gratis appeltaartje bij AH

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Asjemenou
Berichten: 20
Lid geworden op: di 31 mei 2016, 11:26

Re: gratis appeltaartje bij AH

Bericht door Asjemenou »

Hoihoi, Albert Heijn Hoensbroek, het laatste appeltaartje, heerlijk gevoel, snel de rest van mijn boodschappen en ja hoor aan de kassa de bon inleveren van het gratis appeltaartje, (helaas had ik vanmorgen geen tijd om op het forum de laatste meldingen te lezen).
En aan de kassa, helaas mevrouw u moet uw geld terugvragen bij uw bank, (ai, ik heb geen rekening bij deze bank), jammer.
Herkennen jullie de pijn? ;)
Fijn weekend, en geniet van de "gratis" zon!!
Joyceee
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 12 mar 2017, 18:02

Re: gratis appeltaartje bij AH

Bericht door Joyceee »

Mario schreef:
Joyceee schreef:Ze storten pas €3,99 op je rekening nadat je de appeltaart hebt gekocht.
Hier staat het anders hoor.....4 euro, zo dat je alsnog een taart kunt kopen.

Albert Heijn heeft de actie stop gezet vanwege te grote belangstelling, daarom heeft ABN AMRO vanochtend de actie ook van abnamro.nl verwijderd. Op de bon staat echter duidelijk dat de actie geldig is tot 9 april. Daarom wil ABN AMRO ook aan haar &Meer Klantprogramma spaarders € 4,- op de bankrekening storten zodat je alsnog een taart kunt kopen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van ABN AMRO (010 - 241 17 20).
Waar heb je dit gevonden? Ik had namelijk gisteren gebeld en ze zeiden dat ik eerst de taart moest kopen en dat ik het geld daarna automatisch binnen 2 werkdagen zou krijgen.
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: gratis appeltaartje bij AH

Bericht door Lia »

Asjemenou schreef:Hoihoi, Albert Heijn Hoensbroek, het laatste appeltaartje, heerlijk gevoel, snel de rest van mijn boodschappen en ja hoor aan de kassa de bon inleveren van het gratis appeltaartje, (helaas had ik vanmorgen geen tijd om op het forum de laatste meldingen te lezen).
En aan de kassa, helaas mevrouw u moet uw geld terugvragen bij uw bank, (ai, ik heb geen rekening bij deze bank), jammer.
Herkennen jullie de pijn? ;)
Fijn weekend, en geniet van de "gratis" zon!!
:lol: sorry,ik zie het voor me..
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: gratis appeltaartje bij AH

Bericht door Mario »

Joyceee schreef:
Mario schreef:
Joyceee schreef:Ze storten pas €3,99 op je rekening nadat je de appeltaart hebt gekocht.
Hier staat het anders hoor.....4 euro, zo dat je alsnog een taart kunt kopen.

Albert Heijn heeft de actie stop gezet vanwege te grote belangstelling, daarom heeft ABN AMRO vanochtend de actie ook van abnamro.nl verwijderd. Op de bon staat echter duidelijk dat de actie geldig is tot 9 april. Daarom wil ABN AMRO ook aan haar &Meer Klantprogramma spaarders € 4,- op de bankrekening storten zodat je alsnog een taart kunt kopen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van ABN AMRO (010 - 241 17 20).
Waar heb je dit gevonden? Ik had namelijk gisteren gebeld en ze zeiden dat ik eerst de taart moest kopen en dat ik het geld daarna automatisch binnen 2 werkdagen zou krijgen.
Mededeling: ABN-AMRO heeft de actie stopgezet. ABN-AMRO &Meer klanten kunnen contact opnemen met de klantenservice. Je krijgt dan € 4,- op je rekening gestort zodat je zelf alsnog een appeltaartje kan gaan halen. (bron: berichten van &Meer klanten op Facebookpagina van ABN-AMRO)
Joyceee
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 12 mar 2017, 18:02

Re: gratis appeltaartje bij AH

Bericht door Joyceee »

Mario schreef: Mededeling: ABN-AMRO heeft de actie stopgezet. ABN-AMRO &Meer klanten kunnen contact opnemen met de klantenservice. Je krijgt dan € 4,- op je rekening gestort zodat je zelf alsnog een appeltaartje kan gaan halen. (bron: berichten van &Meer klanten op Facebookpagina van ABN-AMRO)
Dankjewel. Als ik aanstaande dinsdag het geld voor het gekochte appeltaartje dan nog niet heb ontvangen, weet ik dat degene met wie ik telefonisch sprak me de verkeerde info heeft gegeven. Dan gaat er weer een belletje achteraan.
remcosw
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 17 okt 2014, 13:54

Re: gratis appeltaartje bij AH

Bericht door remcosw »

Joyceee schreef:
Mario schreef: Mededeling: ABN-AMRO heeft de actie stopgezet. ABN-AMRO &Meer klanten kunnen contact opnemen met de klantenservice. Je krijgt dan € 4,- op je rekening gestort zodat je zelf alsnog een appeltaartje kan gaan halen. (bron: berichten van &Meer klanten op Facebookpagina van ABN-AMRO)
Dankjewel. Als ik aanstaande dinsdag het geld voor het gekochte appeltaartje dan nog niet heb ontvangen, weet ik dat degene met wie ik telefonisch sprak me de verkeerde info heeft gegeven. Dan gaat er weer een belletje achteraan.
Alsof ze kunnen zien dat je bij de AH een taartje gekocht hebt.. Lijkt mij erg gek als ze dat automatisch zouden terugstorten..
lola
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 10 apr 2017, 10:51

Re: gratis appeltaartje bij AH

Bericht door lola »

Ik heb gebeld met het opgegeven nummer naar de Amro. Er is niets van aan. Je krijgt niets vergoed mits je meedoet aan het ??? programma.
Ik heb het woord niet verstaan maar het heeft te maken met een of ander kortingsprogramma.
Ik vind het maar een rare aktie.
Joyceee
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 12 mar 2017, 18:02

Re: gratis appeltaartje bij AH

Bericht door Joyceee »

remcosw schreef:
Joyceee schreef:
Mario schreef: Mededeling: ABN-AMRO heeft de actie stopgezet. ABN-AMRO &Meer klanten kunnen contact opnemen met de klantenservice. Je krijgt dan € 4,- op je rekening gestort zodat je zelf alsnog een appeltaartje kan gaan halen. (bron: berichten van &Meer klanten op Facebookpagina van ABN-AMRO)
Dankjewel. Als ik aanstaande dinsdag het geld voor het gekochte appeltaartje dan nog niet heb ontvangen, weet ik dat degene met wie ik telefonisch sprak me de verkeerde info heeft gegeven. Dan gaat er weer een belletje achteraan.
Alsof ze kunnen zien dat je bij de AH een taartje gekocht hebt.. Lijkt mij erg gek als ze dat automatisch zouden terugstorten..
Dat vond ik ook vreemd, maar die medewerker weigerde om meteen €3,99 op mijn rekening te storten.
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: gratis appeltaartje bij AH

Bericht door Mario »

remcosw schreef:
Joyceee schreef:
Mario schreef: Mededeling: ABN-AMRO heeft de actie stopgezet. ABN-AMRO &Meer klanten kunnen contact opnemen met de klantenservice. Je krijgt dan € 4,- op je rekening gestort zodat je zelf alsnog een appeltaartje kan gaan halen. (bron: berichten van &Meer klanten op Facebookpagina van ABN-AMRO)
Dankjewel. Als ik aanstaande dinsdag het geld voor het gekochte appeltaartje dan nog niet heb ontvangen, weet ik dat degene met wie ik telefonisch sprak me de verkeerde info heeft gegeven. Dan gaat er weer een belletje achteraan.
Alsof ze kunnen zien dat je bij de AH een taartje gekocht hebt.. Lijkt mij erg gek als ze dat automatisch zouden terugstorten..
Misschien is het goedkoper voor ze, om die paar mensen die de moeite nemen om te bellen uit te betalen, ipv dat ze al die taartjes moeten vergoeden aan AH, die ze nu uitdelen aan ING en Raboklanten, die ook bij AH aan de kassa gingen staan? ;)
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: gratis appeltaartje bij AH

Bericht door ikka »

Berichtdoor ikka » wo 05 apr 2017, 18:26

Je moet wel via het klantenprogramma je voordeel aanzetten.
Ben zelf niet bij abnamro maar had dit wel zo gelezen.
Waar wordt u vrolijk van? Ontdek &Meer: een klantprogramma dat u niets extra's kost, maar u wel elke maand voordeel oplevert. Zet uw voordeel nu aan.
https://www.abnamro.nl/nl/prive/en-meer/index.html
Annett schreef:Ik heb het gisteren zelf via de ABN-AMRO site uitgeprint, maar toen ik in de late middag kwam waren de taarten op, kon er wel een voor vandaag reserveren. De bon deed het vanochtend bij de kassa niet, weet niet of het aan mijn slechte print lag, moest eerst betaald worden en via de klantenservice alsnog het geld terug.

Leuk so een actie, maar zonder hier was ik er niet achter gekomen, het stond wel op de ABN-AMRO website, maar niet in mijn bankmail, en ik snap niet zo goed, waarom ze dat niet op een ander manier doen, ze weten toch wel hoe internet werkt en een gratis taartje lusten de meesten wel. Ik gun iedereen zijn taart, ook de mensen die misschien niet aan de voorwaarden voldoen, maar zo krijgt het voor de echte klanten een beetje een nare bijsmaak.
lola schreef:Ik heb gebeld met het opgegeven nummer naar de Amro. Er is niets van aan. Je krijgt niets vergoed mits je meedoet aan het ??? programma.
Ik heb het woord niet verstaan maar het heeft te maken met een of ander kortingsprogramma.
Ik vind het maar een rare aktie.
Plaats reactie