Cashback Duitsland

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Simon
Berichten: 73
Lid geworden op: vr 23 nov 2018, 15:09

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Simon »

Je moet bij iedere actie de voorwaarden even goed doorlezen.
Meestal voldoet een bankrekening in de EU maar soms is een Duitse bankrekening verplicht.
Vaak is jouw adres niet van belang maar soms is een adres in Duitsland verplicht.
marjootje83
Berichten: 197
Lid geworden op: zo 05 okt 2014, 21:13

Re: Cashback Duitsland

Bericht door marjootje83 »

Ik doe ook graag mee aan buitenlandse acties.
Alléén wil ik men in dit topic wel graag erop wijzen dat reizen naar het buitenland alleen toegestaan is voor noodzakelijke reizen, op dit moment.
Dat zijn (helaas) geen GTA's...
Gebruikersavatar
Ellis
Berichten: 438
Lid geworden op: za 05 nov 2016, 00:28

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Ellis »

Dr. Oetker My Sweet Table, tot 31.01.2021 - https://www.oetker.de/my-sweet-table/gratis-probe Rewe 27

Na het invullen van het formulier kwam er steeds te staan: Fehler
Fehler bei der Verarbeitung Ihrer Anforderung.

Heb gemaild en moest het met een andere browser proberen. Hebben we gedaan, maar ook dit helpt niet. Hij blijft deze melding geven.
Ik weet niet wat er verkeerd is.
Simon
Berichten: 73
Lid geworden op: vr 23 nov 2018, 15:09

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Simon »

Je kunt het proberen met een andere telefoon/laptop/computer. Als dat ook niet werkt, zou ik een mail sturen met een screenshot van de foutmelding.

Ich habe beim Einsenden des Kassenbons ein Problem, was kann ich tun?
Bitte setze Dich mit uns über mysweettable@oetker.de in Verbindung und beschreibe genau das Problem. Solltest Du Fehlermeldungen angezeigt bekommen, sende hiervon gerne einen Screenshot sowie Angaben zum verwendeten Browser und Gerät mit.
Gebruikersavatar
Ellis
Berichten: 438
Lid geworden op: za 05 nov 2016, 00:28

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Ellis »

Simon schreef: di 10 nov 2020, 10:43 Je kunt het proberen met een andere telefoon/laptop/computer. Als dat ook niet werkt, zou ik een mail sturen met een screenshot van de foutmelding.

Ich habe beim Einsenden des Kassenbons ein Problem, was kann ich tun?
Bitte setze Dich mit uns über mysweettable@oetker.de in Verbindung und beschreibe genau das Problem. Solltest Du Fehlermeldungen angezeigt bekommen, sende hiervon gerne einen Screenshot sowie Angaben zum verwendeten Browser und Gerät mit.
We hebben gisteren ook alles geprobeerd, laptop, telefoons etc, Niets lukte ( om gek van te worden..)
Heb ze dus nu ook een mail verstuurd met de vraag of ik idd niet een screenshot kan sturen. Wacht het af.
In elk geval bedankt voor je antwoord Simon
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Cashback Duitsland

Bericht door AmeGrunn »

Ellis schreef: di 10 nov 2020, 12:42
Simon schreef: di 10 nov 2020, 10:43 Je kunt het proberen met een andere telefoon/laptop/computer. Als dat ook niet werkt, zou ik een mail sturen met een screenshot van de foutmelding.

Ich habe beim Einsenden des Kassenbons ein Problem, was kann ich tun?
Bitte setze Dich mit uns über mysweettable@oetker.de in Verbindung und beschreibe genau das Problem. Solltest Du Fehlermeldungen angezeigt bekommen, sende hiervon gerne einen Screenshot sowie Angaben zum verwendeten Browser und Gerät mit.
We hebben gisteren ook alles geprobeerd, laptop, telefoons etc, Niets lukte ( om gek van te worden..)
Heb ze dus nu ook een mail verstuurd met de vraag of ik idd niet een screenshot kan sturen. Wacht het af.
In elk geval bedankt voor je antwoord Simon
Ik heb het op 17 september via Firefox Mobile op mijn Android telefoon ingestuurd. Ook het insturen van de kassabon ging zover goed. Maar E-Mail sturen kan helpen. Hopelijk krijg je snel bericht!
Simon
Berichten: 73
Lid geworden op: vr 23 nov 2018, 15:09

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Simon »

@AmeGrunn
Volgens mij staat de volgende actie nog niet in jouw lijst.
https://www.tempo-world.com/de-de/aktue ... d-zurueck/
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Cashback Duitsland

Bericht door AmeGrunn »

Simon schreef: vr 13 nov 2020, 11:13 @AmeGrunn
Volgens mij staat de volgende actie nog niet in jouw lijst.
https://www.tempo-world.com/de-de/aktue ... d-zurueck/
Thanks voor de tip! Had het zelf al gekocht, maar niet erbij gezet om het potentieel geen gehele cashback kan worden (hangt natuurlijk ervan af waar je het koopt).
Simon
Berichten: 73
Lid geworden op: vr 23 nov 2018, 15:09

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Simon »

Ja klopt, voor een gehele cashback is het even puzzelen. :P
Ik had de light box 60 voor 1,45 en de klassik 15x10 voor 1,65, dus totaal 3,10 en dat is binnen de max van 3,33.
Gebruikersavatar
Ellis
Berichten: 438
Lid geworden op: za 05 nov 2016, 00:28

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Ellis »

Heeft iemand het geld van Air wick Botanica ( DM shop) al terug?
Heb het 5 nov. ingediend.

Er staat wel dit erbij: Kaufen Sie hierzu im Aktionszeitraum vom 01.09. - 30.11.2020 BOTANICA by Air Wick Produkte und laden Sie anschließend bis zum
31.12.2020 hier Ihren Kaufbeleg hoch.

Zouden ze pas na de 31e uitbetalen?
Plaats reactie