Cashback Duitsland

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Lia »

petra11 schreef:ik ben deze week naar Duitsland gefietst en ben kunnen slagen met 1 soort van de merci chocolade (melk)
op die andere soort (kaffee sahne) zat helaas nog geen aktie-code
en meer soorten hebben ze bij de REWE in Kaldenkirchen niet.

Ik zag op de site van die winkel dat ze Hochland scheiben in 2 soorten hebben.
Ik had liever de puntjes, maar voor de plakken fiets ik ook wel.
Mooi weer komend weekend om te fietsen.
40 km fietsen voor chocolade??
petra11
Berichten: 1229
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Cashback Duitsland

Bericht door petra11 »

ja,
ik fiets elke dag sowieso 20 of 25 km.
Dus 40 km is voor mij geen punt.
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Lia »

Wauw,petje af..
petra11
Berichten: 1229
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Cashback Duitsland

Bericht door petra11 »

aanvulling 40 km fietsen:
ik heb voor 4 mensen gekocht, dus niet alleen voor mijzelf.
Maak ik de kinderen (allemaal ander post-adres) ook blij mee,
zijn ook chocolade fans.
Gebruikersavatar
Ellis
Berichten: 437
Lid geworden op: za 05 nov 2016, 00:28

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Ellis »

Heel goed en sportief en zeker de moeite waard dan! ;)
Tasmanta
Berichten: 40
Lid geworden op: za 25 jun 2016, 21:31

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Tasmanta »

Ik heb nog een tip voor diegenen die vaak boodschappen doen bij de Rewe of de Real en DM in Duitsland, vraag de Payback-kaart aan. Je moet het zien als ongemerkt sparen en voor elke 1000 punten, heb je een waardebon van €10,-

payback.de

Dit kun je heel goed gebruiken omdat je alleen maar punten spaart en inwisselt, want het is alleen voor inwoners van Duitsland. Ik heb als adres de plaatselijke McDonalds ingevuld.

Sparen gaat heel makkelijk, bij afrekenen zoals bij Airmiles. De kaart heb ik viritueel in de app (alleen te downloaden uit de Duitse Appstore, tenminste voor iPhone). Je vind in de app coupons die je kan activeren. Alleen de rode coupons, de blauwe is voor online aankopen en die kun je niet doen als je niet in Duitsland woont.

Een coupon kan bijvoorbeeld zijn, bij je aankoop bij de rewe krijg je ipv 1 punt voor elke euro 5 punten. Of koop iets van rewe eigenmerk en je krijgt daarover 10 punten extra of koop iets milka twv minimaal €2,- en je krijgt 5 punten extra. De coupons zijn naast elkaar te gebruiken.

Het inleveren van een coupon gaat automatisch (mits je die dus hebt geactiveerd) door alleen je kaart te laten scannen. Ik activeer alle coupons thuis.

Soms staan er wel 3 coupons in met: bij je aankoop krijg je 3 dubbele punten of 5 dubbele punten, daarvan neemt ie alleen de meest gunstige. Maar je kunt dus wel een coupon hebben met 3 dubbele punten en daarnaast koop iets van Milka, koop iets van rewe eigenmerk, etc.

Wanneer je 1000 punten hebt, heb je een waardebon van €10, die je geheel alleen aan boodschappen kunt besteden. Het is dus geen kortingsbon dat je bijv. eerst voor €25,- moet kopen en je dan €10,- korting krijgt. Het is voor ons écht voordeel omdat wij bijna wekelijks in Duitsland inkopen doen.

De kaart kun je fysiek ophalen bij de Rewe of de DM en rehistreren kan online. Bij 1000 punten ( je kan ook doorsparen) kun je een waardebon printen bij de zuil in de winkel. Soms vragen ze aan de kassa of je je punten in wilt leveren, datvragen ze alleen als je 1000 punten of meer hebt gespaart en je geen waardebon bij de zuil hebt uit laten printen.

De kaart is nog bij meer winkels te besteden maar daar kom ik niet fysiek iets kopen, zoals de thalia, apollo etc. Oh hij is ook te gebruiken bij de BurgerKing, ja daar kom ik dan wel ;0)
Laatst gewijzigd door Tasmanta op za 10 mar 2018, 08:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Tasmanta
Berichten: 40
Lid geworden op: za 25 jun 2016, 21:31

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Tasmanta »

En deze is soms ook de moeite waard, coupons knippen. Voor directe kassakorting.

https://couponplatz.de/

Je ziet waar je directe kassa korting op krijgt. Je klikt op “auswahlen” en als je alle aanbiedingen die je zou willen gebruiken hebt geselecteerd, druk je boven aan de pagina op het printertje. Dan verschijnen ze op 1 blad met uitgebreide voorwaarden. De coupons zijn ook geldig in het zwart-wit. De coupons kunnen worden ingeleverd bij bijvoorbeeld Marktkauf, Combi, Edeka etc.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Cashback Duitsland

Bericht door AmeGrunn »

Tasmanta schreef:Ik heb nog een tip voor diegenen die vaak boodschappen doen bij de Rewe of de Real en DM in Duitsland, vraag de Payback-kaart aan. Je moet het zien als ongemerkt sparen en voor elke 1000 punten, heb je een waardebon van €10,-

payback.de

Dit kun je heel goed gebruiken omdat je alleen maar punten spaart en inwisselt, want het is alleen voor inwoners van Duitsland. Ik heb als adres de plaatselijke McDonalds ingevuld.

Sparen gaat heel makkelijk, bij afrekenen zoals bij Airmiles. De kaart heb ik viritueel in de app (alleen te downloaden uit de Duitse Appstore, tenminste voor iPhone). Je vind in de app coupons die je kan activeren. Alleen de rode coupons, de blauwe is voor online aankopen en die kun je niet doen als je niet in Duitsland woont.

Een coupon kan bijvoorbeeld zijn, bij je aankoop bij de rewe krijg je ipv 1 punt voor elke euro 5 punten. Of koop iets van rewe eigenmerk en je krijgt daarover 10 punten extra of koop iets milka twv minimaal €2,- en je krijgt 5 punten extra. De coupons zijn naast elkaar te gebruiken.

Het inleveren van een coupon gaat automatisch (mits je die dus hebt geactiveerd) door alleen je kaart te laten scannen. Ik activeer alle coupons thuis.

Soms staan er wel 3 coupons in met: bij je aankoop krijg je 3 dubbele punten of 5 dubbele punten, daarvan neemt ie alleen de meest gunstige. Maar je kunt dus wel een coupon hebben met 3 dubbele punten en daarnaast koop iets van Milka, koop iets van rewe eigenmerk, etc.

Wanneer je 1000 punten hebt, heb je een waardebon van €10, die je geheel alleen aan boodschappen kunt besteden. Het is dus geen kortingsbon dat je bijv. eerst voor €25,- moet kopen en je dan €10,- korting krijgt. Het is voor ons écht voordeel omdat wij bijna wekelijks in Duitsland inkopen doen.

De kaart kun je fysiek ophalen bij de Rewe of de DM en rehistreren kan online. Bij 1000 punten ( je kan ook doorsparen) kun je een waardebon printen bij de zuil in de winkel. Soms vragen ze aan de kassa of je je punten in wilt leveren, datvragen ze alleen als je 1000 punten of meer hebt gespaart en je geen waardebon bij de zuil hebt uit laten printen.

De kaart is nog bij meer winkels te besteden maar daar kom ik niet fysiek iets kopen, zoals de thalia, apollo etc. Oh hij is ook te gebruiken bij de BurgerKing, ja daar kom ik dan wel ;0)
De Payback kaart heb ik, ik heb natuurlijk het adres van familie ingevuld.
Want hier krijg je namelijk wel post van ...
Tenminste krijg ik die, want ik heb dus een fysieke kaart van Payback (ooit bij Real gehaald).

Hetzelfde met de Deutschlandkarte.

Maar ... na een tijdje komen punten wel te vervallen. En, zoals je al zegt, zijn de apps alleen via de Duitse stores verkrijgbaar. Tot nu toe heb ik maar een cashback app gevonden die ik in de Nederlandse Google Play kon vinden, namelijk Scondoo.
Tasmanta schreef:En deze is soms ook de moeite waard, coupons knippen. Voor directe kassakorting.

https://couponplatz.de/

Je ziet waar je directe kassa korting op krijgt. Je klikt op “auswahlen” en als je alle aanbiedingen die je zou willen gebruiken hebt geselecteerd, druk je boven aan de pagina op het printertje. Dan verschijnen ze op 1 blad met uitgebreide voorwaarden. De coupons zijn ook geldig in het zwart-wit. De coupons kunnen worden ingeleverd bij bijvoorbeeld Marktkauf, Combi, Edeka etc.
Die website is leuk! Er staan zelfs coupons bij van Multi en Combi (erg handig voor de noorderlingen onder ons ...).
Tasmanta
Berichten: 40
Lid geworden op: za 25 jun 2016, 21:31

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Tasmanta »

AmeGrunn schreef:
De Payback kaart heb ik, ik heb natuurlijk het adres van familie ingevuld.
Want hier krijg je namelijk wel post van ...
Tenminste krijg ik die, want ik heb dus een fysieke kaart van Payback (ooit bij Real gehaald).

Hetzelfde met de Deutschlandkarte.

Maar ... na een tijdje komen punten wel te vervallen. En, zoals je al zegt, zijn de apps alleen via de Duitse stores verkrijgbaar. Tot nu toe heb ik maar een cashback app gevonden die ik in de Nederlandse Google Play kon vinden, namelijk Scondoo.


https://couponplatz.de/


Die website is leuk! Er staan zelfs coupons bij van Multi en Combi (erg handig voor de noorderlingen onder ons ...).
De payback-kaart heb ik ook fysiek uit de winkel opgehaald. Je registreert de kaart bij de zuil in de winkel of online. Ik heb de app gedownload en daarom activeer ik de coupons in de app. Je kunt ze ook per e-mail ontvangen en online activeren, er hoeft dus geen papieren post aan te pas te komen.

Overigens wist ik niet dat de punten van de payback-kaart kwamen te vervallen! Ik heb het net nagelezen, inderdaad jaarlijks. Maar ja ik haal bijna wekelijks de boodschappen in Duitsland. Elke week haal ik wel zo’n 200 punten binnen.
Alwiene
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 21:11

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Alwiene »

Ik krijg die post wel gewoon thuis hoor, ze hebben mij bij de DM toen geholpen om met een trucje wel mijn postcode in te kunnen vullen.
Heb zowel een Payback als een Deutschlandcard, we komen er misschien maar 1x per maand gemiddeld, maar ben nu eenmaal gek op dat soort dingen haha.
Plaats reactie