Cashback Duitsland

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Jacky's »

Het is zeker een uitdaging af en toe, heb obela hummus gekocht.
Je moet de Uhrzeit einführen van de aankoop evenals het Bundesland waar het gekocht is. :lol:
Gebruikersavatar
Mariken
Berichten: 81
Lid geworden op: za 16 sep 2017, 11:49

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Mariken »

Raymond1985 schreef: di 20 jul 2021, 09:07 Heeft iemand van jullie ook meegedaan aan de Spices dressing? Hier mogen maar 20 inzendingen per dag gedaan worden en ik kijk al een aantal dagen, maar ben telkens te laat. Weet iemand op welk tijdstip het beste ingediend kan worden?
Bij de andere kruiden had ik om 10.20 de mogelijkheid om het formulier in te vullen. Succes er mee. Groetjes, Mariken :)
Raymond1985
Berichten: 132
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 19:06

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Raymond1985 »

Het is inmiddels gelukt. Om 08:00 was het moment om het in te dienen en na drie dagen lukte het.
devlaas
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 31 okt 2014, 07:30

Re: Cashback Duitsland

Bericht door devlaas »

agnes1971
Berichten: 163
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 22:34

Re: Cashback Duitsland

Bericht door agnes1971 »

Vorige maand ben ik een dagje naar Duitsland geweest..
Ik had een lijst van gemaakt van cash-back acties en heb de drogisterij en supermarkt afgestruind.

Mijn opbrengst 80 euro en van mijn man 60 euro.
Ik had wel meegedaan aan Henkel en Love nature, en de actie van Henkel was ook nog te combineren met een actie bij Rossmann.

Love nature was te laat met uitbetalen, gisteren middag mail verstuurd gisteren avond stond het op de rekening.

Kortom ik kan voorlopig wassen, vaatwasser, poetsen en de kat eten geven !!!!
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Cashback Duitsland

Bericht door AmeGrunn »

agnes1971 schreef: wo 04 aug 2021, 12:51 Vorige maand ben ik een dagje naar Duitsland geweest..
Ik had een lijst van gemaakt van cash-back acties en heb de drogisterij en supermarkt afgestruind.

Mijn opbrengst 80 euro en van mijn man 60 euro.
Ik had wel meegedaan aan Henkel en Love nature, en de actie van Henkel was ook nog te combineren met een actie bij Rossmann.

Love nature was te laat met uitbetalen, gisteren middag mail verstuurd gisteren avond stond het op de rekening.

Kortom ik kan voorlopig wassen, vaatwasser, poetsen en de kat eten geven !!!!
Mooi dat je z'on succes hebt gehad. Ik heb zelf Love Nature niet gedaan omdat ik het zelf een te groot risico vond. Ben zelf op dit moment even in Duitsland en heb al enkele leuke acties kunnen vinden.
devlaas
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 31 okt 2014, 07:30

Re: Cashback Duitsland

Bericht door devlaas »

kan het zijn dat je bet de lenor actie niet mee kunt doen met een Nederlands telefoonnummer?
Mij lukt het niet
Raymond1985
Berichten: 132
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 19:06

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Raymond1985 »

Ik heb geen moeite gehad met de Lenor actie. Meegedaan met een NL telefoonnummer.
lydiam1
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 02 nov 2014, 06:57

Re: Cashback Duitsland

Bericht door lydiam1 »

Heeft er iemand zowel in NL als in Duitsland mee gedaan met de actie van Oppo? Ik heb in NL al deelgenomen namelijk...

Hetzelfde geldt voor onderstaande actie, die loop ook in NL en in Duitsland:

https://www.original-wagner.de/cashback ... oli-tnb-de
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Jacky's »

M.b.t. Herta Plus, na indienen krijg je een bevestiging dat het controleren en uitbetalen 4 weken kan duren.
Echter gisteren ingediend, vandaag goedkeuring en het bedrag wordt zo spoedig mogelijk uitbetaald. Das 't betere werk.
Plaats reactie