Gratis Fïnley - Speciale Fïnley & Blije Doos actie

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
rijo
Berichten: 119
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 10:46

Gratis Fïnley - Speciale Fïnley & Blije Doos actie

Bericht door rijo »

Probeer de heerlijke smaak van Fïnley nu gratis bij het ontvangen van een 'Blije Doos'

Koop een Fïnley 250ml blikje naar keuze, bewaar de kassabon en krijg het aankoopbedrag (excl. eventuele statiegeld) via deze website retour. De actieperiode loopt van 1 juli tot en met 31 december 2017. Bekijk hier de veelgestelde vragen en voorwaarden van deze actie.

https://geldterug.cocacola.nl/blijedoos
Gebruikersavatar
tequilacin
Berichten: 447
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:58

Re: Gratis Fïnley - Speciale Fïnley & Blije Doos actie

Bericht door tequilacin »

Wat is zo'n blije doos, en moet je die eerst bestellen?
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Gratis Fïnley - Speciale Fïnley & Blije Doos actie

Bericht door Famke »

Het is voor zwangere dames http://www.prenatal.nl/diensten/blije-doos.html

Ben benieuwd hoe zij het controleren van deze doos.
Noekjhu
Berichten: 55
Lid geworden op: vr 25 mar 2016, 20:20

Re: Gratis Fïnley - Speciale Fïnley & Blije Doos actie

Bericht door Noekjhu »

Hoi,

Ik kan de actievoorwaarden niet lezen op de site.
Ik snap niet zoveel van deze actie en ook idd niet hoe ze dit gaan controleren

Noekjhu
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Gratis Fïnley - Speciale Fïnley & Blije Doos actie

Bericht door Famke »

Voorwaarden:

Specifieke Voorwaarden voor Finley 250ml blikken
“Terugbetalen Acties” op verschillende merken worden georganiseerd door Coca-Cola Services nv, en gecoӧrdineerd door Coca-Cola Nederland BV, Watermanweg 20, 3067 GG Rotterdam zijn (hieronder genoemd als “Coca-Cola”). Wij, M+ Group BV, Hoorn 131, 2404 HH Alphen aan Den Rijn, Nederland treden op als verantwoordelijke partij van dit Digitale Platform om deze Terugbetalen Acties uit te voeren.
Desbetrefende producten, specifieke voordelen en geldigheidsdata van de actie zullen worden vermeld op communicatie materialen van Coca-Cola alsook op dit Digitale Platform.

Het is niet mogelijk om deel te nemen aan deze actie op enige andere manier dan deze die hier wordt beschreven. Deelname aan deze actie leidt tot de volledige aanvaarding van die Specifieke Voorwaarden, inclusief latere beslissingen die de organisatoren in het geval van overmacht moeten nemen om het goede verloop van deze actie te garanderen. Wij of Coca-Cola heeft het recht om het verloop van deze actie tijdens de actieperiode aan te passen.

Onder deelnemer wordt in onderhavig reglement verstaan, elke persoon die minstens 14 jaar oud is en in Nederland woont.
De Terugbetalen Actie “Finley 250ml blikken” is geldig van 1 juli tot en met 31 december 2017 en op de volgende smaken: Pompelmoes-Bloedsinaasappel / Citroen & vlierbloesem / Mojito / Spritz.]. Bij aankoop van maximaal één Finley 250ml blik zal de consument die een geldige aanvraag van terugbetaling invoert, het volledige bedrag vergoed krijgen.
Per actie zal er maximaal één keer terugbetaling aangeboden worden per gezin (fysieke adres en bankrekening) voor het bedrag van totaal twee blikken Finley voor de hele duur van de actie. Acties zijn nooit cumuleerbaar.

Om op een geldige manier deel te nemen aan de actie, moet de deelnemer de volgende procedure opvolgen: hij moet de aan de specifieke actie onderhevig zijnde producten aankopen, de kassa bon behouden, een Coca-Cola profiel aanmaken. De deelnemer wordt dan verwezen naar dit digitale platform waar hij de nodige stappen moet opvolgen, namelijk de barcode invoeren, het te vergoeden bedrag invoeren, de kassabon uploaden en zijn volledige naam en bank rekening invullen om de terugbetaling uit te voeren.
Na het controleren van de barcode, kassabon en zijn persoonlijke gegevens krijgt de deelnemer een bevestiging per email. De terugbetaling zal binnen de 11 dagen op de bankrekennig van de deelnemer gestort worden.

Wij behouden zich het recht om de terugbetaling te weigeren bij gebrek aan voldoende aankoopbewijzen.
De gegevens die worden verzameld om de terugbetaling uit te voeren worden beheerd en gecontroleerd door M+ Group BV, Hoorn 131, 2404 HH Alphen aan Den Rijn, Nederland conform de Wet tot Bescherming van Persoonsgegevens. De deelnemer heeft inzagerecht in zijn gegevens en kan, indien nodig, verzoeken deze te verbeteren of te schrappen door te schrijven
naar Hoorn 131, 2404 HH Alphen aan Den Rijn, Nederland of per e-mail naar info@mplus.nl. Uw gegevens worden enkel verwerkt en behouden voor de doeleinden van de Actie.

De deelnames van een of meerdere deelnemer(s) kunnen worden opgeschort en geannuleerd, in het geval van vaststelling van een verdachte handelswijze waaronder begrepen kan worden, zonder zich te beperken tot: de invoering van een geautomatiseerd antwoordsysteem, de verbinding van meerdere personen en van verschillende computerposten vanuit dezelfde persoon dat wil zeggen vanuit hetzelfde profiel geregistreerd in de inschrijfdatabase op de site, een ongewoon winstritme, een poging om de servers van het organiserend bedrijf te forceren, een vermenigvuldiging van accounts.

Noch Coca-Cola of Wij kunnen aansprakelijk worden gesteld voor:
 Ongevallen, laattijdige terugbetalingen, kosten en om het even welke schade, ongeacht de aard of de oorzaak ervan, ten gevolge van de deelname aan deze actie of de terugbetaling onder welke vorm dan ook.
 Een verkeerde programmering of elke vorm van storing op de internetaansluiting;
 Drukfouten of fouten op de deelnemende verpakkingen.
Deze clausule geldt niet bij een zware of opzettelijke fout van de organisatoren, hun vertegenwoordigers of mandatarissen.
Deze actie is onderworpen aan en worden geïnterpreteerd in overeenstemming met het Nederlandse recht, zonder verwijzing naar de keuze van wettelijke bepalingen. U stemt in met de exclusieve jurisdictie van de rechtbanken van Rotterdam.
Gebruikersavatar
testpiet
Berichten: 158
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 16:42
Locatie: arnhem

Re: Gratis Fïnley - Speciale Fïnley & Blije Doos actie

Bericht door testpiet »

Famke schreef:Het is voor zwangere dames http://www.prenatal.nl/diensten/blije-doos.html

Ben benieuwd hoe zij het controleren van deze doos.
https://wij.nl/privacy-policy#deelname

Ze controleren volgens mij via de verloskundige, tenminste dat deden ze jaren geleden.
Gebruikersavatar
sjaak van de Hoek
Berichten: 906
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:30

Re: Gratis Fïnley - Speciale Fïnley & Blije Doos actie

Bericht door sjaak van de Hoek »

testpiet schreef:
Famke schreef:Het is voor zwangere dames http://www.prenatal.nl/diensten/blije-doos.html

Ben benieuwd hoe zij het controleren van deze doos.
https://wij.nl/privacy-policy#deelname

Ze controleren volgens mij via de verloskundige, tenminste dat deden ze jaren geleden.
Ik zou het wel heel gek vinden als ze deze gegevens van de verloskundige krijgen !
Het lijkt mij dat een verloskundige deze gegevens niet aan derde mag verstrekken !
Penterman
Berichten: 186
Lid geworden op: vr 03 jun 2016, 20:19

Re: Gratis Fïnley - Speciale Fïnley & Blije Doos actie

Bericht door Penterman »

Ik heb het maar geprobeerd zonder de blije doos, geen enkel verschil met de vorige actie(s) van Coca-Cola, verwacht dat het bedrag morgen wordt bijgeschreven.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Gratis Fïnley - Speciale Fïnley & Blije Doos actie

Bericht door AmeGrunn »

Penterman schreef:Ik heb het maar geprobeerd zonder de blije doos, geen enkel verschil met de vorige actie(s) van Coca-Cola, verwacht dat het bedrag morgen wordt bijgeschreven.
Ik benieuwd of het gelukt is! ;)
Penterman
Berichten: 186
Lid geworden op: vr 03 jun 2016, 20:19

Re: Gratis Fïnley - Speciale Fïnley & Blije Doos actie

Bericht door Penterman »

AmeGrunn schreef:Ik benieuwd of het gelukt is! ;)
Nog niets ontvangen, ook geen afkeuring :)
Ik update zodra er iets veranderd.
Plaats reactie