Jumbo vers is vers 2017

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Miss boodschap
Berichten: 184
Lid geworden op: di 12 mei 2015, 15:08

Jumbo vers is vers 2017

Bericht door Miss boodschap »

Ik kijk met enige regelmaat terug op het oude forum naar de oude "Jumbo vers is vers" onderwerpen.

Ik weet niet of er nog veel mensen van "de oude garde" zijn die toen ook meeschreven?,

En ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die het leuk zouden vinden om elkaar weer te vertellen wat we die dag hebben "gescoord" bij de Jumbo.

p.s. helaas vandaag gehoord dat de Jumbo is gestopt met de gratis groentetas.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door AmeGrunn »

Misschien kan je het beter 'Jumbo's 7 Zekerheden' noemen? ;)

Onderstaande foto is van oktober vorige jaar, de laatste keer dat ik het heb gehad. Zelfde dag, zelfde winkel. Bij de Haribo was de korting nog niet in het systeem doorgegeven (kreeg ik dus gratis het zakje mee) en bij de pizza was het kortingsbord nog niet weg gehaald (had eigenlijk geen korting meer mogen hebben). Weet nog wel dat ik er vroeg op woensdag ochtend was, als ze de nieuwe aanbiedingen in de winkel krijgen.

Haribo Cola twv. 1,28€ + Dr. Oetker Traditionale Speciale pizza twv. 3,05€ = 4,33€ gratis producten!
Bijlagen
20161130_132109.jpg
20161130_132109.jpg (100.66 KiB) 12535 keer bekeken
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door greetje11 »

Vandaag gratis aubergine. Stond bij de groenteafdeling een bord met verschillende groentes. Alles voor de helft ,wordt verrekend bij de kassa. Bij controle van de bon was de gewone prijs berekend. Dus gratis mee € 0.88
Huubskeee
Berichten: 108
Lid geworden op: za 13 aug 2016, 19:47

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door Huubskeee »

service met een glimlach
Laatst gewijzigd door Huubskeee op vr 29 sep 2017, 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Huubskeee
Berichten: 108
Lid geworden op: za 13 aug 2016, 19:47

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door Huubskeee »

Oke de foto wil niet uploaden, maar de Vers=vers troffee is denk ik toch wel door mij gewonnen ;)
Estherp
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 12 aug 2016, 21:52

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door Estherp »

Vers = vers groente & fruit is geen tas meer maar wel een vervangend product. Zo'n tas was ook heel wisselend qua inhoud, heb wel eens een tas gehad dat ik een week lang fruit had maar ook wel eens die niet echt de moeite waard was :( Het volgende staat op de site
Onze groente en fruit zijn gegarandeerd 100% vers. Vind je ondanks onze zorg toch groente en fruit in de winkel dat niet aan uw wensen voldoet? Dan krijg je een vergelijkbaar product van de beste kwaliteit gratis. Dit geldt in onze ‘stenen winkels’ en ophaalpunten gevestigd in winkels.
Estherp
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 12 aug 2016, 21:52

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door Estherp »

Ik moet zeggen dat ik m'n rondje loop tijdens m'n boodschappen en geregeld wat mee kan nemen :)

Dit staat nu ook bij de 7 zekerheden... is dat nieuw (mooie ontsnap mogelijkheid voor de Jumbowinkel ) of was dat er al???
De bedoeling van de 7 Zekerheden
De 7 Zekerheden zijn bedoeld voor alle Jumbo-klanten tijdens het normale aankoopproces. Wanneer komt vast te staan dat een bezoeker misbruik wil maken c.q. maakt van de 7 Zekerheden, behouden wij ons het recht voor om niet tot gratis verstrekking van een product of producten over te gaan.

Deze informatie is van toepassing op alle 7 Zekerheden. In gevallen waarin de 7 Zekerheden, zoals beschreven in de 7 Zekerheden-folder en op Jumbo.com, niet volstaan, zijn het oordeel van de winkelmanager, Pick Up Point chef en manager Klantenservice bepalend.
Miss boodschap
Berichten: 184
Lid geworden op: di 12 mei 2015, 15:08

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door Miss boodschap »

Huubskeee schreef:Oke de foto wil niet uploaden, maar de Vers=vers troffee is denk ik toch wel door mij gewonnen ;)
Wil je het aub nogmaals proberen, ik ben heeeeeel erg benieuwd naar je foto.
marjootje83
Berichten: 197
Lid geworden op: zo 05 okt 2014, 21:13

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door marjootje83 »

Maar tis echt niet zoveel als je wilt.
Men let er vaak genoeg op, als je veel hebt dan kunnen ze zeggen "u kunt één product uitzoeken".
Of "u heeft gezocht" krijg je te horen.
In elk geval binnen proporties meenemen. En dat schatten ze zelf in.
Niet zo leuk als je voor aap staat aan een drukke kassa.
Het moet binnen de norm blijven dat je Jumbo tipt, op een product wat over datum is.
Miss boodschap
Berichten: 184
Lid geworden op: di 12 mei 2015, 15:08

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door Miss boodschap »

Nou, bij "mijn Jumbo" doen ze echt niet moeilijk hoor.
Als je gewoon je normale boodschappen doet verwacht ik geen moeilijkheden (maar dat verschilt wellicht per filiaal en medewerker).
Plaats reactie