Cashback Duitsland

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Annett
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 00:39

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Annett »

devlaas schreef: wo 18 aug 2021, 08:07 kan het zijn dat je bet de lenor actie niet mee kunt doen met een Nederlands telefoonnummer?
Mij lukt het niet
Je kon als landcode maar uit 3 landen kiezen, waaronder geen NL, zag het ook pas achteraf in de voorwaarden staan. Misschien als je eerder al een account hebt aangemaakt dat het dan zonder code op je telefoon kan...
Laatst gewijzigd door Annett op ma 23 aug 2021, 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Annett
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 00:39

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Annett »

Raymond1985 schreef: wo 14 jul 2021, 16:16 Waar kan ik naast de acties die hier vermeld staan, ook acties vinden waar een Duits adres verplicht is? Met andere woorden is er ergens een forum in het Duits waar ik alle acties kan volgen?
https://www.dealdoktor.de/gratisartikel ... is-testen/
https://www.sparwelt.de/gratis/cashback#gratis
lydiam1
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 02 nov 2014, 06:57

Re: Cashback Duitsland

Bericht door lydiam1 »

Vandaag in Duitsland boodschappen gedaan en behoorlijk wat acties in kunnen slaan. Bij het invoeren van de Parodontax actie wordt echter steeds mijn (Duitse) postcode afgekeurd. Heeft er iemand enig idee waardoor dit kan komen? Ik gebruik toch echt de juiste 5 cijferige postcode...
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Cashback Duitsland

Bericht door AmeGrunn »

lydiam1 schreef: di 31 aug 2021, 21:14 Vandaag in Duitsland boodschappen gedaan en behoorlijk wat acties in kunnen slaan. Bij het invoeren van de Parodontax actie wordt echter steeds mijn (Duitse) postcode afgekeurd. Heeft er iemand enig idee waardoor dit kan komen? Ik gebruik toch echt de juiste 5 cijferige postcode...
Da's vreemd. Ik heb de Paradontax maandag gekocht, en het lukte wel met de postcode.
Ik vond het eerder vreemd dat, ondanks dat de actie het zegt, er nergens om de actiewikkel gevraagd werd. Alleen een vinkje in het vak dat je bevestigt het juiste product gekocht te hebben ... 😅
lydiam1
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 02 nov 2014, 06:57

Re: Cashback Duitsland

Bericht door lydiam1 »

AmeGrunn schreef: wo 01 sep 2021, 00:27
lydiam1 schreef: di 31 aug 2021, 21:14 Vandaag in Duitsland boodschappen gedaan en behoorlijk wat acties in kunnen slaan. Bij het invoeren van de Parodontax actie wordt echter steeds mijn (Duitse) postcode afgekeurd. Heeft er iemand enig idee waardoor dit kan komen? Ik gebruik toch echt de juiste 5 cijferige postcode...
Da's vreemd. Ik heb de Paradontax maandag gekocht, en het lukte wel met de postcode.
Ik vond het eerder vreemd dat, ondanks dat de actie het zegt, er nergens om de actiewikkel gevraagd werd. Alleen een vinkje in het vak dat je bevestigt het juiste product gekocht te hebben ... 😅
Je moet een foto uploaden waarop je de sticker op de bon hebt geplakt.. Zo ver was ik al wel :lol:
Gebruikersavatar
Ellis
Berichten: 438
Lid geworden op: za 05 nov 2016, 00:28

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Ellis »

Ik heb op 31 augustus een betaling van 8,49 van Multisafepay Txid Refund Duitsland gekregen. Ik weet niet waarvan het is. Wie wel?
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Cashback Duitsland

Bericht door AmeGrunn »

lydiam1 schreef: wo 01 sep 2021, 08:49
AmeGrunn schreef: wo 01 sep 2021, 00:27
lydiam1 schreef: di 31 aug 2021, 21:14 Vandaag in Duitsland boodschappen gedaan en behoorlijk wat acties in kunnen slaan. Bij het invoeren van de Parodontax actie wordt echter steeds mijn (Duitse) postcode afgekeurd. Heeft er iemand enig idee waardoor dit kan komen? Ik gebruik toch echt de juiste 5 cijferige postcode...
Da's vreemd. Ik heb de Paradontax maandag gekocht, en het lukte wel met de postcode.
Ik vond het eerder vreemd dat, ondanks dat de actie het zegt, er nergens om de actiewikkel gevraagd werd. Alleen een vinkje in het vak dat je bevestigt het juiste product gekocht te hebben ... 😅
Je moet een foto uploaden waarop je de sticker op de bon hebt geplakt.. Zo ver was ik al wel :lol:
Ja, dat heb ik ook gelijk begrepen. Ik kreeg vannochtend de e-mail dat het miste, en ik had gisteren al een foto met de actiesticker + bon ingestuurd ...
Ellis schreef: do 02 sep 2021, 01:36 Ik heb op 31 augustus een betaling van 8,49 van Multisafepay Txid Refund Duitsland gekregen. Ik weet niet waarvan het is. Wie wel?
Geen idee, eigenlijk. Maar qua bedrag lijkt het op Listerine multipack of dierenvoeding.
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Jacky's »

AmeGrunn schreef: do 02 sep 2021, 14:28
lydiam1 schreef: wo 01 sep 2021, 08:49
AmeGrunn schreef: wo 01 sep 2021, 00:27

Da's vreemd. Ik heb de Paradontax maandag gekocht, en het lukte wel met de postcode.
Ik vond het eerder vreemd dat, ondanks dat de actie het zegt, er nergens om de actiewikkel gevraagd werd. Alleen een vinkje in het vak dat je bevestigt het juiste product gekocht te hebben ... 😅
Je moet een foto uploaden waarop je de sticker op de bon hebt geplakt.. Zo ver was ik al wel :lol:
Ja, dat heb ik ook gelijk begrepen. Ik kreeg vannochtend de e-mail dat het miste, en ik had gisteren al een foto met de actiesticker + bon ingestuurd ...
Ellis schreef: do 02 sep 2021, 01:36 Ik heb op 31 augustus een betaling van 8,49 van Multisafepay Txid Refund Duitsland gekregen. Ik weet niet waarvan het is. Wie wel?
Geen idee, eigenlijk. Maar qua bedrag lijkt het op Listerine multipack of dierenvoeding.
Bij mij staat eerst degene die uitbetaald heeft, b.v. Arcadomet het bedrag. Ik klik op die regel en dan staat er de omschrijving van het produkt wat is uitbetaald.
Ang5
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 05 feb 2021, 14:54

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Ang5 »

devlaas schreef: wo 18 aug 2021, 08:07 kan het zijn dat je bet de lenor actie niet mee kunt doen met een Nederlands telefoonnummer?
Mij lukt het niet
Ik heb hetzelfde probleem met gillette ;)
Simon
Berichten: 73
Lid geworden op: vr 23 nov 2018, 15:09

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Simon »

Ik had graag mee willen doen met gilette, maar ik heb een NL tel. nr.

Wer kann an der Aktion teilnehmen?
Besitzer einer Mobilfunknummer mit der Landesvorwahl +49, +43 oder +41

Ik neem aan dat het alleen met een tel. nr. uit D CH en A kan :(
Plaats reactie