Jumbo vers is vers 2017

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Miss boodschap
Berichten: 184
Lid geworden op: di 12 mei 2015, 15:08

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door Miss boodschap »

Wat een prachtige buit heb je daar willemina, leuk zo, al die verschillende producten.

Ik had vandaag 1 pak melk, een Mona toetje en een zak chips gratis mee gekregen.
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door greetje11 »

pak koeken datum 1-05-17

geld terug vd kippendrumsticks, was de reclameprijs niet van gerekend
was toch weer € 4,59
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door Mario »

stuk of 20 jumbo merk verpakkingen "2 kleine rookworsten" in het vak gevonden, met datum 20 mei 2017.....
omdat er van die soort niks met goede datum lag, scheepten ze me af met: Dan mogen we niks anders meegeven....
Alwiene
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 21:11

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door Alwiene »

Mario schreef:stuk of 20 jumbo merk verpakkingen "2 kleine rookworsten" in het vak gevonden, met datum 20 mei 2017.....
omdat er van die soort niks met goede datum lag, scheepten ze me af met: Dan mogen we niks anders meegeven....
Hoeveel het er waren is niet zo belangrijk, je krijgt toch maar 1 goede terug. En als er niet dezelfde meer is zou dat normaal gesproken een vergelijkbaar vervangend product met maximaal ongeveer dezelfde prijs moeten worden.
ItsallintheGame
Berichten: 6
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 10:24

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door ItsallintheGame »

Zo vandaag vroeg thuisgekomen uit mijn wer dus ik dacht...............zal eens even gaan shoppen bij Jumbo !
rsz_20170602_173619.jpg
rsz_20170602_173619.jpg (236.46 KiB) 5695 keer bekeken
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1116
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door B2B »

@ItsallintheGame welke gemeente zit jij?
Hier doen ze gelukkig ook nooit moeilijk. Zoetermeer is tegenwoordig drama
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door AmeGrunn »

Ik heb dit fenomeen zelf bij mijn Jumbo (Euroborg te Groningen) nog nooit meegemaakt. Maar ik heb wel eens een keer een medewerker gevraagd of ze dit wel eens meemaken. De medewerker zei toen tegen mij dat ze precies weten wie het doet, en dat deze mensen vrijwel elke twee weken langskomen en zo boodschappen doen. Het irriteert ze mateloos, omdat het tot het onbeschofte aan toe gaat, maar zelf kunnen ze er ook niks aan doen.

Ik ga niet specifiek naar een Jumbo om alleen dingen te 'kopen' die binnen de '7 zekerheden' vallen. Als ik een keer tijdens boodschappen iets ontdek, dan geef ik het vaak aan de medewerker, maar hoef er niks voor terug. Krijg ik iets, dan is het mooi meegenomen. Maar doelgericht erna zoeken is niet aan mij besteed.
Raven
Berichten: 108
Lid geworden op: ma 09 mei 2016, 19:38

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door Raven »

Waar is hier, B2B?
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door AmeGrunn »

Vandaag een Mona Toetje van de Maand stracciatella yoghurt pudding met aardbeiensaus gekregen omdat ik de medewerker erop attendeerde dat het houdbaarheidsdatum van al Mona toetjes van deze specifieke smaak morgen afgelopen was. :)
eva91
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 29 jun 2015, 18:05

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door eva91 »

Huubskeee schreef:Ik was even niet meer actief, maar dit is mijn specialiteit. Behold: alle geheimen van Jumbo:

De vers is vers garantie werkt als volgt:

Datum van vandaag: zoveel producten als je wil met deze datum mee naar huis. (Uitgezonderd babyvoeding, tabak, alcohol, de krant etc.)

Datum van gisteren of nog verder in het verleden: één stuk van dit product gratis mee naar huis. Neem wel beide producten (1 met goede datum, 1 met slechte datum) mee naar de kassa.

Vervolgens:

De versgarantie van Jumbo is ook van toepassing op verse groenten en fruit, met speciale uithaalcodes. Omdat weinig mensen deze code kennen, hier de tip:

De uithaalcodes bevatten een weeknummer en een letter (A t/m F). Je zou de een code kunnen zien als 46C, waarbij 46 de week is waarbij het product uit de winkel gehaald dient te worden en de C staat voor woensdag. A is maandag, B is dinsdag etc. etc. Deze weeknummers lopen ook door tijdens de jaarwisseling. Bij een nieuw jaar dus (1-1) is de uithaalcode dan ook 1(letter voor desbetreffende product).

Verder geldt natuurlijk altijd de 4e in de rij actie bij de kassa, krijg je een tas verse groenten en fruit mee naar huis als je iets beschimmeld/vies vindt op de groenteafdeling en geldt de Niet goed, geld terug garantie.

Je kan dus bij Jumbo flink je slag slaan, mits je er een goed oog voor hebt :)

De foto die hier onder staat, was de buit van 4 lokale Jumbo's. De waarde lag om en nabij de 260€, gratis bloemen gekregen én 4 mensen gratis boodschappen bezorgd. Ik heb het leeuwendeel van de spullen naar de voedselbank gebracht. Life is good.
Ik wist niet dat dit bestond! Naar wie ga je toe als je de overdatum of datum van vandaag producten hebt? Zeg je dat gewoon bij de kassa en krijg je het dan gratis mee?

Ben benieuwd, klinkt interessant!
Plaats reactie