Scoupy Hands Off My Chocolate: van €1,79 voor €0

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Machteld
Berichten: 240
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 08:29

Re: Scoupy Hands Off My Chocolate: van €1,79 voor €0

Bericht door Machteld »

Hier valt de chocolade niet in de smaak. De andere 2 repen liggen nog in de kast.
Dus denk niet dat ik speciaal naar de Jumbo ga voor deze chocolade-gt actie of ik moet daar nog meer gratis producten kunnen scoren.
Marleen
Berichten: 69
Lid geworden op: wo 03 mei 2017, 12:39

Re: Scoupy Hands Off My Chocolate: van €1,79 voor €0

Bericht door Marleen »

Yakki schreef:Gehaald en gewoon goedgekeurd :D
Bij mij ook. Ik vind de chocolade erg lekker, dus ik dacht ik probeer het gewoon :-)
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Scoupy Hands Off My Chocolate: van €1,79 voor €0

Bericht door AmeGrunn »

Ik heb het vandaag bij de AH gekocht en zonet de e-mail gekregen dat alles goedgekeurd is. :mrgreen:

Had eerder aan een e-mail code actie van Hands Off deelgenomen en ook via de 0,50€ actie van Scoupy in de app.
Saakje
Berichten: 25
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 10:53

Re: Scoupy Hands Off My Chocolate: van €1,79 voor €0

Bericht door Saakje »

okee, 0 euro is natuurlijk altijd minder dan de 89 cent (!) die ik vandaag betaalde bij de AH in Gorredijk, voor een heerlijke Hands Off my chocolate in de smaak cookie caramel zeezout, mmmmm! Dat is toch geen geld voor zo'n heerlijke reep.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Scoupy Hands Off My Chocolate: van €1,79 voor €0

Bericht door Miranda »

Ik vind deze chocola ook zooooo lekker!! Nog lekkerder dan de Tony Chocolonely. En makkelijker te breken en gelijke eerlijke stukken wat zelf onze voorkeur heeft. Maar de crispy cookie caramel zeezout is echt m'n favoriet. De macchiato is ook lekker trouwens.
Plaats reactie