Cashback Duitsland

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Jacky's »

Dat was nog eens leuk boodschappen doen in Duitsland vandaag. 6 van de 8, eerder wel eens 1 van de 8 produkten.
Alleen die bonnen, die idoot lange met reclame en rabatcoupons er aan. Hoe fotograferen of scannen jullie dat.
Vorig jaar wilde het bedrijf persé ook de niet relevante reclame van de bon toegestuurd krijgen. Volgens mij een beetje moeilijk gedaan door de bon in stukken te knippen en te scannen op de printer of zo. Heeft iemand een handige tip voor mij?
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Cashback Duitsland

Bericht door AmeGrunn »

Jacky's schreef: do 04 feb 2021, 15:06 Dat was nog eens leuk boodschappen doen in Duitsland vandaag. 6 van de 8, eerder wel eens 1 van de 8 produkten.
Alleen die bonnen, die idoot lange met reclame en rabatcoupons er aan. Hoe fotograferen of scannen jullie dat.
Vorig jaar wilde het bedrijf persé ook de niet relevante reclame van de bon toegestuurd krijgen. Volgens mij een beetje moeilijk gedaan door de bon in stukken te knippen en te scannen op de printer of zo. Heeft iemand een handige tip voor mij?
Ik heb lange kassabonnen wel eens doorgeknipt (natuurlijk wel aan een handige plek, b.v. net na het eindbedrag), naast elkaar gelegd en dan een foto van gemaakt. Soms ook nog met kleine stukjes tap op de tafel vastgeplakt om ze extra strak te krijgen. Ging tot nu toe altijd goed.
Ang5
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 05 feb 2021, 14:54

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Ang5 »

Let op bij de Ariel pods staat in de voorwaarden dat je ze kon kopen t/m 31.1.
Wel insturen t/m 28.2
suhus
Berichten: 48
Lid geworden op: wo 08 okt 2014, 17:24

Re: Cashback Duitsland

Bericht door suhus »

Welke product kunnen wij in nederland kopen?
İk woon in nederland,ik wil ook meedoen als ik mag
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Jacky's »

Mmm die Dickmanns, vanaf 8 uur 's ochtends kunnen je je geld terug vragen.
Dit is de 3e dag dat ik het geprobeerd heb. Het systeem ligt meteen om 08.00 plat / ik krijg een error. En pm 08.12 uur zijn de 333 al vergeven. Nou ja wij hebben nog t/m 14 maart geloof ik. En anders pech.
Je moet ook een beetje tegen je verlies kunnen.
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Jacky's »

Vergoeding voor WC Ente en persil discs vandaag ontvangen. 04-02-' 21 ingestuurd.
Simon
Berichten: 73
Lid geworden op: vr 23 nov 2018, 15:09

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Simon »

@AmeGrunn
Volgens mij staat de volgende actie nog niet in jouw lijst.
https://gratis-testen.philadelphia.de/
Simon
Berichten: 73
Lid geworden op: vr 23 nov 2018, 15:09

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Simon »

En deze ook nog niet.
https://www.probier-die-limo.de/
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Cashback Duitsland

Bericht door AmeGrunn »

Simon schreef: zo 14 feb 2021, 11:14 @AmeGrunn
Volgens mij staat de volgende actie nog niet in jouw lijst.
https://gratis-testen.philadelphia.de/
Simon schreef: zo 14 feb 2021, 11:20 En deze ook nog niet.
https://www.probier-die-limo.de/
Dat klopt. De eerste had ik er niet bijgezet omdat je maar heel weinig kan uploaden, 222 per dag, en die zijn heel snel net na openingstijd om 6 uur weg. Ik heb het erbij gezet, maar de risco's zijn behoorlijk groter.
De tweede heb ik er niet bijgezet omdat je, ook al staat het bij de voorwaarden, dat je met een IBAN nummer kan deelnemen, je de Nederlandse IBAN nummer niet kan intoetsen op het online formulier.
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Jacky's »

Jacky's schreef: zo 07 feb 2021, 09:31 Mmm die Dickmanns, vanaf 8 uur 's ochtends kunnen je je geld terug vragen.
Dit is de 3e dag dat ik het geprobeerd heb. Het systeem ligt meteen om 08.00 plat / ik krijg een error. En pm 08.12 uur zijn de 333 al vergeven. Nou ja wij hebben nog t/m 14 maart geloof ik. En anders pech.
Je moet ook een beetje tegen je verlies kunnen.

[Een nieuw record , vandaag waten binnen een minuut de 333 stuks vergeven]
Plaats reactie