Cashback Duitsland

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Cashback Duitsland

Bericht door AmeGrunn »

Ellis schreef:20180318_225447_resized.jpg
Moet gewoon werken, hoor. Ze zijn in verschillende variaties te krijgen, net zoals de Payback kaart. Hangt ervan af bij welke winkel je de kaart haalde. Ik heb hem ooit bij e-center gehaald.
Gebruikersavatar
Ellis
Berichten: 437
Lid geworden op: za 05 nov 2016, 00:28

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Ellis »

AmeGrunn schreef:
Ellis schreef:20180318_225447_resized.jpg
Moet gewoon werken, hoor. Ze zijn in verschillende variaties te krijgen, net zoals de Payback kaart. Hangt ervan af bij welke winkel je de kaart haalde. Ik heb hem ooit bij e-center gehaald.
Ik kreeg dit antwoord vanmorgen:

vielen Dank für Ihre Nachricht.

EDEKA ist deutschlandweit in sieben Großhandelsgesellschaften unterteilt, welche die Märkte in den jeweiligen Regionen betreuen. Gerne leiten wir Ihr Anliegen zur Bearbeitung daher direkt an den zuständigen Ansprechpartner Ihrer Region weiter.

Dus Edeka is er vrij in om mee te doen, dan was ik in een filiaal die er niet aan mee doet, jammer....
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Cashback Duitsland

Bericht door AmeGrunn »

Da's inderdaad vreemd, aangezien ik tot nu toe mijn kaart bij elke Edeka/Edeka-license winkel heb kunnen gebruiken.
mousie
Berichten: 29
Lid geworden op: do 22 mar 2018, 20:56

Re: Cashback Duitsland

Bericht door mousie »

ik zie bij dealdokter heel veel geld terug actie's staan ,koffie , snoepgoed ,haarmasker enz.
maar hoe weet ik als het ook via een nederlands banknummer je geld kan terug vragen.
ik zie nergens de voorwaarde staan.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Cashback Duitsland

Bericht door AmeGrunn »

mousie schreef:ik zie bij dealdokter heel veel geld terug actie's staan ,koffie , snoepgoed ,haarmasker enz.
maar hoe weet ik als het ook via een nederlands banknummer je geld kan terug vragen.
ik zie nergens de voorwaarde staan.
Ik heb ook veel acties bij Dealdoktor gevonden.

Bij de acties staan vaak 'Teilnahmebedingungen'. Daar kan je zien of je met een Nederlandse banknummer aan de actie kan deelnemen. Er staat dan vaak bij 'IBAN im Sepa-Raum', wat betekend dat het een rekening in het IBAN gebied is.

Kijk dat altijd na. Dan kom je niet voor verrassingen te staan.

Verder vragen ze ook vaak een Duits adres. Ik heb een voordeel omdat ik familie in Duitsland heb wonen.

Ik heb gisteren overigens in Duitsland de Rücker Küsten-Urtyp (http://www.molkerei-ruecker.de/gratistesten/) en Vitakraft VitaVerde (https://gratistesten-vitaverde.vitakraft.de/). Beiden zijn ook al goedgekeurd.
Gebruikersavatar
Ellis
Berichten: 437
Lid geworden op: za 05 nov 2016, 00:28

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Ellis »

Ik vind dat een goede tip AmeGrunn. Ik ga ook vaak naar Duitsland en zag vaak de gratis produkten, maar vroeg mij altijd af of dat kon.
Bedankt.
mousie
Berichten: 29
Lid geworden op: do 22 mar 2018, 20:56

Re: Cashback Duitsland

Bericht door mousie »

oke,bedank dan ga ik het nog eens rustig nalezen.
mousie
Berichten: 29
Lid geworden op: do 22 mar 2018, 20:56

Re: Cashback Duitsland

Bericht door mousie »

bij de Jacobs Classic 200g Instant Kaffee zie ik alleen dat je woonachtig in duitsland moet zijn er staat niks over een banknr. vermeld , ik heb een duits adres maar geen duits banknr. , iemand ervaring hier in ?
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Cashback Duitsland

Bericht door AmeGrunn »

mousie schreef:bij de Jacobs Classic 200g Instant Kaffee zie ik alleen dat je woonachtig in duitsland moet zijn er staat niks over een banknr. vermeld , ik heb een duits adres maar geen duits banknr. , iemand ervaring hier in ?
Je kan vragen bij Jacobs of ze buitenlandse IBAN accepteren.
Maar ga er in eerste instantie vanuit dat het niet kan.
Ik heb dat dus al een paar keer gedaan, maar kon het gelukkig oplossen om tijdelijk iemands Duitse bankrekening te kunnen gebruiken.

Nog een tip: gebruik de Rossmann app (https://www.rossmann.de/einkaufsportal/ ... n-app.html)
Zitten leuke coupons in, o.a. 10% korting op je gehele aankoop t/m 31.3.18.
Ik had ook 50% op Always Discreet met een coupon.
En, als (en dan zeg ik ook als, want hier heb je echt een Duits postadres voor nodig) het je lukt om je voor de Babywelt aan te melden en dat account met de app koppelt, krijg je ook die coupons erbij. Ik heb woensdag een pak Rossmann luiers twv. 4,45€ gratis gekregen.
mousie
Berichten: 29
Lid geworden op: do 22 mar 2018, 20:56

Re: Cashback Duitsland

Bericht door mousie »

bedankt ,ik had mijn twijfels over de koffie,maar nu doe ik het niet,ik ga maandag naar duitsland en ga dan voor de eerste keer g.t.a. kopen ,het is best wel veel , heb er zin in :D
Plaats reactie