Cashback Duitsland

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Marga
Berichten: 51
Lid geworden op: vr 04 mar 2016, 11:02

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Marga »

Hier helaas nog altijd niets en ze reageren ook niet op mijn mails.
Laurazonnetje89
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 29 jun 2022, 13:26

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Laurazonnetje89 »

Alwiene schreef: di 13 mar 2018, 22:00 Ik krijg die post wel gewoon thuis hoor, ze hebben mij bij de DM toen geholpen om met een trucje wel mijn postcode in te kunnen vullen.
Heb zowel een Payback als een Deutschlandcard, we komen er misschien maar 1x per maand gemiddeld, maar ben nu eenmaal gek op dat soort dingen haha.
Was dat trucje een 0 voor de Nederlandse postcode? En heb je naast de cijfers van de postcode ook de twee letters van de Nederlandse postcode ingevuld op de Payback website of alleen de cijfers van de Nederlandse postcode ? Alvast bedankt:)
bostonbeertje
Berichten: 59
Lid geworden op: wo 29 okt 2014, 21:31

Re: Cashback Duitsland

Bericht door bostonbeertje »

Ik heb gister geprobeerd de actie van wc ente in te voeren, maar zodra ik hem wel verzenden staat er dat ik een geldige BIC in moet voeren. Ik zie alleen geen vakje om dit in te voeren, dus wat doe ik fout?
Laatst gewijzigd door bostonbeertje op wo 13 jul 2022, 09:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Cashback Duitsland

Bericht door AmeGrunn »

bostonbeertje schreef: di 12 jul 2022, 20:34 Ik heb gister geprobeerd de actie van wc ente in te voeren, maar zodra ik hem wel verzenden staat er dat ik een geweldige BIC in moet voeren. Ik zie alleen geen vakje om dit in te voeren, dus wat doe ik fout?
Dat is zo bij elke browser. Ik heb zelf al een mail gestuurd, maar ik heb er nog geen antwoord op gehad.
bostonbeertje
Berichten: 59
Lid geworden op: wo 29 okt 2014, 21:31

Re: Cashback Duitsland

Bericht door bostonbeertje »

Bedankt voor je reactie, dan zullen we wel pech hebben met deze actie.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Cashback Duitsland

Bericht door AmeGrunn »

bostonbeertje schreef: wo 13 jul 2022, 09:52 Bedankt voor je reactie, dan zullen we wel pech hebben met deze actie.
Sinds vandaag kan je bij de actie ook de BIC code invullen! Ik heb het zonet via https://cashback.couponplatz.de/wc-ente-frischesiegel/ gedaan.
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Jacky's »

Bij het indien van Herta Saft- oder Grillschinken moet je samen met de bon het produkt fotograferen. Ik zal beter opletten, het staat er nb, je krijgt een mail als je niet aan die voorwaarde voldoet.

Enne lay's doet moeilijk, na indienen krijg ik de volgende melding in beeld: Ups... das hat nicht geklappt:( leider ist dieser Coupn nicht mehr verfügbar. Bij Dealdokter geven ze het volgende aan: " Update Hier gibt’s erneut Probleme beim Upload."

Dus later maar weer proberen. :?
bostonbeertje
Berichten: 59
Lid geworden op: wo 29 okt 2014, 21:31

Re: Cashback Duitsland

Bericht door bostonbeertje »

AmeGrunn schreef: vr 15 jul 2022, 12:04
bostonbeertje schreef: wo 13 jul 2022, 09:52 Bedankt voor je reactie, dan zullen we wel pech hebben met deze actie.
Sinds vandaag kan je bij de actie ook de BIC code invullen! Ik heb het zonet via https://cashback.couponplatz.de/wc-ente-frischesiegel/ gedaan.
Super. Hier is het nu inderdaad ook gelukt!
Gebruikersavatar
Ellis
Berichten: 438
Lid geworden op: za 05 nov 2016, 00:28

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Ellis »

Glade Starter-Sets (let op: kijk op de website voor de modellen, je kan van elke groep een kopen, max. 60.000 inzendingen mogelijk), tot 31.12.2022 - https://cashback.couponplatz.de/glade-starter-gratis/ Rossmann

Eines der drei teilnehmenden Glade® Starter-Sets kaufen


Je mag denk ik maar 1 van de 3 starter - sets proberen, of lees ik het verkeerd?
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Cashback Duitsland

Bericht door AmeGrunn »

Ellis schreef: wo 03 aug 2022, 20:42 Glade Starter-Sets (let op: kijk op de website voor de modellen, je kan van elke groep een kopen, max. 60.000 inzendingen mogelijk), tot 31.12.2022 - https://cashback.couponplatz.de/glade-starter-gratis/ Rossmann

Eines der drei teilnehmenden Glade® Starter-Sets kaufen


Je mag denk ik maar 1 van de 3 starter - sets proberen, of lees ik het verkeerd?
Je moet iig een van de sets kopen om aan de actie te kunnen deelnemen. Je kan ze ook alle 3 kopen, ze moeten iig op 3 verschillende kassabonnen staan.
Plaats reactie