groet,

Marieke
Plaats reactie