Jumbo vers is vers 2017

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Lophelia
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 29 okt 2017, 15:52

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door Lophelia »

vandaag 2L melk op datum en 2 pakjes vega vlees met datum 16.12., ik ga gewoon naar de kassa. Als je iets op datum heeft,kunnen ze dat bij de kassa zelf doen, maar als je een vervangend product nodig hebt, roepen ze een extra medewerker die dan een product voor je kiest/haalt.
Miss boodschap
Berichten: 184
Lid geworden op: di 12 mei 2015, 15:08

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door Miss boodschap »

Ik had vandaag 3 pakken melk met de datum van vandaag en een pak koeken over de datum (dus een met goede datum gratis gekregen).
Eergisteren had ik een groot pak verse zalm en een grote verpakking met luxe paddenstoelen (dat was genieten, heb er heerlijk van gesmuld).
Bedankt Jumbo, ook in 2018 maak ik graag gebruik van de vers is vers regel.
carlaM
Berichten: 10
Lid geworden op: za 25 jul 2015, 18:41

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door carlaM »

Gisteren zonder problemen nieuwe verpakking met 4slaatjes ovrr datum meegekregen. Boterhamworst op datum. Plus Iglo soep grais ivm verkeerde schapprijs
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door Mario »

Op zoek naar de Chio Kettled chips(van de Scoupy actie) bij Jumbo kwam ik een zak met datum van 27 oktober 2017 tegen, dus ipv via coupy voor 50 eurocent was die op deze manier gratis...nog even verder gezocht tussen andere smaken en merken, en nog meer chips gevonden over datum... ;)
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door BabsMeijers »

Mario schreef:Op zoek naar de Chio Kettled chips(van de Scoupy actie) bij Jumbo kwam ik een zak met datum van 27 oktober 2017 tegen, dus ipv via coupy voor 50 eurocent was die op deze manier gratis...nog even verder gezocht tussen andere smaken en merken, en nog meer chips gevonden over datum... ;)

Ik heb dit gehad maar dan met Activia yoghurt maandag 19-02 bij de Jumbo ik zag nog 2 actie verpakkingen staan waar ik nog naar opzoek was voor iemand die ook aan de gratis actie wilde meedoen maar we konden in geen enkele winkel meer actieverpakkingen vinden dus ik was blij dat ik nog 2 actie verpakkingen had gevonden en toen ik naar de datum keek stond daar op beide verpakkingen 12-02-2018 dus toen heb ik ook 2 nieuwe verpakkingen yoghurt meegekregen wel niet meer in de variant van de actieverpakking maar een andere smaak naar keuze. Dus zo toch nog 2x Activia yoghurt kunnen halen.
marjootje83
Berichten: 197
Lid geworden op: zo 05 okt 2014, 21:13

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door marjootje83 »

Je moet uitkijken dat je niet teveel 'vind', anders kunnen ze moeilijk gaan doen.
Dat mag elk filiaal zelf inschatten.
Hier max 3 producten per klant.
carlaM
Berichten: 10
Lid geworden op: za 25 jul 2015, 18:41

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door carlaM »

Van de week heksenkaas over datum. Er waren er meer, heb 1x meegenomen nasr de bali en andere meegekregen. Mag je er meer dan 1 meenemen?
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door petra11 »

als een product over de datum is: dan krijg je 1 verse, dus goede datum mee
een product met de datum van diezelfde dag: dan mag je alles mee nemen met die datum, uitgezonderd dagverse producten zoals brood.
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1116
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door B2B »

Petra11

De regel is eigenlijk ook al is het hele vak de datum van vandaag. Mag je toch maar 1 meenemen.
Sommige winkels houden zich hier strikt aan. Andere mag je het hele vak meenemen.

Er zit echt heel veel verschil tussen de jumbo's
Gelukkig doen ze bij mijn vaste jumbo niet moeilijk :)
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door AmeGrunn »

Vanavond was ik nog even bij de Jumbo voor de Van Dobben Oven Rundvleesbitterbal cashback actie van Scoupy.
Scande het artikel, en de prijs was beduidend hoger in de scanner dan op het bordje (47 cent verschil, +/- 13% meer).
Gelijk door naar de servicebalie, en ik kreeg een pak gratis mee vanwege afwijkend prijsverschil.
Ik moest natuurlijk nog wel een kopen voor de cashback. Uiteindelijk heb ik dus voor twee pakken Van Dobben Oven Rundvleesbitterbal maar 1,50€ betaald, wat neer komt op 75 cent per pak, een voordeel van +/- 80%! Goeie deal dus. ;)
Plaats reactie