Monsterdoos Mei

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
K'tje
Berichten: 817
Lid geworden op: vr 10 okt 2014, 11:19

Monsterdoos Mei

Bericht door K'tje »

De voorverkoop van de nieuwe Monsterdoos is gestart.
Vind jij het leuk om 'nieuwe' producten te proberen en verrast te worden, bestel hem dan nu voor € 12,95 incl. verzendkosten.
Hij zit weer vol met leuke (nieuwe) producten om te proberen en heeft een minimale waarde van 45 euro, de exacte producten zullen 1 mei worden vrijgegeven, maar wil je liever verrast worden...

De Monsterdoos wordt geleverd in de eerste week van mei.

https://monsterdoos.nl/?utm_medium=emai ... g_20170423

Ik kan de inhoud niet zo snel vinden.
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: Monsterdoos Mei

Bericht door Mario »

K'tje schreef:De voorverkoop van de nieuwe Monsterdoos is gestart.
Vind jij het leuk om 'nieuwe' producten te proberen en verrast te worden, bestel hem dan nu voor € 12,95 incl. verzendkosten.
Hij zit weer vol met leuke (nieuwe) producten om te proberen en heeft een minimale waarde van 45 euro, de exacte producten zullen 1 mei worden vrijgegeven, maar wil je liever verrast worden...

De Monsterdoos wordt geleverd in de eerste week van mei.

https://monsterdoos.nl/?utm_medium=emai ... g_20170423

Ik kan de inhoud niet zo snel vinden.
de inhoud weten we pas als iemand hem besteld heeft, en verteld wat er in zit, want het is een verrassing....
Gebruikersavatar
UtrechtseBert
Berichten: 300
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 19:36
Locatie: Utrecht

Re: Monsterdoos Mei

Bericht door UtrechtseBert »

Mario schreef:
K'tje schreef:De voorverkoop van de nieuwe Monsterdoos is gestart.
Vind jij het leuk om 'nieuwe' producten te proberen en verrast te worden, bestel hem dan nu voor € 12,95 incl. verzendkosten.
Hij zit weer vol met leuke (nieuwe) producten om te proberen en heeft een minimale waarde van 45 euro, de exacte producten zullen 1 mei worden vrijgegeven, maar wil je liever verrast worden...

De Monsterdoos wordt geleverd in de eerste week van mei.

https://monsterdoos.nl/?utm_medium=emai ... g_20170423

Ik kan de inhoud niet zo snel vinden.
de inhoud weten we pas als iemand hem besteld heeft, en verteld wat er in zit, want het is een verrassing....
haha,
Ik heb hem dus al besteld en had hem zaterdagmiddag al binnen. Het is wederom de moeite waard om hem te gaan bestellen.
Je kunt twee dingen gaan doen; wachten tot na 1 mei of je laat je net als mij verrassen en besteld hem nu al.
Ik zeg in ieder geval niets. :lol:
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Monsterdoos Mei

Bericht door AmeGrunn »

Nou, ik vond de vorige monsterdoos echt slecht. Veel te veel alcohol, te veel producten met knoflook. Het meeste kon ik niet gebruiken.
Ik wacht wel tot na 1 mei en beslis dan of ik hem koop of niet.
Gebruikersavatar
UtrechtseBert
Berichten: 300
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 19:36
Locatie: Utrecht

Re: Monsterdoos Mei

Bericht door UtrechtseBert »

AmeGrunn schreef:Nou, ik vond de vorige monsterdoos echt slecht. Veel te veel alcohol, te veel producten met knoflook. Het meeste kon ik niet gebruiken.
Ik wacht wel tot na 1 mei en beslis dan of ik hem koop of niet.
Ik kan je in ieder geval zeggen dat er in deze doos helemaal geen alcohol zit. En wat betreft de knoflook, tja dat is een smaakmaker en smaken verschillen nou eenmaal daar valt niet over te discuseieren.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Monsterdoos Mei

Bericht door Miranda »

Ik wacht ook totdat ik weet wat de inhoud is en of we dat überhaupt wel gebruiken. Soms is de waarde ook krom als je het in de bonus koopt ed ben je soms nog goedkoper uit. Tenminste als je een deel ook al niet zelf gebruikt.
Foeksia
Berichten: 68
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:39

Re: Monsterdoos Mei

Bericht door Foeksia »

Inmiddels heeft iemand een foto van de inhoud op facebook geplaatst.
Ik ben geen fan en zal dit niet kopen
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Monsterdoos Mei

Bericht door AmeGrunn »

Foeksia schreef:Inmiddels heeft iemand een foto van de inhoud op facebook geplaatst.
Ik ben geen fan en zal dit niet kopen
Zag die foto ook net op de Facebook pagina van Monsterdoos. Sommige van de producten ken ik nog van cashbacks! En je kon zien wat ze nu als doosvullende producten genomen hebben. Het verschilt niet al te veel van de vorige doos.
Yakki
Berichten: 151
Lid geworden op: wo 10 feb 2016, 06:32

Re: Monsterdoos Mei

Bericht door Yakki »

monsterdoos-mei-2017-mail.png
monsterdoos-mei-2017-mail.png (171.81 KiB) 5343 keer bekeken
Aan hardlopen heb je niets. Je moet op tijd vertrekken. :D
Plaats reactie