Probeer nu gratis Purina One

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Probeer nu gratis Purina One

Bericht door Mario »

Is dit een nieuwe actie, of was die er al? Ikzelf raak de tel soms een beetje kwijt.....
https://www.nestlepromoties.nl/purinaon ... index.html ingegaan op 29 augustus, loopt tot 31 december...

Voorwaarden:
Deze actievoorwaarden zijn van toepassing op de Purina ONE cashback actie van Nestlé Nederland BV, Stroombaan 14, 1181 VX Amstelveen ("Nestlé"). De actievoorwaarden zijn te verkrijgen via Nestlé Purina Petcare Consumentenservice 08000228383. Nestlé behoudt zich het recht voor om de Actie te beëindigen of de regels, voorwaarden, bepalingen of informatie naar eigen goeddunken en zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen, zonder dat Nestlé daardoor op enigerlei wijze tot vergoeding van schade is gehouden jegens de deelnemers. Wijziging of aanpassing van de actievoorwaarden en staking of wijziging van de Actie zal door Nestlé bekend worden gemaakt via de Actiewebsite https://www.nestlepromoties.nl/NL/purin ... index.html

Nestlé behoudt zich het recht voor om inzendingen die haar frauduleus of onrechtmatig voorkomen van deelname uit te sluiten.

Voorwaarde voor deelname:
Deze Actie staat open voor iedereen die woonachtig is in Nederland en beschikt over een vaste woon- of verblijfplaats en over een Nederlandse bankrekening.
Maximaal 1 inzending per adres en bankrekeningnummer (geen jeugd of spaarrekening).
Deze actie is niet geldig in combinatie met andere kortingen of promotionele acties.
Door deel te nemen aan de Actie verklaren Deelnemers zich akkoord met de toepasselijkheid van de Actievoorwaarden zoals in dit document beschreven.
Nestlé stelt aan minderjarigen tot 16 jaar de voorwaarde dat de ouder/verzorger toestemming verleent voor deelname aan de Actie.

Actieopzet
De actieperiode loopt van 29 augustus 2017 tot en met 31 december 2017.
Je krijgt 100% retour van de retail verkoopprijs bij aankoop van een 450 gram of 800 gram Purina ONE product. Alle varianten lopen mee in deze Actie.
Eenmalig 100% retour per adres en bankrekening.
Je hebt de kassabon van de verpakking en een valide adres nodig ter bevestiging, om deel te nemen aan de actie. Tijdens de actieperiode dien je naar de Actiewebsite te gaan en de daar vermelde instructies te volgen om 100% retour te kunnen ontvangen. Kijk op https://www.nestlepromoties.nl/NL/purin ... index.html voor meer details. Er is een maximum van 3.000 terugbetalingen voorzien. Indien dit aantal is overgeschreden zal er niet meer aan de actie deelgenomen kunnen worden.


Privacy
Deelnemers zijn verplicht tot het verschaffen van correcte, actuele en complete informatie. Nestlé kan deelnemers verzoeken bewijs te leveren van hun identiteit en geldige inschrijving op het door hun opgegeven woon- of verblijfadres. Deelnemers die onjuiste persoonsgegevens insturen, komen niet in aanmerking voor een refund.
De (persoons)gegevens die nodig zijn voor deelname aan deze Actie worden verwerkt door Nestlé met inachtneming van de privacyverklaring van Nestlé, zoals vermeld op: http://www.nestle.nl/info/privacyverklaring.
De door de Deelnemer in verband met de Actie aan Nestlé verstrekte persoonsgegevens worden opgenomen in een gegevensbestand. Op dit gegevensbestand is de Wet Bescherming Persoonsgegevens van toepassing. De deelnemer geeft Nestlé toestemming om al zijn/haar persoonsgegevens te gebruiken voor de organisatie en uitvoering van de Actie, deze worden automatisch na 6 maanden verwijderd. Er bestaat voor de Deelnemer de mogelijkheid om in de toekomst per email informatie toegezonden te krijgen over de producten en/of aanbiedingen van Nestlé door het betreffende vakje op de Actiewebsite aan te vinken.

Aansprakelijkheid
Nestlé en daar aan gelieerde vennootschappen zijn niet aansprakelijk voor enige schade voortvloeiend uit de toegang tot, het gebruik van en het vertrouwen op de informatie op de Actiewebsite of enige hieraan gelinkte site, tenzij deze schade is te wijten aan opzet of grove schuld aan de zijde van Nestlé.
Nestlé is niet aansprakelijk, noch op grond van de wet, noch uit overeenkomst, voor eventuele gevolgschade van de Actie. Nestlé is niet aansprakelijk voor schades die voortvloeien uit vergissingen in het drukwerk. Wijzigingen, type en zetfouten zijn dan ook voorbehouden. Nestlé is evenmin aansprakelijk in geval van enig technisch mankement en/of vertragingen in het binnenkomen van de inzendingen.
Nestlé kan niet aansprakelijk worden gehouden voor het niet ontvangen van registraties als gevolg van technische problemen, netwerkproblemen of problemen met het uitvoeren van de refund. Bewijs van verzending behelst daarnaast geen bewijs van levering.

Slotbepalingen
Alle copyright en andere intellectuele eigendomsrechten in alle tekst, afbeeldingen en andere materialen op de Actiewebsite zijn eigendom van Nestlé S.A. Niets uit de inhoud van deze Actie en/of publicatie, mag worden verveelvoudigd dan wel gepubliceerd, zonder uitdrukkelijke toestemming van Nestlé.

Op deze promotie is Nederlands recht van toepassing. Eventuele geschillen voortvloeiende uit de actievoorwaarden of de Actie dienen te worden voorgelegd aan de bevoegde rechter te Amsterdam.

Voor extra informatie, overige voorwaarden, eventuele klachten met betrekking tot de Actie of vragen over de verwerking van uw persoonsgegevens kunt u contact opnemen via de consumentenservice van Nestlé Nederland, divisie Purina PetCare zie http://www.purina.nl. Sluiten Sluiten
druppel
Berichten: 116
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 00:37

Re: Probeer nu gratis Purina One

Bericht door druppel »

niet meer te bereiken deze pagina :(
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Probeer nu gratis Purina One

Bericht door Jacky's »

hoi, de site GratiZ heeft deze actie er ook op staan.
Internetadres: https://www.nestlepromoties.nl/purinaon ... index.html, werkte net nog wel.
Jo12
Berichten: 227
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 07:59

Re: Probeer nu gratis Purina One

Bericht door Jo12 »

Met Internet Explorer kom ik er wel, met Chrome niet.
Florence
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:06

Re: Probeer nu gratis Purina One

Bericht door Florence »

Bij safari ieder keer error, al 4 x geprobeerd. Helaas...
Of die 3000 verpakkingen zijn al op?
monique
Berichten: 8
Lid geworden op: di 21 okt 2014, 15:30

Re: Probeer nu gratis Purina One

Bericht door monique »

Ik heb vanavond 1 x een zak purina One van 800 gram kunnen invoeren.
Ik kreeg na deelname ook een deelname nummer te zien.
Daarna nogmaals geprobeerd voor mijn ouders met hun kassabon,maar ik kom er niet meer op...
Huubskeee
Berichten: 108
Lid geworden op: za 13 aug 2016, 19:47

Re: Probeer nu gratis Purina One

Bericht door Huubskeee »

Weet iemand hoe het nu zit? Ik heb vandaag een zak gehaald, maar kan het nergens indienen...
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: Probeer nu gratis Purina One

Bericht door Mario »

Huubskeee schreef:Weet iemand hoe het nu zit? Ik heb vandaag een zak gehaald, maar kan het nergens indienen...
https://www.nestlepromoties.nl/purinaon ... index.html bij mij werkt de link gewoon op internet explorer(bij google chrome doet ie het niet, dus probeer een andere browser, zou ik zeggen Huubskeee....
Florence
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:06

Re: Probeer nu gratis Purina One

Bericht door Florence »

hier doet de link het ook niet via ie. ik krijg dan een witte pagina.
Esther
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 17:00

Re: Probeer nu gratis Purina One

Bericht door Esther »

En hier gaat het ook niet.
Plaats reactie