Gratis loten staatsloterij Bijzondere Trekking 27 mei

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
hoihoi
Berichten: 89
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 08:47

Gratis loten staatsloterij Bijzondere Trekking 27 mei

Bericht door hoihoi »

https://bijzonderetrekking.staatsloteri ... m=referral

N.b. vanzelfsprekend kan een gedeelte van de gewonnen prijs naar mijn rekeningnummer overgemaakt worden .

Iedereen kan meedoen. (behalve Mariette :D )
Laatst gewijzigd door hoihoi op di 11 apr 2017, 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
mw22
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 24 feb 2017, 12:36

Re: Gratis loten staatsloterij Bijzondere Trekking 27 mei

Bericht door mw22 »

Leuk! Ik heb in die periode wel 10000 keer meegedaan aan de staatsloterij, ik verwacht dan ook een flinke compensatie.
Mariette
Berichten: 784
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 22:32

Re: Gratis loten staatsloterij Bijzondere Trekking 27 mei

Bericht door Mariette »

hoihoi schreef:https://bijzonderetrekking.staatsloteri ... m=referral

N.b. vanzelfsprekend kan een gedeelte van de gewonnen prijs naar mijn rekeningnummer overgemaakt worden .

Iedereen kan meedoen.
Eenmalig en exclusief voor spelers van toen (Lijkt me dan niet voor iedereen)
mw22
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 24 feb 2017, 12:36

Re: Gratis loten staatsloterij Bijzondere Trekking 27 mei

Bericht door mw22 »

Mariette schreef:
hoihoi schreef:https://bijzonderetrekking.staatsloteri ... m=referral

N.b. vanzelfsprekend kan een gedeelte van de gewonnen prijs naar mijn rekeningnummer overgemaakt worden .

Iedereen kan meedoen.
Eenmalig en exclusief voor spelers van toen (Lijkt me dan niet voor iedereen)
Bijna niemand zal nog een bewijs hebben of ze toen gespeeld hebben of niet. Het uploaden van bewijsstukken is niet verplicht, je krijgt toch een gratis lot. Niet meer dan terecht.
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Gratis loten staatsloterij Bijzondere Trekking 27 mei

Bericht door Lia »

Ik heb 2 gratis loten gehad voor de trekking 27 mei.
Je hoeft geen bewijs mee te sturen
Kan ook niet,want het is iets van jaren geleden.
Gebruikersavatar
WIJ
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 07 dec 2014, 00:34

Re: Gratis loten staatsloterij Bijzondere Trekking 27 mei

Bericht door WIJ »

mw22 schreef:Bijna niemand zal nog een bewijs hebben of ze toen gespeeld hebben of niet. Het uploaden van bewijsstukken is niet verplicht, je krijgt toch een gratis lot. Niet meer dan terecht.
Inderdaad, voor zover Ons bekend was het indertijd in ieder geval mogelijk om via winkels loten te kopen en (kleinere) prijzen te innen zonder dat daarbij persoonsgegevens bekend werden bij de organisator. Vrijwel niemand zal de inmiddels waardeloze loten en/of bijbehorende kassabonnen gedurende 10 jaren bewaren.

Voor de diehard gratisfanaten bestaat eventueel ook nog de mogelijkheid open als erfgenaam mee te spelen namens inmiddels overleden familieleden. :shock: :lol:
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Gratis loten staatsloterij Bijzondere Trekking 27 mei

Bericht door AmeGrunn »

Volgens de NOS hebben zich binnen een dag al 100.000 mensen opgegeven. 100.000! Kan me niet voorstellen dat dan iedereen een bewijs heeft ingediend. Je moet echter wel gelijk een bankrekeningnummer noemen waarop je je gewonnen geld geboekt wilt krijgen.

Pakken die miljoen! :mrgreen:

Staatsloterij zegt zelf:
"Als je dat niet kunt bewijzen, kun je alsnog maximaal 2 loten krijgen. Het gaat om wederzijds vertrouwen, aldus de Staatsloterij. Het is bijna niet te controleren wie er echt heeft meegespeeld."

http://nos.nl/artikel/2167685-na-een-da ... terij.html
bigmamma30
Berichten: 168
Lid geworden op: wo 08 okt 2014, 11:53

Re: Gratis loten staatsloterij Bijzondere Trekking 27 mei

Bericht door bigmamma30 »

mensen die nog geen 27 jaar zijn kunnen niet deelnemen ivm lotenjaar tot 2008
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Gratis loten staatsloterij Bijzondere Trekking 27 mei

Bericht door Marry »

WIJ schreef:
mw22 schreef:Bijna niemand zal nog een bewijs hebben of ze toen gespeeld hebben of niet. Het uploaden van bewijsstukken is niet verplicht, je krijgt toch een gratis lot. Niet meer dan terecht.
Inderdaad, voor zover Ons bekend was het indertijd in ieder geval mogelijk om via winkels loten te kopen en (kleinere) prijzen te innen zonder dat daarbij persoonsgegevens bekend werden bij de organisator. Vrijwel niemand zal de inmiddels waardeloze loten en/of bijbehorende kassabonnen gedurende 10 jaren bewaren.

Voor de diehard gratisfanaten bestaat eventueel ook nog de mogelijkheid open als erfgenaam mee te spelen namens inmiddels overleden familieleden. :shock: :lol:
Ik heb op een bankafschrift een pintransactie bij een sigarenboer van 2007, ingediend als bewijs
Tieke116
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 03 apr 2017, 13:59

Re: Gratis loten staatsloterij Bijzondere Trekking 27 mei

Bericht door Tieke116 »

Hoorde het op radio, en wat een toeval had nog brief uit april 2006 van Staatsloterij dat ik automatisch meespeel met 1 heel lot met jackpot.Gelijk mailtje richting Staatsloterij gezonden.
Plaats reactie