GTA Sprite 1.5L

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

GTA Sprite 1.5L

Bericht door liamito »

Probeer Sprite 1,5 liter nu gratis (alle varianten)
Koop een 1,5 liter fles Sprite (alle varianten) in de supermarkt, bewaar de kassabon en krijg het aankoopbedrag (excl. statiegeld) via deze website retour. De actieperiode loopt van 20 maart tot en met in ieder geval 4 april*.

Welke Sprite producten kan ik gratis proberen?
Het gaat om Sprite 1,5 liter fles in de varianten Sprite refresh, munt en cranberry.

http://www.sprite.nl/jumboactie

1 fles per huishouden

*Update
Laatst gewijzigd door liamito op di 21 mar 2017, 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: GTA Sprite 1.5L

Bericht door Mario »

Yip.....we gaan van de dorst niet omkomen.... :) alweer gratis drinken.....bedankt!

Kijk ik op de pagina bij de actievoorwaarden, dan zie ik:
Artikel 3: Actieperiode en deelname
1. De actieperiode loopt van 20 maart 2017 t/m 04 april 2017. Deelnemers kunnen gedurende de
periode de gegevens invullen op de actiewebsite http://www.sprite.nl/gratis om het aankoopbedrag
teruggestort te krijgen. Op de actiepagina staat het dus langer..... :o
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: GTA Sprite 1.5L

Bericht door liamito »

Mario schreef:Yip.....we gaan van de dorst niet omkomen.... :) alweer gratis drinken.....bedankt!

Kijk ik op de pagina bij de actievoorwaarden, dan zie ik:
Artikel 3: Actieperiode en deelname
1. De actieperiode loopt van 20 maart 2017 t/m 04 april 2017. Deelnemers kunnen gedurende de
periode de gegevens invullen op de actiewebsite http://www.sprite.nl/gratis om het aankoopbedrag
teruggestort te krijgen. Op de actiepagina staat het dus langer..... :o
Ha en in de Jumbo ad staat t/m 18 april.

Achja, de meesten hier zullen het deze maand nog wel halen. :)
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: GTA Sprite 1.5L

Bericht door Famke »

En om het nog duidelijker te maken op de website: De actieperiode loopt van 20 maart tot en met 31 mei 2017 :lol:
Anircha
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 07:47

Re: GTA Sprite 1.5L

Bericht door Anircha »

Ik zie in de link in het eerste bericht staan: jumboactie ... moet ik de Sprite persé bij de Jumbo kopen? In de voorwaarden staat alleen deelnemende supermarkten...??
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: GTA Sprite 1.5L

Bericht door liamito »

Anircha schreef:Ik zie in de link in het eerste bericht staan: jumboactie ... moet ik de Sprite persé bij de Jumbo kopen? In de voorwaarden staat alleen deelnemende supermarkten...??
Ik denk dat het overal wel kan, alleen werkt de algemene link (http://www.sprite.nl/gratis/) -nog?- niet.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: GTA Sprite 1.5L

Bericht door Famke »

Als je klikt op link in post 1 met Jumbo erin kan je wel al meedoen. Ik durf hem niet bij andere winkel te kopen en je krijgt toch het hele bedrag terug.

Neem aan dat Refresh de regular is? Iemand een idee?
Mariette
Berichten: 784
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 22:32

Re: GTA Sprite 1.5L

Bericht door Mariette »

Eerste link die hier vermeld staat kun je de laatste 6 cijfers van de streepjescode wel invullen.
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: GTA Sprite 1.5L

Bericht door liamito »

Famke schreef:Als je klikt op link in post 1 met Jumbo erin kan je wel al meedoen. Ik durf hem niet bij andere winkel te kopen en je krijgt toch het hele bedrag terug.

Neem aan dat Refresh de regular is? Iemand een idee?
Bij Chaudfontaine werd het wel veel explicieter aangegeven dat het een exclusief-Jumbo-actie was.

Refresh is eigenlijk een Sprite Zero, dus zeg maar de nieuwe Regular. De "echte" Regular wordt in Nederland sinds een paar weken niet meer verkocht.
Deezers
Berichten: 454
Lid geworden op: za 30 mei 2015, 00:39

Re: GTA Sprite 1.5L

Bericht door Deezers »

Cranberry smaak is bij de AH te koop
Plaats reactie