sjaak van de Hoek schreef:
Kan je op het eind geen blikjes aanvragen, dan zijn ze op.
Probeer het dan later opnieuw, als het goed is zijn er 4x per dag nieuwe blikjes.
De meeste kans heb je in de ochtend vanaf 06:00.
Janawiltschek schreef:Ik kan alleen die gif maken. Zie nergens iets staan dat ik de blikjes kan aanvragen!
Ik heb sinds maandag avond in de PostNL app een zending staan met als afzender Red Bull maar het bezorgmoment word steeds een dag opgeschoven. Er staat bijvoorbeeld verwacht bezorgmoment morgen 11:00 - 13:30 uur en als het dan morgen vroeg is, is het bezorgmoment weer een dag verschoven. Dus heb maar eens een bericht naar PostNL gestuurd met de vraag hoe dit kan.
Ik heb sinds maandag avond in de PostNL app een zending staan met als afzender Red Bull maar het bezorgmoment word steeds een dag opgeschoven. Er staat bijvoorbeeld verwacht bezorgmoment morgen 11:00 - 13:30 uur en als het dan morgen vroeg is, is het bezorgmoment weer een dag verschoven. Dus heb maar eens een bericht naar PostNL gestuurd met de vraag hoe dit kan.
Dit ligt niet bij PostNL maar bij RedBull zelf. Dan hebben ze al wel een verzendlabel aangemaakt. Deze is dan zoveel dagen geldig. PostNL app toont deze automatisch. Maar zolang RedBull het niet naar de Post brengt, zal het telkens een dag opschuiven.
Ik heb vanmiddag tot mijn verbazing niet 1 pakketje met 2 Red Bull blikjes maar 2 pakketjes met ieder 2 Red Bull blikjes ontvangen. Er zit een normale Red Bull in en een suiker vrije Red Bull in.