Kassabonkorting - Probeer Lassie Builtjes voor € 0,50 - geld terug actie

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
willy13
Berichten: 549
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 20:57

Kassabonkorting - Probeer Lassie Builtjes voor € 0,50 - geld terug actie

Bericht door willy13 »

Kassabonkorting-Lassie Builtjes-geld terug actie

Actievoorwaarden ‘Lassie geld terug actie’, hierna te noemen “de actie”
A. Algemeen
De actie wordt georganiseerd door Lassie Nederland BV, gevestigd te Wormer. Elk in Nederland woonachtige persoon van 18 jaar en ouder is gerechtigd aan deze actie deel te nemen. Indien men deelneemt aan de actie, aanvaardt men de inhoud van het reglement.
B. Actiemechanisme
Om deel te kunnen nemen aan deze actie dient men Lassie Builtjes te kopen in de periode van 27 november 2017 tot en met 31 december 2017. Het gaat hierbij om één van de volgend producten Lassie Builtjes Toverrijst, Lassie Builtjes Zilvervliesrijst, Lassie Builtjes Basmati, Lassie Builtjes Pandan, Lassie Builtjes Quinoa, Lassie Builtjes Toverrijst Extra. Er zit een maximum aan het aantal producten, mocht dit aantal bereikt zijn voor de einddatum, zal de actie eerder afgesloten worden. Producten die gekocht zijn voordat dit bekend is gemaakt op de actiepagina, zullen nog wel vergoed worden, controleer dus altijd de actiepagina voordat je tot aankoop overgaat. Op de actiepagina voeren deelnemers hun gegevens (incl. rekeningnummer) in en uploaden een foto van de unieke kassabon. Van aankoopbedrag van 1 product (ook bij aankoop van meerdere producten) wordt vervolgens het aankoopbedrag minus 0,50 euro, na een controle, binnen twee weken teruggestort. Om mee te kunnen doen aan de actie dient de consument bepaalde persoonlijke gegevens te verstrekken (bijvoorbeeld NAW-gegevens). De deelnemer garandeert dat alle door hem/haar verstrekte gegevens correct, up-to-date, volledig, en leesbaar zijn. Onvolledige en niet goed leesbare deelnameformulieren worden niet in behandeling genomen. De korting is niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen en acties, tenzij het gaat om een prijsaanbieding bij de aankoop van 1 product, in dat geval wordt de aanbiedingsprijs vergoed. Een kassabon mag maximaal 1 keer gebruikt worden, ook als er meerdere actieproducten op staan, bij misbruik worden deelnemers geblokkeerd voor andere acties van Kassabonkorting. Maximaal 1 refund per huishouden en rekeningnummer.
C. Looptijd
De actie loopt van 27 november 2017 tot en met 31 december 2017. Er zit een maximum aan het aantal producten, mocht dit aantal bereikt zijn voor de einddatum, zal de actie eerder afgesloten worden. Producten die gekocht zijn voordat dit bekend is gemaakt op de actiepagina, zullen nog wel vergoed worden, controleer dus altijd de actiepagina voordat je tot aankoop overgaat.
D. Misbruik
In geval van misbruik of fraude houdt Kassabonkorting zich het recht voor om personen uit te sluiten van andere acties van Kassabonkorting.
E. Diversen
De kosten voor de deelname aan de actie (bijvoorbeeld internetverbinding) zijn ten laste van de deelnemer. De organisator is niet verantwoordelijk en op geen enkele wijze aansprakelijk voor (technische) problemen van welke aard dan ook met de website en/of het mailsysteem en/of eventuele incompatibiliteit tussen de gebruikte technologieën voor de wedstrijd en de hard- en/of software configuratie die de deelnemer gebruikt. De organisator kan de persoonsgegevens van de deelnemers opnemen in zijn bestanden teneinde hen op de hoogte te houden van latere acties die hen mogelijk kunnen interesseren. Hierbij wordt de Wet Bescherming Persoonsgegevens in acht genomen.
F. Toepasselijk recht en bevoegde rechter
Op deze voorwaarden is Nederlands recht van toepassing. Deze voorwaarden kunnen te allen tijde door Lassie Nederland BV aangepast worden. Lassie Nederland BV adviseert daarom de voorwaarden regelmatig te bekijken. Afzonderlijke mededelingen van de organisator in verband met deze actie gelden als punt van reglement.

https://www.kassabonkorting.nl/lassie-b ... m/personal

Update beheerder: Titel aangevuld met melding over €0,50 zelf betalen
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: Kassabonkorting-Lassie Builtjes-geld terug actie

Bericht door Mario »

AH normale prijzen:
Lassie Builtjes Toverrijst 1,45
Lassie Builtjes Zilvervliesrijst 1,59
Lassie Builtjes Basmatirijst 1,74
Lassie Builtjes Pandanrijst 1,75
Lassie Builtjes Toverrijst extra vezels 1,59
Lassie Builtjes Quinoa 2,79

nu dus voor 0,50
Laatst gewijzigd door Mario op di 28 nov 2017, 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
willy13
Berichten: 549
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 20:57

Re: Kassabonkorting-Lassie Builtjes-geld terug actie

Bericht door willy13 »

Mario schreef:Hoi willy13 van Scoupy, jullie hebben dus wat nieuws......kassabonkorting.nl ;) waarbij je voortaan eventueel aan kunt klikken dat je je geld liever naar een goed doel wil laten overmaken..in plaats van dat je het zelf wil.. :) deze zijn voor 50 eurocent te proberen, de DE voor 1 euro...dat is inderdaad kassabonkorting....maar een succes zal dit niet worden, denk ik....net zoals die spaaracties....tja, de lange arm van Sanoma....
Mario.
Ik ben niet van Scoupy
Famke
Berichten: 4692
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Kassabonkorting-Lassie Builtjes-geld terug actie

Bericht door Famke »

Mario schreef:Hoi willy13 van Scoupy, jullie hebben dus wat nieuws......kassabonkorting.nl ;) waarbij je voortaan eventueel aan kunt klikken dat je je geld liever naar een goed doel wil laten overmaken..in plaats van dat je het zelf wil.. :) deze zijn voor 50 eurocent te proberen, de DE voor 1 euro...dat is inderdaad kassabonkorting....maar een succes zal dit niet worden, denk ik....net zoals die spaaracties....tja, de lange arm van Sanoma....


Kassabonkorting.nl bestaat inderdaad al langer Mario. ;)
https://www.xgratis.nl/forum/viewtopic. ... ting#p6348
monique
Berichten: 8
Lid geworden op: di 21 okt 2014, 15:30

Re: Kassabonkorting-Lassie Builtjes-geld terug actie

Bericht door monique »

:cry: Helaas de site is niet bereikbaar..!
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: Kassabonkorting-Lassie Builtjes-geld terug actie

Bericht door Chrisje9999 »

Is deze actie van kassabonkorting voor iedereen of is die persoonlijk, ik heb nl. de app en bij mij staan er geen acties in.
Ik meen me iets te herinneren dat het met een vorige actie ook persoonlijk was. Misschien weet iemand hier iets meer van.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Kassabonkorting-Lassie Builtjes-geld terug actie

Bericht door AmeGrunn »

Chrisje9999 schreef:Is deze actie van kassabonkorting voor iedereen of is die persoonlijk, ik heb nl. de app en bij mij staan er geen acties in.
Ik meen me iets te herinneren dat het met een vorige actie ook persoonlijk was. Misschien weet iemand hier iets meer van.
Als je een account heb gewoon even inloggen. Als hij erbij staat moet het lukken.

Heb het zelf even getest. Voer je e-mail in. Dan controleert het systeem. Ben je geselecteerd word het groen, ben je niet dan rood.
willy13
Berichten: 549
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 20:57

Re: Kassabonkorting-Lassie Builtjes-geld terug actie

Bericht door willy13 »

AmeGrunn schreef:
Chrisje9999 schreef:Is deze actie van kassabonkorting voor iedereen of is die persoonlijk, ik heb nl. de app en bij mij staan er geen acties in.
Ik meen me iets te herinneren dat het met een vorige actie ook persoonlijk was. Misschien weet iemand hier iets meer van.
Als je een account heb gewoon even inloggen. Als hij erbij staat moet het lukken.

Heb het zelf even getest. Voer je e-mail in. Dan controleert het systeem. Ben je geselecteerd word het groen, ben je niet dan rood.
Deze bonnen staan niet in de app.
En voor wie een foutmelding krijg.
Probeer onderstaande link.
Dan kom je bij alle 3 gta's

https://www.kassabonkorting.nl/
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Kassabonkorting - Probeer Lassie Builtjes voor € 0,50 - geld terug actie

Bericht door Lia »

Ik krijg me kassabon niet bijgevoegd :evil:
hoihoi
Berichten: 89
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 08:47

Re: Kassabonkorting - Probeer Lassie Builtjes voor € 0,50 - geld terug actie

Bericht door hoihoi »

hoi hoi willy van scoupy :P Dank je wel voor weer een geweldige tip.
Alles in 1 keer goed gegaan.
Plaats reactie